Jawność w spółkach komunalnych #56
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
5 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Otwarte |
Status ostatniego wniosku: |
Dostarczony |
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Wniosek o informację przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Czy spółka prowadzi BIP?
1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki.
1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP spółki.
1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z rad nadzorczych, posiedzeń zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych realizowanych przez uprawnione podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych przez organy spółki? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.2. Czy spółka prowadzi rejestr umów?
2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? Prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki?
a) Tak
b) Nie4. Czy spółka posiada procedury przyznawania dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu?
a) Tak
b) Nie5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze spółki na 2019 r.?
12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków organu zarządzającego, dotycząca 2019 roku, została opublikowana? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty sponsorowane w mediach?
13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w mediach w 2019 r., o której mowa w poprzednim pytaniu?14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia, przewidziane w art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym? [uzyskiwanie informacji i materiałów, wstęp do pomieszczeń, w których znajdują się te informacje i materiały, oraz wgląd w działalność (...) spółki]
15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring?
a) Tak
b) Nie16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}} UWAGA: prosimy o to, by nie zmieniać podanego adresu.
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
Re: Wniosek o informację przez Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej
Dnia Sat, 13 Feb 2021 21:35:49 -0000 napisales[as]:
Witam,
w odpowiedzi na Państwa maila z dnia 13.02.2021 r. "Wniosek o informację",
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. w Braniewie, w załączeniu, przesyła wskazane w piśmie informacje.
Proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości.
Pozdrawiam
--
Justyna Bieraga
Sekretariat Zarządu
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SPÓŁKA Z O.O.
UL. KOŚCIELNA 4A, 14-500 BRANIEWO
TEL. 55 644 15 15 E-MAIL: {{ email }}
WWW.MPECBRANIEWO.PL
http://www.mpecbraniewo.pl/aktualnosci/133-informacja-o-przetwarzaniu-danych-osobowychDnia Sat, 13 Feb 2021 21:35:49 -0000 napisales[as]:
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
>
> 1. Czy spółka prowadzi BIP?
> 1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki.
> 1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP spółki.
> 1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z rad nadzorczych, posiedzeń zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
> 1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych realizowanych przez uprawnione podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
> 1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych przez organy spółki? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 2. Czy spółka prowadzi rejestr umów?
> 2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? Prosimy wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki?
> a) Tak
> b) Nie
>
> 4. Czy spółka posiada procedury przyznawania dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu?
> a) Tak
> b) Nie
>
> 5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
>
> 8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
>
> 9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
>
> 10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
>
> 11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze spółki na 2019 r.?
>
> 12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków organu zarządzającego, dotycząca 2019 roku, została opublikowana? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty sponsorowane w mediach?
> 13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w mediach w 2019 r., o której mowa w poprzednim pytaniu?
>
> 14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia, przewidziane w art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym? [uzyskiwanie informacji i materiałów, wstęp do pomieszczeń, w których znajdują się te informacje i materiały, oraz wgląd w działalność (...) spółki]
>
> 15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring?
> a) Tak
> b) Nie
>
> 16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{ email }} UWAGA: prosimy o to, by nie zmieniać podanego adresu.
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
>
> --
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
Witam,
w odpowiedzi na Państwa maila z dnia 13.02.2021 r. "Wniosek o informację",
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. w Braniewie, w załączeniu, przesyła wskazane w piśmie informacje.
Proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości.
Pozdrawiam
--
Justyna Bieraga
Sekretariat Zarządu
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SPÓŁKA Z O.O.
UL. KOŚCIELNA 4A, 14-500 BRANIEWO
TEL. 55 644 15 15 E-MAIL: {{ email }}
WWW.MPECBRANIEWO.PL
http://www.mpecbraniewo.pl/aktualnosci/133-informacja-o-przetwarzaniu-danych-osobowych -
Wniosek o informację - prośba o dosłanie procedur przez AgnieszkaZdanowicz
Szanowni Państwo,
w nawiązaniu do Państwa odpowiedzi na wniosek o informację złożony 13.02.2021 r. prosimy o przesłanie procedury przyznawania dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu (pytanie nr 4 z wniosku) oraz procedury zamówień z wolnej ręki (pytanie 3 z wniosku), o których mowa w Państwa odpowiedzi.
