REGULAMIN
UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ O WARTOŚCI MNIEJSZEJ
NIŻ 130 000,00 ZŁOTYCH
Załącznik nr 1 do Uchwały Zarzącdu PARRSIA.
nr 12/2020 z dnia 15.12.2020 r.
h
ROZDZIAŁ I
POSTANOWIENIA OGÓLNE
51
Ilekroć w Regulaminie jest mowa o:
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
awarii - należy przez to rozumieć zdarzenie powstałe w wyniku niekontrolowanego rozwoju
okoliczności w czasie eksploatacji urządzeń lub instalacjj prowadzących do powstania
natychmiast poważnego zagrożenia w funkcjonowaniu i eksploatacji obiektu, infrastruktury itp.;
BIP - należy przez to rozumieć Biuletyn Informacji Publicznej;
dostawach, usługach, robotach budowlanych, wykonawcy - należy przez to rozumieć określenia,
o których jest mowa w ustawie Prawo zamówień publicznych;
harmonogramie zamówień - należy przez to rozumieć sporządzony przez zamawiające plan
zamówień na dany rok budżetowy;
kierowniku zamawiającego - należy przez to rozumieć Prezesa Zarządu PARR S.A.;
najkorzystniejszej ofercie - należy przez to rozumieć ofertę z najniższą ceną lub przedstawiającą
najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia;
regulaminie - należy przez to rozumieć niniejszy Regulamin;
rażąco niskiej cenie - należy przez to rozumieć zaoferowaną przez oferenta cenę za wykonanie
zamówienia, która jest niższa o co najmniej 40% od kwoty, którą zamawiający zamierzał
przeznaczyć za realizację zamówienia;
trybie bezpośrednim - należy przez to rozumieć sposób postępowania, w którym zamawiający
udziela zamówienia konkretnemu, zidentyfikowanemu wykonawcy bez stosowania zapytania
ofertowego;
ustawie - należy przez to rozumieć ustawę z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień
publicznych;
wartości zamówienia - należy przez to rozumieć wartość, której podstawą ustalenia jest
całkowite szacunkowe wynagrodzenie wykonawcy, bez podatku od towarów i usług, ustalone
przez zamawiającego z należytą starannością;
zamawiającym - należy przez to rozumieć Przemyska Agencje Rozwoju regionalnego S.A.;
zamówieniu - należy przez to rozumieć odpłatne zakupy, których przedmiotem są usługi,
dostawy lub roboty budowlane, dokonywane na podstawie faktury, zlecenia lub pisemnej
umowy, zawieranej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą;
zapytaniu ofertowym — należy przez to rozumieć sposób postępowania, który polega na
zaproszeniu do składania ofert takiej liczby oferentów, która zapewnia konkurencję;
82
Zamówienia współfinansowane ze środków europejskich lub innych mechanizmów finansowych, lub
których sposób udzielania został uregulowany w innych aktach prawnych, udzielane są na podstawie
Regulaminu z zachowaniem pierwszeństwa wytycznych wynikających z przepisów prawnych
i dokumentów określających sposób udzielania takich zamówień.
1.
83
Przy udzielaniu zamówień należy przestrzegać zasad:
1) zachowania uczciwej konkurencji, równego traktowania oferentów i przejrzystości;
2) racjonalnego gospodarowania środkami publicznymi, w tym zasady wydatkowania środków
publicznych w sposób celowy, oszczędny oraz umożliwiający terminową realizację zadań,
a także zasady optymalnego doboru metod i środków w celu uzyskania najlepszych efektów
z danych nakładów.
Za przestrzeganie przepisów Regulaminu odpowiedzialni są wszyscy pracownicy w zakresie, w
jakim powierzono im czynności przy udzielaniu zamówienia.
84
Przed wszczęciem procedury udzielenia zamówienia zamawiający szacuje z należytą
starannością wartość zamówienia, w szczególności w celu ustalenia czy istnieje obowiązek
stosowania ustawy.
