Jawność w spółkach komunalnych #1641
Instytucja: |
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej- Rzeszów Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością |
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
3 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Dostarczony |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Wniosek o informację przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Czy spółka prowadzi BIP?
1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki.
1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP spółki.
1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z rad nadzorczych, posiedzeń zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych realizowanych przez uprawnione podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych przez organy spółki? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.2. Czy spółka prowadzi rejestr umów?
2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? Prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki?
a) Tak
b) Nie4. Czy spółka posiada procedury przyznawania dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu?
a) Tak
b) Nie5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze spółki na 2019 r.?
12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków organu zarządzającego, dotycząca 2019 roku, została opublikowana? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty sponsorowane w mediach?
13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w mediach w 2019 r., o której mowa w poprzednim pytaniu?14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia, przewidziane w art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym? [uzyskiwanie informacji i materiałów, wstęp do pomieszczeń, w których znajdują się te informacje i materiały, oraz wgląd w działalność (...) spółki]
15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring?
a) Tak
b) Nie16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}} UWAGA: prosimy o to, by nie zmieniać podanego adresu.
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
Potwierdzenie otrzymania: Wniosek o informację przez Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej- Rzeszów Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
To jest potwierdzenie dostarczenia Twojej wiadomości
Do: {{ email }}
Temat: Wniosek o informację
Data: 2021-02-14 00:09Uwaga: To potwierdzenie dostarczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość
została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że
odbiorca przeczytał czy też zrozumiał treść wiadomości. -
Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej- Rzeszów Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Dzień dobry,
w odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji w trybie art. 2 i art.
10 ustawy o dostępie do informacji publicznej przesłany e-mailem w dniu
14.02.2021 r. w załączeniu przesyłam pismo znak EOE/093/8/KM/538/21 z
dnia 22.02.2021 z wnioskowaną informacją.Z poważaniem
Krzysztof Mokrzycki
-------------------------
Krzysztof Mokrzycki
Kierownik Działu organizacyjno - ekonomicznego+48 17 8753142 kom.697503897
{{ email }}MPEC - Rzeszów Sp. z o. o.
35-051 Rzeszów
ul. Staszica 24
(skr. poczt. 218) KRS: 0000294660
NIP: 8133527259
REGON: 180279488 tel. 17 85 41 542{{ email }}
www.mpecrzeszow.pl [2]
W dniu 2021-02-15 10:09, {{ email }} napisał(a):
> -------- Wiadomość oryginalna --------
>
> TEMAT:
> Fwd: Wniosek o informację
>
> DATA:
> 2021-02-15 08:40
>
> OD:
> {{ email }}
>
> DO:
> "Filipek , Adam" <{{ email }}>
>
> --
>
> -------------------------
> Lesław Bącal
> Prezes Zarządu
>
> +48 663 998 060 [1]
> {{ email }}
>
> MPEC - Rzeszów Sp. z o. o.
>
> 35-051 Rzeszów
> ul. Staszica 24
> (skr. poczt. 218) KRS: 0000294660
> NIP: 8133527259
> REGON: 180279488 tel. 17 85 41 542
> fax 17 85 41 707
> {{ email }}
>
> www.mpecrzeszow.pl [2]
>
> -------- Wiadomość oryginalna --------
>
> TEMAT:
> Fwd: Wniosek o informację
>
> DATA:
> 2021-02-15 08:27
>
> OD:
> {{ email }}
>
> DO:
> Bacal Leslaw Bacal Bacal <{{ email }}>
>
> --
>
> -------------------------
> Sekretariat
>
> +48 17 85 417 07 [1]
> {{ email }}
>
> MPEC - Rzeszów Sp. z o. o.
>
> 35-051 Rzeszów
> ul. Staszica 24
> (skr. poczt. 218) KRS: 0000294660
> NIP: 8133527259
> REGON: 180279488 tel. 17 85 41 542
> fax 17 85 41 707
> {{ email }}
>
> www.mpecrzeszow.pl [2]
>
> -------- Wiadomość oryginalna --------
>
> TEMAT:
> Wniosek o informację
>
> DATA:
> 2021-02-14 00:09
>
> OD:
> {{ email }}
>
> DO:
> {{ email }}
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
>
> 1. Czy spółka prowadzi BIP?
> 1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki.
> 1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP spółki.
> 1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z rad nadzorczych, posiedzeń zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
> 1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych realizowanych przez uprawnione podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
> 1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych przez organy spółki? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 2. Czy spółka prowadzi rejestr umów?
> 2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? Prosimy wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki?
> a) Tak
> b) Nie
>
> 4. Czy spółka posiada procedury przyznawania dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu?
> a) Tak
> b) Nie
>
> 5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
>
> 8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
>
> 9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
>
> 10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
>
> 11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze spółki na 2019 r.?
>
> 12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków organu zarządzającego, dotycząca 2019 roku, została opublikowana? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty sponsorowane w mediach?
> 13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w mediach w 2019 r., o której mowa w poprzednim pytaniu?
>
> 14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia, przewidziane w art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym? [uzyskiwanie informacji i materiałów, wstęp do pomieszczeń, w których znajdują się te informacje i materiały, oraz wgląd w działalność (...) spółki]
>
> 15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring?
> a) Tak
> b) Nie
>
> 16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{ email }} UWAGA: prosimy o to, by nie zmieniać podanego adresu.
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji --
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
> --
>
> Pozdrawiam
>
> -------------------------
> Adam Filipek [1]
> Dyrektor ds. Ekonomicznych
>
> +48 693 870 121 [1]
> {{ email }}
>
> MPEC - Rzeszów Sp. z o. o.
>
> 35-051 Rzeszów
> ul. Staszica 24
> (skr. poczt. 218) KRS: 0000294660
> NIP: 8133527259
> REGON: 180279488 tel. 17 85 41 542
> {{ email }}
>
> www.mpecrzeszow.pl [2]
Links:
------
[1] http://poczta.nazwa.pl/./#NOP
[2] http://www.mpecrzeszow.pl/