Instytucja: 

Nadleśnictwo Nidzica

 Monitoring: 

Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach

 Liczba listów: 

4

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Dostarczony

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Treść

  • Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie prawa do informacji wnosimy o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Pytania odnoszą się do wszelkich procesów konsultacji społecznych, zgłaszania uwag i współuczestniczenia strony społecznej w decyzjach o gospodarce leśnej, które:

    1. odbyły się poza procesem tworzenia Planu Urządzenia Lasu (PUL), czyli, inaczej mówiąc tych, które dotyczyły wdrażania już zatwierdzonego PUL, a nie tworzenia nowego PUL.
    2. miały miejsce w Nadleśnictwie na przestrzeni ostatnich trzech lat.

    Przyjęte definicje terminów użytych we wniosku: "strona społeczna", "kanały komunikacji i zgłaszanie postulatów, uwag i wniosków" podano poniżej.

    Pytania zadaje Sieć Obywatelska Watchdog Polska, która jest wnioskodawcą, we współpracy z inicjatywą Lasy i Obywatele.

    Pytania:

    1. Wnioskujemy o przesłanie listy przypadków z okresu ostatnich trzech lat, gdy przedstawiciele strony społecznej zgłaszali postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa? Dla każdego przypadku wnioskujemy o podanie:
    a. Kto zgłaszał postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa?
    b. zagadnień, których dotyczyły postulaty, wnioski, bądź uwagi zgłaszane przez stronę społeczną.
    c. kanałów komunikacji Nadleśnictwa ze stroną społeczną
    d. rezultatów zgłaszania postulatów, wniosków i uwag przez stronę społeczną, a w szczególności informacji, czy w wyniku zaangażowania strony społecznej Nadleśnictwo zmodyfikowało swoje plany prowadzenia gospodarki leśnej i jeżeli tak, to w jaki sposób.
    e. dokumentacji komunikacji ze stroną społeczną.

    2. Czy w najbliższych 12 miesiącach Nadleśnictwo planuje wprowadzenie zmian w procesach rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag strony społecznej oraz prowadzenia z nią dialogu na temat gospodarki leśnej? Jeżeli tak, to jakie zmiany są planowane?

    W pytaniach powyżej przyjęliśmy następujące definicje:

    "Kanały komunikacji": sposób w jaki Nadleśnictwo komunikuje się ze stroną społeczną, między innymi obejmuje: BIP, stronę internetową, gazety, radio, media społecznościowe, obwieszczenia, poczta tradycyjna, poczta elektroniczna (email), telefon, komunikatory internetowe, bezpośrednie spotkania, etc.

    "Strona społeczna": mieszkańcy/ki, lokalne społeczności, indywidualne działaczki/e, organizacje pozarządowe, samorząd lokalny oraz inne organizacje i instytucje

    "Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.

    Jeżeli przedstawicielami strony społecznej były osoby fizyczne i Nadleśnictwo nie może podać ich danych osobowych, proszę opisać takiego przedstawiciela/lkę ogólnie, precyzując o jaki typu przedstawicieli strony społecznej chodzi np.: grupa mieszkańców, lokalna aktywistka, etc . Jeżeli dokumentacja zawiera dane osobowe osób fizycznych prosimy o anonimizację dokumentów. Jeżeli uwagi wnoszone były anonimowo, prosimy o tę informację.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres email: {{EMAIL}}

    W razie dodatkowych pytań prosimy dzwonić na numer telefonu: 515-832-707

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Read: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Nidzica

    Twoja wiadomość

    Do: N.Nidzica Katarzyna Korzeniowska
    Temat: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
    Wysłano: 4 listopada 2020 21:49:21 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb

    została przeczytana: 5 listopada 2020 07:01:12 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb.

  • Read: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Nidzica

    Twoja wiadomość

    Do: N.Nidzica Natalia Janicka
    Temat: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
    Wysłano: 4 listopada 2020 21:49:21 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb

    została przeczytana: 5 listopada 2020 07:11:37 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb.

  • Odpowiedź na wniosek ws. konsultacji społecznych w nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Nidzica

    Dzień dobry.

    W załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 04.11.2020 r.

    Pozdrawiam
    Michał Nowicki
    Referent ds. gospodarki drewnem
    Nadleśnictwo Nidzica
    kom. 695 305 747
    tel. 89 625 28 41
    e-mail: {{ email }}<mailto:{{ email }}>

    Załączniki

    • Odpowiedź_na_wniosek_ws._konsultacji_społecznych_w_nadleśnictwach_Sto_3C54y1Y.pdf ( Nie wykryte ) Pobierz