Treść

  • wniosek o informację przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    CZĘŚĆ I - OFICJALNY PROFIL GMINY/MIASTA NA FACEBOOKU

    1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
    a) tak
    b) tak, nawet kilka (jeśli jest kilka profili, w tym tematyczne, do odpowiadania na dalsze pytania prosimy wybrać ten profil, który ma charakter ogólny i dotyczy codziennego funkcjonowania urzędu/miasta/gminy)
    c) nie (prosimy o przejście do pytania nr 10)

    2. Jaką rolę ma pełnić profil gminy na Facebooku w Państwa gminie/mieście? (możliwe jest udzielenie kilku odpowiedzi)

    a) informacyjną (ułatwia trafienie do mieszkańców z informacjami dostępnymi także w BIP lub na stronie internetowej)
    b) promocyjną (promowanie walorów miasta/gminy na zewnątrz)
    c) dyskusyjną (pomaga wszystkim mieszkańcom/mieszkankom dyskutować ze sobą o sprawach, które na co dzień dzieją się w gminie/mieście)
    d) ma ułatwiać codzienny kontakt przedstawicieli urzędu z mieszkańcami/mieszkankami (np. na profilu pojawia się także wójt/burmistrz/prezydent i przedstawia mieszkańcom/mieszkankom swoją działalność, odpowiada na pytania; pojawiają się inni przedstawiciele urzędu, zadawane są mieszkańcom pytania o sprawy gminy itp.)
    e) Inna, jaką?

    3. Czy zasady korzystania przez gminę/miasto z Facebooka zostały poprzedzone dyskusją mającą odzwierciedlenie w jakichś dokumentach? Jeśli tak, prosimy o więcej informacji o tym, jakie to dokumenty.

    4. Jak wygląda kwestia umieszczania informacji na Facebooku?
    a) umieszczane są tylko informacje, które znalazły się wcześniej w BIP lub na stronie internetowej urzędu
    b) Facebook to pierwsze i najszybsze miejsce umieszczania informacji, tam informacje trafiają w pierwszej kolejności
    c) Na Facebooka przygotowywane są różne treści, niekoniecznie pokrywające się z tym, co na stronie internetowej i w BIP
    d) Inne, jakie?

    5. Czy zasady blokowania i ukrywania komentarzy oraz blokowania użytkowników Facebooka zostały spisane w regulaminie lub innym dokumencie przygotowanym w urzędzie? (nie chodzi o regulamin Facebooka)
    a) tak
    b) nie

    6. Czy w ciągu ostatnich 12 miesięcy (1 maja 2020 r. - 30 kwietnia 2021 r.) na oficjalnym profilu gminy/miasta zablokowani byli jacyś użytkownicy?
    a) tak
    b) nie

    6.1. W jakich sytuacjach zablokowany użytkownik zostaje na powrót odblokowany?

    7. Ile osób jest obecnie (na dzień odpowiedzi na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy/miasta w tym serwisie?

    7.1. Czy są wśród nich użytkownicy, którzy zostali zablokowani po raz kolejny?
    a) tak
    b) nie
    c) nie dotyczy
    d) Inna sytuacja (jaka?)

    8. Czy profil Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzny podmiot (osoba/firma)?
    a) pracownicy urzędu
    b) podmiot zewnętrzny (osoba/firma) (proszę przejść do pytania 8.2)

    8.1. Prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni oraz zakresu ich obowiązków związanych z prowadzeniem Facebooka (czy jest to konkretnie opisane czy tylko wskazane, że prowadzą media społecznościowe?)

    8.2 Kto decyduje o zablokowaniu użytkowników na Facebooku?

    PONIŻSZE PYTANIA DOTYCZĄ TYLKO PODMIOTÓW ZEWNĘTRZNYCH PROWADZĄCYCH PROFIL. JEŚLI PROWADZI GO PRACOWNIK URZĘDU, NALEŻY PRZEJŚĆ DO PYTANIA 9

    8.3. Prosimy o wskazanie, jakie ma uprawnienia w ramach prowadzenia profilu. Prosimy o wskazanie roli zgodnie z klasyfikacją serwisu Facebook: https://www.facebook.com/help/289207354498410
    a) Administrator - dostęp do Facebooka z pełną kontrolą
    b) Redaktor - dostęp do Facebooka z częściową kontrolą
    c) Moderator - dostęp do zadań: Odpowiedzi na wiadomości, Aktywność w społeczności, Reklamy, Statystyki
    d) Reklamodawca - dostęp do zadań: Reklamy, Statystyki
    e) Analityk - dostęp do zadań: Statystyki
    f) Inna - jaka?