Szacunkową wartość zamówienia ustala się przy zastosowaniu co najmniej jednej z
następujących metod:
1) analizy cen rynkowych;
2) analizy wydatków poniesionych na tego rodzaju zamówienia w okresie poprzedzającym
moment szacowania wartości zamówienia, z uwzględnieniem wskaźnika wzrostu cen
towarów i usług konsumpcyjnych publikowanego przez Prezesa Głównego Urzędu
Statystycznego;
3) analizy cen ofertowych złożonych w postępowaniach prowadzonych przez zamawiającego
lub zamówień udzielonych przez innych zamawiających, obejmujących analogiczny
przedmiot zamówienia, z uwzględnieniem wskaźnika wzrostu cen towarów i usług
konsumpcyjnych publikowanego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego;
4) na podstawie lub przez analogię według cenników, katalogów lub innych wydawnictw
dostępnych na polskim rynku.
Szacunkową wartość zamówienia na roboty budowlane ustala się na podstawie zestawienia
(np. w formie kosztorysu inwestorskiego) rodzaju, zakresu i ilości robót budowlanych wraz z ich
cenami rynkowymi.
Szacunkową wartość zamówienia ustala się w złotych polskich netto.
Ustalenie szacunkowej wartości zamówienia należy udokumentować w postaci notatki
służbowej zaakceptowanej przez kierownika zamawiającego.
85
Niniejszego Regulaminu nie stosuje się w przypadku:
1) zakupu, którego jednorazowa wartość nie przekracza 8 000,00 złotych;
2) zakupów dotyczących usuwania awarii i skutków zdarzeń losowych;
3) zakupu usług hotelowych;
4) zakupu artykułów spożywczych lub zakupów, których przeważającą szacunkową wartość
stanowią artykuły spożywcze a dzielenie tych zakupów jest niecelowe ze względów
finansowych lub organizacyjnych;
5) indywidualnych form podnoszenia kwalifikacji;
6) usług notarialnych.
W przypadku zamówień, o których mowa w ust. 1, dopuszcza się udzielenie zamówienia
w formie ustnej. Potwierdzeniem zawarcia umowy jest wówczas wystawiona przez wykonawcę
faktura lub inny równoważny dokument.
ROZDZIAŁ II
UDZIELANIE ZAMÓWIEŃ O WARTOŚCI PRZEKRACZAJĄCEJ 8 000,00 złotych
86
Wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia następuje z dniem przesłania zapytania
ofertowego do oferentów lub umieszczenia ogłoszenia o zapytaniu ofertowym na stronie
3.
internetowej zamawiającego lub umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień
Publicznych lub przekazania zaproszenia do negocjacji w trybie bezpośrednim.
Przedmiot zamówienia można opisywać przez wskazanie jego marki jeżeli opisowi takiemu
towarzyszą wyrazy „lub równoważny” albo zamawiający uzasadni konieczność zakupu towaru
określonej marki.
87
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty, stosuje się następujące tryby udzielenia zamówienia:
1) zapytanie ofertowe;
2) tryb bezpośredni.
88
Zapytania ofertowe należy kierować do oferentów przy pomocy środków komunikacji
elektronicznej (e-mail) z zastrzeżeniem ust. 10. Zapytanie ofertowe powinno zostać skierowane
do co najmniej 3 wykonawców.