Procedury prosimy przesłać na ten sam adres, na który została przesłana odpowiedź na wniosek, tj.: {{EMAIL}
Z poważaniem
Agnieszka Zdanowicz - Dyrektorka Zarządzająca na podstawie uchwały Zarządu
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
NIP 5262842872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru SądowegoW nawiązaniu do pisma z dnia 2021-01-24 20:20:53 z adresu {{ email }}:
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie
> do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi
> o udostępnienie następujących informacji publicznych: 1. Czy spółka prowadzi
> BIP? 1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki. 1.2. Prosimy o
> podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP spółki. 1.3. Czy spółka
> publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z rad nadzorczych, posiedzeń
> zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: a) BIP b) strona www. 1.4. Czy
> spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych realizowanych przez uprawnione
> podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: a) BIP b) strona www. 1.5. Czy
> spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych przez organy spółki?
> Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: a) BIP b) strona www. 2. Czy spółka
> prowadzi rejestr umów? 2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów?
> Prosimy wskazać gdzie: a) BIP b) strona www. 3. Czy spółka posiada
> procedury zamówień z wolnej ręki? a) Tak b) Nie 4. Czy spółka posiada
> procedury przyznawania dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu? a) Tak b) Nie
> 5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych
> dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
> a) BIP b) strona www. 6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe?
> Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: a) BIP b) strona www. 7. Jakie były
> przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty. 8. Jaka była strata
> spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty. 9. Jaka była łączna wysokość
> części stałej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
> 10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej członkom
> organu zarządzającego w 2019 r.? 11. W jakim stopniu (procentowo) zostały
> zrealizowane cele zarządcze spółki na 2019 r.? 12. Czy uchwała w sprawie
> zasad kształtowania wynagrodzeń członków organu zarządzającego, dotycząca 2019
> roku, została opublikowana? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: a) BIP b)
> strona www. 13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty
> sponsorowane w mediach? 13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na
> promocję w mediach w 2019 r., o której mowa w poprzednim pytaniu? 14. Czy w
> 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia, przewidziane w art. 24 ust. 2
> ustawy o samorządzie gminnym? [uzyskiwanie informacji i materiałów, wstęp do
> pomieszczeń, w których znajdują się te informacje i materiały, oraz wgląd w
> działalność (...) spółki] Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w
> formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}} UWAGA: prosimy o to, by nie zmieniać
> podanego adresu. Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu,
> zgodnie z zasadami reprezentacji -
Re: Wniosek o informację przez Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej
Dzień dobry.
W poniższym piśmie podany jest link do załącznika. Jednak nie można go otworzyć. Czy można otrzymać ponownie w/w załącznik?MPEC Braniewo
Dnia Sun, 30 May 2021 08:53:06 -0000 napisales[as]:
--
--
Aneta Sydor
Sekretariat Zarządu
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SPÓŁKA Z O.O.
UL. KOŚCIELNA 4A, 14-500 BRANIEWO
TEL. 55 644 15 15 E-MAIL: {{ email }}
WWW.MPECBRANIEWO.PL
http://www.mpecbraniewo.pl/aktualnosci/133-informacja-o-przetwarzaniu-danych-osobowychDzień dobry.
W poniższym piśmie podany jest link do załącznika. Jednak nie można go otworzyć. Czy można otrzymać ponownie w/w załącznik?MPEC Braniewo
Dnia Sun, 30 May 2021 08:53:06 -0000 napisales[as]:
> Szanowni Państwo,
>
> w nawiązaniu do Państwa odpowiedzi na wniosek o informację złożony 13.02.2021 r. prosimy o przesłanie procedury przyznawania dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu (pytanie nr 4 z wniosku) oraz procedury zamówień z wolnej ręki (pytanie 3 z wniosku), o których mowa w Państwa odpowiedzi.
