'

Treść

  • Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie prawa do informacji wnosimy o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Pytania odnoszą się do wszelkich procesów konsultacji społecznych, zgłaszania uwag i współuczestniczenia strony społecznej w decyzjach o gospodarce leśnej, które:

    1. odbyły się poza procesem tworzenia Planu Urządzenia Lasu (PUL), czyli, inaczej mówiąc tych, które dotyczyły wdrażania już zatwierdzonego PUL, a nie tworzenia nowego PUL.
    2. miały miejsce w Nadleśnictwie na przestrzeni ostatnich trzech lat.

    Przyjęte definicje terminów użytych we wniosku: "strona społeczna", "kanały komunikacji i zgłaszanie postulatów, uwag i wniosków" podano poniżej.

    Pytania zadaje Sieć Obywatelska Watchdog Polska, która jest wnioskodawcą, we współpracy z inicjatywą Lasy i Obywatele.

    Pytania:

    1. Wnioskujemy o przesłanie listy przypadków z okresu ostatnich trzech lat, gdy przedstawiciele strony społecznej zgłaszali postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa? Dla każdego przypadku wnioskujemy o podanie:
    a. Kto zgłaszał postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa?
    b. zagadnień, których dotyczyły postulaty, wnioski, bądź uwagi zgłaszane przez stronę społeczną.
    c. kanałów komunikacji Nadleśnictwa ze stroną społeczną
    d. rezultatów zgłaszania postulatów, wniosków i uwag przez stronę społeczną, a w szczególności informacji, czy w wyniku zaangażowania strony społecznej Nadleśnictwo zmodyfikowało swoje plany prowadzenia gospodarki leśnej i jeżeli tak, to w jaki sposób.
    e. dokumentacji komunikacji ze stroną społeczną.

    2. Czy w najbliższych 12 miesiącach Nadleśnictwo planuje wprowadzenie zmian w procesach rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag strony społecznej oraz prowadzenia z nią dialogu na temat gospodarki leśnej? Jeżeli tak, to jakie zmiany są planowane?

    W pytaniach powyżej przyjęliśmy następujące definicje:

    "Kanały komunikacji": sposób w jaki Nadleśnictwo komunikuje się ze stroną społeczną, między innymi obejmuje: BIP, stronę internetową, gazety, radio, media społecznościowe, obwieszczenia, poczta tradycyjna, poczta elektroniczna (email), telefon, komunikatory internetowe, bezpośrednie spotkania, etc.

    "Strona społeczna": mieszkańcy/ki, lokalne społeczności, indywidualne działaczki/e, organizacje pozarządowe, samorząd lokalny oraz inne organizacje i instytucje

    "Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.

    Jeżeli przedstawicielami strony społecznej były osoby fizyczne i Nadleśnictwo nie może podać ich danych osobowych, proszę opisać takiego przedstawiciela/lkę ogólnie, precyzując o jaki typu przedstawicieli strony społecznej chodzi np.: grupa mieszkańców, lokalna aktywistka, etc . Jeżeli dokumentacja zawiera dane osobowe osób fizycznych prosimy o anonimizację dokumentów. Jeżeli uwagi wnoszone były anonimowo, prosimy o tę informację.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres email: {{EMAIL}}

    W razie dodatkowych pytań prosimy dzwonić na numer telefonu: 515-832-707

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Przeczytane: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Chrzanów

    Twoja wiadomość

    Do: Magdalena Sermak
    Temat: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
    Wysłano: 4 listopada 2020 21:49:14 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb

    została przeczytana: 5 listopada 2020 07:45:33 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb.

  • dot. konsultacje społeczne w Nadleśnictwie przez Nadleśnictwo Chrzanów

    Dzień dobry,

    W odpowiedzi na emalii z dnia 4.11.2020r., wpływ w dniu 5.11.2020r., Nadleśnictwo Złoty Potok przesyła w załączeniu odpowiedz o udostępnienie informacji dot. konsultacji społecznych w nadleśnictwie.

    Z poważaniem
    Beata Miedzińska
    Specjalista ds. pracowniczych
    Tel.: +48 34 32 91 189, tel. kom.: +48 728 971 234, IP: 3238131

    [logo]

    42-253 Janów, Złoty Potok, ul. Kościuszki 2
    tel.: +48 34 32 91 170, fax: +48 34 32 91 171

    Załączniki

  • odpowiedź na pismo przez Nadleśnictwo Chrzanów

    Dzień dobry.

    W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa pismo.