Treść zapytania ofertowego musi zawierać co najmniej:
1) nazwę (firmę) oraz adres zamawiającego;
2) tryb udzielenia zamówienia;
3) opis przedmiotu zamówienia;
4) termin wykonania zamówienia;
5) termin związania ofertą;
6) opis sposobu przygotowania ofert;
7) miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert;
8) opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z
podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert;
9) informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z oferentami oraz przekazywania
oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania
się zoferentami lub wykonawcą oraz adres poczty elektronicznej i strony internetowej
zamawiającego;
10) istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy
lub albo projekt umowy;
11) wzór formularza ofertowego;
12) informację o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu
zawarcia umowy;
Treść zapytania ofertowego może zawierać:
1) wymagania dotyczące wadium;
2) warunki, jakie musi spełnić oferent, aby mógł wziąć udział w postępowaniu oraz opis
sposobu dokonywania oceny ich spełnienia;
3) informację o możliwości zadawania pytań zamawiającemu przez oferentów oraz o sposobie
udzielania odpowiedzi na pytania, jeżeli zamawiający przewiduje możliwość zadawania
pytań;
4) informację o możliwości unieważnienia postępowania przez zamawiającego przed
terminem składania ofert;
5) informację o możliwości zakończenia postępowania bez wyboru oferty;
6) informację o sposobie postępowania zamawiającego w przypadku, gdy oferent nie dołączy
do oferty wszystkich wymaganych dokumentów;
7) informację o możliwości unieważnienia postępowania w przypadku gdy cena
najkorzystniejszej oferty będzie wyższa od kwoty jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć
na realizację zamówienia publicznego;
10.
11.
8) informację o możliwości zmiany treści zapytania ofertowego;
9) informację o możliwości wydłużenia terminu składania ofert;
10) wzory dokumentów, innych niż formularz ofertowy, których złożenie będzie wymagane
przez zamawiającego.
Oferent składa ofertę na piśmie, w zamkniętej kopercie odpowiednio oznaczonej, na formu larzu
ofertowym zgodnym z załączonym do zapytania ofertowego.
W przypadku gdy zamawiający wymaga złożenia dodatkowo innych dokumentów, oferent sikłada
je wraz zofertą lub przed podpisaniem umowy, w zależności od wyboru zamawiają cego
sprecyzowanego w zapytaniu ofertowym.
Każdy z oferentów, może zaoferować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić po terminie
składania ofert z zastrzeżeniem ust. 8.
jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie iub więcej ofert
przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający, spośród tych
ofert, wybiera ofertę z najniższą ceną.
Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jednym kryterium oceny ofert jest
cena, nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej, ze względu na to, że zostały złożone
oferty o takiej samej cenie, zamawiający może:
1) wezwać oferentów, którzy złożyli oferty o takiej samej cenie do złożenia ofert
dodatkowych, lub
2) zamknąć postępowanie bez wyboru.
W przypadku złożenia ofert dodatkowych o tych samych cenach - zamawiający zamyka
postępowanie bez wyboru
Zapytanie ofertowe można upublicznić w formie ogłoszenia o zapytaniu ofertowym, w BIP
zamawiającego.
W przypadku gdy wartość jednorazowego zakupu jest równa lub przekracza wartość
50 000,00 złotych netto i jest niższa niż 130.000,00 złotych netto, wówczas zamawiający
umieszcza w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zamówieniu.
89
Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść zapytania ofertowego,
jeżeli przewidział taką możliwość w zapytaniu ofertowym, informując o tym oferentów - $8 ust.
1 stosuje się odpowiednio.
Jeżeli w wyniku zmiany treści zapytania ofertowego, konieczne jest wprowadzenie zmian
w ofertach, zamawiający może przedłużyć termin składania ofert o czas niezbędny do
wprowadzenia tych zmian, jeżeli przewidział taką możliwość w zapytaniu ofertowym - $8 ust. 1
stosuje się odpowiednio.
Oferenci mogą zadawać zamawiającemu pytania nie później niż na 3 dni przed terminem
składania ofert wformie przewidzianej przez zamawiającego, dotyczące treści zapytania
ofertowego, jeżeli zamawiający w zapytaniu ofertowym przewidział możliwość zadawania pytań.
Na pytania zadane przez oferentów, które dotrą do zamawiającego po terminie, o którym mowa
w ust. 3, zamawiający może udzielić odpowiedzi lub pozostawić je bez rozpatrzenia.
Pytania zadane przez oferentów, w sytuacji, gdy zamawiający nie przewidział takiej możliwości,
pozostają bez rozpatrzenia.
Na zadane pytania zamawiający udziela odpowiedzi niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni
przed upływem terminu składania ofert.