>
> Procedury prosimy przesłać na ten sam adres, na który została przesłana odpowiedź na wniosek, tj.: {{EMAIL}
>
> Z poważaniem
>
> Agnieszka Zdanowicz - Dyrektorka Zarządzająca na podstawie uchwały Zarządu
>
> --
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 5262842872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
> Załączniki:
> - https://fedrowanie.siecobywatelska.pl/listy/zalacznik/41399/104378
>
> --
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
>
> > W nawiązaniu do pisma z dnia 2021-01-24 20:20:53 z adresu
> > {{ email }}: > Na podstawie art. 61 ust. 1 i
> > Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie > do informacji
> > publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi >
> > o udostępnienie następujących informacji publicznych: 1. Czy
> > spółka prowadzi > BIP? 1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku
> > do BIP spółki. 1.2. Prosimy o > podanie daty ostatniej
> > aktualizacji strony BIP spółki. 1.3. Czy spółka > publikuje
> > dokumenty z prac organów (protokoły z rad nadzorczych, posiedzeń >
> > zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: a) BIP b) strona
> > www. 1.4. Czy > spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych
> > realizowanych przez uprawnione > podmioty? Jeśli tak, prosimy
> > wskazać gdzie: a) BIP b) strona www. 1.5. Czy > spółka
> > publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych przez organy
> > spółki? > Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: a) BIP b) strona www.
> > 2. Czy spółka > prowadzi rejestr umów? 2.1. Jeśli tak, to czy
> > spółka publikuje rejestr umów? > Prosimy wskazać gdzie: a) BIP
> > b) strona www. 3. Czy spółka posiada > procedury zamówień z
> > wolnej ręki? a) Tak b) Nie 4. Czy spółka posiada > procedury
> > przyznawania dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu? a) Tak b)
> > Nie > 5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych >
> > dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy
> > wskazać gdzie: > a) BIP b) strona www. 6. Czy spółka publikuje
> > sprawozdania finansowe? > Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: a) BIP
> > b) strona www. 7. Jakie były > przychody spółki w 2019 r.?
> > Prosimy o podanie kwoty. 8. Jaka była strata > spółki w 2019 r.?
> > Prosimy o podanie kwoty. 9. Jaka była łączna wysokość > części
> > stałej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w
> > 2019 r.? > 10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej
> > wynagrodzenia wypłaconej członkom > organu zarządzającego w 2019
> > r.? 11. W jakim stopniu (procentowo) zostały > zrealizowane
> > cele zarządcze spółki na 2019 r.? 12. Czy uchwała w sprawie >
> > zasad kształtowania wynagrodzeń członków organu zarządzającego,
> > dotycząca 2019 > roku, została opublikowana? Jeśli tak, prosimy
> > wskazać gdzie: a) BIP b) > strona www. 13. Czy w 2019 r.
> > spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty > sponsorowane w
> > mediach? 13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na >
> > promocję w mediach w 2019 r., o której mowa w poprzednim pytaniu?
> > 14. Czy w > 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia,
> > przewidziane w art. 24 ust. 2 > ustawy o samorządzie gminnym?
> > [uzyskiwanie informacji i materiałów, wstęp do > pomieszczeń, w
> > których znajdują się te informacje i materiały, oraz wgląd w >
> > działalność (...) spółki] Wnosimy o udostępnienie wskazanych
> > informacji w > formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}} UWAGA:
> > prosimy o to, by nie zmieniać > podanego adresu. Szymon Osowski
> > i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, > zgodnie z zasadami
> > reprezentacji
>
----
Aneta Sydor
Sekretariat Zarządu
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SPÓŁKA Z O.O.
UL. KOŚCIELNA 4A, 14-500 BRANIEWO
TEL. 55 644 15 15 E-MAIL: {{ email }}
WWW.MPECBRANIEWO.PL
http://www.mpecbraniewo.pl/aktualnosci/133-informacja-o-przetwarzaniu-danych-osobowych -
Regulaminy MPEC braniewo przez Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej
Witam,
w odpowiedzi na maila z 30.05.2021 r. Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp, z o.o. w Braniewie, w załączeniu przesyła regulaminy
Pozdrawiam--
Justyna Bieraga
Sekretariat Zarządu
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SPÓŁKA Z O.O.
UL. KOŚCIELNA 4A, 14-500 BRANIEWO
TEL. 55 644 15 15 E-MAIL: {{ email }}
WWW.MPECBRANIEWO.PL
http://www.mpecbraniewo.pl/aktualnosci/133-informacja-o-przetwarzaniu-danych-osobowych