    Z poważaniem

    Elżbieta Durak

    Specjalista ds. ochrony przeciwpożarowej, łowiectwa, szkód górniczych

    Tel. kom.: +48 668 125 284

    ul. Oświęcimska 31

    32-500 Chrzanów

    tel. 32 623 23 40 wewn. *331

    Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

    Administrator

    Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach wymiany
    korespondencji jest Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo
    Chrzanów z siedzibą
    w Chrzanowie przy ul. Oświęcimskiej 31, 32-500 Chrzanów, reprezentowane
    przez Nadleśniczego.

    Mogą się Państwo kontaktować z Administratorem pod adresem e-mail:
    <mailto:chrzanow@katowice.lasy.gov.pl> chrzanow@katowice.lasy.gov.pl lub
    dzwoniąc pod numer telefonu: +48 32 623 41 54.

    Inspektor Ochrony Danych

    We wszystkich sprawach związanych z ochroną danych mogą się Państwo
    kontaktować
    z wyznaczonym inspektorem ochrony danych, pisząc na adres:
    <mailto:biuro@personal-data.pl> biuro@personal-data.pl

    Cel i podstawy przetwarzania

    Zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania
    administracyjnego,
    w związku z art. 6 ust. 1 lit. c oraz lit. f Rozporządzenia Parlamentu
    Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
    ochrony osób fizycznych w związku
    z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
    danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
    danych - RODO); dane osobowe przetwarzane są w celu wymiany korespondencji.

    Odbiorcy danych osobowych

    Odbiorcami Państwa danych będą:

    - podmioty upoważnione do uzyskania danych osobowych na podstawie
    przepisów prawa,

    - podmioty współpracujące oraz realizujące usługi dla PGL LP
    Nadleśnictwa Chrzanów.

    Okres przechowywania danych

    Dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do wykonania
    obowiązujących przepisów prawa.

    Prawa osób, których dane dotyczą

    Mają Państwo:

    1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

    2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

    3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

    4) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;

    5) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony
    Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).

    Informacja o wymogu podania danych

    Podanie przez Państwa danych osobowych jest niezbędne do prowadzenia
    korespondencji.

    Nie podejmuje się decyzji w sposób zautomatyzowany, czyli na podstawie
    automatycznej analizy danych.

    Dane nie są przekazywane do krajów trzecich.

    Załączniki

    • image001_UTrPtE8.png (nieskanowany) Skanuj
    • Odpowidź_na_wniosek.pdf (nieskanowany) Skanuj
    • smime_YAHP7nB.p7s (nieskanowany) Skanuj
  • Konsultacje społeczne - odpowiedź Nadleśnictwo Koniecpol przez Nadleśnictwo Chrzanów

    Witam serdecznie,

    w załączniku przesyłam pismo.

    Z poważaniem

    Katarzyna Skowyra

    Instruktor Techniczny

    tel.: +48 34 354 03 37, tel. kom.: +48 664 951 604, IP: 3215330

    42-230 Koniecpol, ul. Różana 11

    tel.: +48 34 355 12 65/85, fax.: +48 34 354 03 47

    <http://www.koniecpol.katowice.lasy.gov.pl/>
    www.koniecpol.katowice.lasy.gov.pl

    Załączniki

  • Odpowiedź na wniosek przez Nadleśnictwo Chrzanów

    Dzień dobry,

    W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek podpisany przez Nadleśniczego Nadleśnictwa Jeleśnia.

    Z poważaniem

    Karolina Morkisz
    Specjalista Służby Leśnej
    tel.kom.: +48 662-770-701

    [Nadleśnictwo Jeleśnia]
    34-340 Jeleśnia, ul. Suska 5
    tel. +48 33 8636-131, (wew. *337)

    www.jelesnia.katowice.lasy.gov.pl

    __________ ESET Endpoint Security __________

    Ta wiadomość e-mail została przeskanowana. Nie znaleziono zagrożeń.

    wiadomość e-mail do: sprawa-33554@fedrowanie.siecobywatelska.pl z tematem Odpowiedź na wniosek - bez zagrożeń

    Wersja silnika detekcji: 22350 (20201120)

    https://www.eset.pl lub https://www.eset.com

    Załączniki

  • odp. konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Chrzanów

    ZG.0172.12.2020

    Dzień dobry,
    W załączeniu odpowiedź na Państwa zapytanie.

    Z poważaniem
    Ewa Łukasik
    Specjalista SL ds. ochrony lasu i edukacji leśnej

    tel: +48 32 300 81 58; tel. kom.: +48 794 255 221, IP3225337

    [cid:image001.jpg@01D3CFF0.59532C00]

    44-160 Rudziniec, ul. Leśna 7
    tel.: +48 32 300 81 50

    www.rudziniec.katowice.lasy.gov.pl

    Załączniki