Treść zapytań wraz z odpowiedziami bez ujawniania źródła zapytania, zamawiający przekazuje
oferentom - $8 ust. 1 stosuje się odpowiednio - a w przypadku zamieszczenia zapytania
1.
2.
ofertowego w sposób określony w 88 ust. 10, treść zapytań wraz z odpowiedziami zamieszcza się
w taki sam sposób.
810
Tryb bezpośredni może być zastosowany wyłącznie w sytuacji, gdy zostanie spełniona jedna
z poniższych przesłanek:
1) dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego
wykonawcę:
a) z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze,
b) z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych
przepisów,
c) w przypadku udzielania zamówienia w zakresie działalności twórczej lub artystycznej;
2) ze względu na wyjątkową sytuację, która powoduje, że wymagane jest natychmiastowe
wykonanie zamówienia;
3) w przypadku udzielania dotychczasowemu wykonawcy dostaw, usług lub robót
budowlanych zamówień dodatkowych nie objętych zamówieniem podstawowym,
niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, pod warunkiem, że wartość realizowanego
zamówienia powiększona o kwotę zamówień dodatkowych będzie niższa niż 130 000,00
złotych.
4) możliwe jest udzielenie zamówienia na dostawy, na szczególnie korzystnych warunkach
w związku okresową promocją, likwidacją działalności innego podmiotu, postepowaniem
egzekucyjnym lub upadłościowym;
5) w przypadku unieważnienia postępowania prowadzonego w trybie zapytania ofertowego
z następujących przyczyn:
a) nie złożono co najmniej jednej oferty nie podlegającej odrzuceniu, lub
b) cena najkorzystniejszej oferty przewyższała kwotę, którą zamawiający przeznaczył
na sfinansowanie zamówienia i nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty z tym
zastrzeżeniem, że wartość umowy zawartej po negocjacjach w trybie bezpośrednim
nie może być wyższa od kwoty, którą zamawiający chciał przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia w postępowaniu unieważnionym.
Przed udzieleniem zamówienia przeprowadza się negocjacje z wykonawcą i sporządza notatkę
służbową z negocjacji.
ROZDZIAŁ III
PRZEBIEG POSTĘPOWANIA
811
Oferenci składają pisemne oferty w terminie wskazanym przez zamawiającego w sekretariacie
zamawiającego lub przesyłają pod adres zamawiającego.
Oferty muszą być złożone w zamkniętej kopercie z oznaczeniem, którego postępowania dotyczą.
Na kopercie zawierającej ofertę, oferent jest zobowiązany umieścić swoją nazwę oraz dane
adresowe.
Przed upływem terminu do składania ofert, oferent może zmienić lub wycofać ofertę.
Otwarcie ofert jest jawne i powinno nastąpić w tym samym dniu, w którym upływa termin
składania ofert.
Podczas otwarcia ofert podaje się nazwy (firmy) oraz adresy oferentów, a także informacje
dotyczące ceny, bądź ceny oraz innych elementów stanowiących kryteria oceny ofert.
Badania i oceny ofert dokonuje się w sposób obiektywny, zgodnie z kryteriami określonymi
w zaproszeniu do składania ofert.
2
8. W przypadku gdy kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia jest niższa niż cena
najkorzystniejszej oferty, zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny oferty
najkorzystniejszej.
9. W przypadku nie zwiększenia kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie
zamówienia postępowanie podlega unieważnieniu.
10. Wszelkie czynności w postępowaniu zatwierdza swoim podpisem kierownik zamawiającego lub
osoby upoważnione w granicach udzielonych upoważnień.
11. Z postępowania sporządza się protokół, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu.
812
1. Zamawiający wyklucza z udziału w postępowaniu oferenta, który:
1) nie spełnia warunków udziału w postępowaniu;
2) wniósł wadium w sposób nieprawidłowy lub nie wniósł wadium w ogóle, a zamawiający
żądał wniesienia wadium;
3) odstąpił od podpisania umowy z zamawiającym, a jego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza.
2. Ofertę złożoną przez oferenta wykluczonego z udziału w postępowaniu uznaje się za odrzuconą.
813
1. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli wystąpi co najmniej jedna z niżej wymienionych przesłanek:
1) treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego;
2) oferta zawiera błędy w obliczeniu ceny i nie jest możliwe poprawienie tych błędów;
3) oferent nie zaakceptował poprawionych błędów w obliczeniu ceny.
2. Zamawiający może odrzucić ofertę w przypadku gdy oferent zaproponował rażąco niską cenę.
814
1. Zamawiający może, przed upływem terminu składania ofert, odwołać postępowanie bez podania
przyczyny, jeżeli przewidział taką możliwość w zapytaniu ofertowym.
2. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wyboru oferty, jeżeli przewidział to w zapytaniu
ofertowym.
3. Zamawiający unieważnia postępowanie w przypadku gdy:
1) w odpowiedzi na zapytanie ofertowe nie wpłynie ani jedna oferta nie podlegająca
odrzuceniu;
2) cena najkorzystniejszej oferty jest wyższa od kwoty jaką zamawiający zamierzał
przeznaczyć na realizację zamówienia i nie ma możliwości jej zwiększenia.
815
Zamawiający niezwłocznie zawiadamia uczestników o unieważnieniu postępowania, odwołaniu
postępowania, wyniku postępowania lub o zamknięciu postępowania bez wyboru - $8 ust. 1 stosuje
się odpowiednio - a w przypadku, o którym mowa w $8 ust. 10 zawiadomienia zamieszcza się w taki
sam sposób.
ROZDZIAŁ IV
UMOWY
816
1. Zamówień udzielanych na podstawie niniejszego Regulaminu udziela się z zachowaniem formy
pisemnej, na podstawie:
1) zleceń lub umów, w przypadku dostaw i usług, których wartość jest niższa niż 10.000,00 zł.
brutto;
2) umów w przypadku dostaw i usług których wartość jest równa lub przekracza 10.000„00 zł
brutto;
3) umów w przypadku robót budowlanych, usług nadzoru budowlanego oraz opracowania
dokumentacji projektowej.
4) umów w przypadku gdy podczas realizacji przedmiotu zamówienia zamawiający będzie
przekazywał dane osobowe.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 4, z wykonawcą, oprócz umowy o udzielenie
zamówienia publicznego, należy dodatkowo zawrzeć umowę powierzenia przetwarzania danych
osobowych.
3. Do umów zawieranych w sprawach zamówień, o których mowa w niniejszym Regulaminie
stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego, chyba, że przepisy szczególne stanowią inaczej.
4. Umowę sporządza się w 2 egzemplarzach, w tym jednym dla zamawiającego i jednym dla
wykonawcy.
5. Umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych, w tym jednym dla zamawiającego
i jednym dla wykonawcy.
6. Umowy podpisuje kierownik zamawiającego.
7. Umowy powierzenia przekazania danych osobowych podpisuje kierownik zamawiającego.
8. Treść podpisywanej umowy musi być zgodna z ostatecznym projektem umowy, jeżeli był
opracowany i dołączony do zapytania ofertowego.
9. Dopuszcza się wprowadzenie zmian do umowy za pisemną zgodą obu stron, byleby ich treść lub
cel nie sprzeciwiały się właściwości (naturze) stosunku, ustawie Kodeks cywilny ani zasadom
współżycia społecznego.
10. W umowach należy uwzględniać wszelkie istotne okoliczności związane z realizacją zamówienia,
w szczególności:
1) przedmiot zamówienia;
2) wartość zamówienia;
3) sposoby rozliczeń pomiędzy zamawiającym a wykonawcą;
4) termin realizacji zamówienia;
5) kary umowne, które dotyczą niezrealizowanej umowy w części lub w całości oraz zwłoki
w realizacji umowy;
6) możliwość odstąpienia od umowy przez wykonawcę lub zamawiającego,
7) obowiązki wykonawcy i zamawiającego z tytułu realizacji umowy;
8) sposób odbioru przedmiotu zamówienia.
ROZDZIAŁ V
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
87
1. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.01.2021 roku.
2. Do postępowań rozpoczętych a nie zakończonych przed dniem wejścia w życie niniejszego
regulaminu, stosuje się przepisy dotychczasowe.
PRZEMYSKA AGENCJA h q
ROZWOJU REGIONALNEGO S.A. R Só Ą
37-700 Przemyśl, ul. ks. P. Skargi 7/1 Dz jefszczuk
NIP 7952328237 REGON 651552451
Znak sprawy:
Załącznik nr 1 do Regulaminu
udzielania zamówień o wartości mn iejszej
niż 130 000,00 złotych
PROTOKÓŁ POSTĘPOWANIA O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE
I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Il. WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA
1. Nazwa zamawiajacego: .
. . Data wszczęcia postępowania: .
. Imię i nazwisko pracownika prowadzącego postępowanie:
. . Termin otwarcia ofert: , godzina:
2
3
4. Termin składania ofert: , godzina:
5
6
stronie internetowej zamawiającego *:
1)
2)
3)
Zaproszenie do składania ofert: przekazano następującym oferentom/umieszczono na
7. Zaproszenie do składania ofert: przekazano/umieszczono na stronie internetowej w dniu:
ustalono pozacenowe kryteria oceny ofert: TAK/NIE*;
1)
2) ustalono warunki udziału w postępowaniu: TAK/NIE*;
3) przewidziano możliwość treści zapytania ofertowego: TAK/NIE*;
4) zmieniono treść zapytania ofertowego: TAK/NIE*;
5) przewidziano możliwość przedłużenia terminu składania ofert: TAK/NIE*;
6) przedłużono termin składania ofert: TAK/NIE*;
7) przewidziano możliwość zadawania pytań przez oferentów: TAK/NIE*;
8) oferenci zadawali pytania: TAK/NIE*;
9) udzielono odpowiedzi na zadane pytania: TAK/NIE*;
10) przewidziano możliwość unieważnienia postępowania bez podania
TAK/NIE*;
11) przewidziano możliwość zamknięcia postępowania bez wyboru: TAK/NIE*.
8. W przewidzianym terminie złożono ____ofert/oferty*.
Ill. _ OTWARCIE OFERT
1. Otwarcie ofert nastąpiło w dniu r
2. Otwarcia ofert dokonali:
1) j
2)
3. Kwota jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi:
zł. brutto
przyczyny:
Strona1z2
Załącznik nr 1 do Regulaminu
udzielania zamówień o wartości mniejszej
niż 130 000,00 złotych
IV. _ WYKAZ OFERENTÓW, KTÓRZY ZŁOŻYLI OFERTY W TERMINIE
Cena brutto zaproponowana
przez oferenta
Nr oferty Firma oferenta oraz dane teleadresowe
V. - INFORMACJA O OFERTACH ODRZUCONYCH Z PODANIEM UZASADNIENIA ODRZUCENIA
1. Odrzucono następujące oferty:
1)
2)
2. Uzasadnienie odrzucenia:
1) faktyczne:
2) prawne:
,
VI. _ WYBÓR OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ WRAZ Z UZASADNIENIEM
1. Wwyniku przeprowadzonego postępowania jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr ,
którą złożył oferent ,
za cenę: zł.
2. Uzasadnienie wyboru oferty:
VII. _ UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA/ZAMKNIĘCIE POSTĘPOWANIA BEZ WYBORU*
1. Wdhniu postępowanie unieważniono/zamknięto bez wyboru*
2. Uzasadnienie: Ę
1) faktyczne: !
2) prawne:
VIII. ZAWARCIE UMOWY
Umowę zawarto __ 20__r.
Protokół sporządził:
(imię i nazwisko) (data i podpis)
Akceptuję:
(data i podpis kierownika zamawiającego)
ZATWIERDZAM
(data i podpis kierownika zamawiającego)
**__ niewłaściwe skreślić
I
jv
Strona2z 2 |.