    8.3.1. Prosimy o informację o zakresie zadań związanych z wykonywaniem umowy na rzecz urzędu, chodzi o opisanie, jakie zadania znajdują się w umowie.

    8.3.2. Prosimy o informację o wysokości miesięcznego wynagrodzenia, które firma zewnętrzna otrzymuje z tego tytułu.

    9. Czy widoczność wpisów na gminnym profilu Facebook jest ograniczana? Chodzi o sytuacje, w których post NIE JEST tzw. wpisem publicznym.

    CZĘŚĆ II - OFICJALNY PROFIL W/B/P

    10. Czy istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku?
    a) tak
    b) nie

    11. Czy prowadzenie oficjalnego profilu wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku jest opłacane z budżetu gminy?

    12. Jeśli nie istnieje oficjalny profil, to czy wójt/burmistrz/prezydent prowadzi swój własny profil, na którym informuje o sprawach, które dzieją się w gminie/mieście?

    CZĘŚĆ III - REKLAMA GMINY/MIASTA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

    13. Czy na którymkolwiek z profili na Facebooku, którego prowadzenie jest opłacane przez gminę, realizowane są działania reklamowe, takie jak płatna promocja profilu, konkretnych wpisów lub kampanie reklamowe? Chodzi o sytuacje, kiedy taka promocja jest opłacana z budżetu gminy.
    a) Tak - zarówno na profilu(ach) gminy, jak i wójta/burmistrza/prezydenta.
    b) Tak - tylko na profilu(ach) gminy
    c) Tak - tylko na oficjalnym profilu wójta/burmistrza/prezydenta.
    d) Nie - nie realizujemy płatnych kampanii reklamowych w social mediach.
    e) Inna sytuacja - jaka?

    13.1. Prosimy o informację o łącznych kosztach płatnych kampanii reklamowych zrealizowanych w mediach społecznościowych gminy między 1 maja 2020 r. a 30 kwietnia 2021 r. (o ile dotyczy)

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Wniosek o informację (profil na facebooku) - przypomnienie przez AgnieszkaZdanowicz

    Szanowni Państwo,

    przypominam o obowiązku przesłania odpowiedzi na nasz wniosek o informację w zakresie korzystania przez urząd z Facebooka. Poniżej ponownie przesyłam treść pytań i proszę o jak najszybsze udzielenie odpowiedzi, ponieważ czternastodniowy termin na jej przesłanie już minął.

    CZĘŚĆ I - OFICJALNY PROFIL GMINY/MIASTA NA FACEBOOKU

    1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
    a) tak
    b) tak, nawet kilka (jeśli jest kilka profili, w tym tematyczne, do odpowiadania na dalsze pytania prosimy wybrać ten profil, który ma charakter ogólny i dotyczy codziennego funkcjonowania urzędu/miasta/gminy)
    c) nie (prosimy o przejście do pytania nr 10)

    2. Jaką rolę ma pełnić profil gminy na Facebooku w Państwa gminie/mieście? (możliwe jest udzielenie kilku odpowiedzi)

    a) informacyjną (ułatwia trafienie do mieszkańców z informacjami dostępnymi także w BIP lub na stronie internetowej)
    b) promocyjną (promowanie walorów miasta/gminy na zewnątrz)
    c) dyskusyjną (pomaga wszystkim mieszkańcom/mieszkankom dyskutować ze sobą o sprawach, które na co dzień dzieją się w gminie/mieście)
    d) ma ułatwiać codzienny kontakt przedstawicieli urzędu z mieszkańcami/mieszkankami (np. na profilu pojawia się także wójt/burmistrz/prezydent i przedstawia mieszkańcom/mieszkankom swoją działalność, odpowiada na pytania; pojawiają się inni przedstawiciele urzędu, zadawane są mieszkańcom pytania o sprawy gminy itp.)
    e) Inna, jaką?

    3. Czy zasady korzystania przez gminę/miasto z Facebooka zostały poprzedzone dyskusją mającą odzwierciedlenie w jakichś dokumentach? Jeśli tak, prosimy o więcej informacji o tym, jakie to dokumenty.

    4. Jak wygląda kwestia umieszczania informacji na Facebooku?
    a) umieszczane są tylko informacje, które znalazły się wcześniej w BIP lub na stronie internetowej urzędu
    b) Facebook to pierwsze i najszybsze miejsce umieszczania informacji, tam informacje trafiają w pierwszej kolejności
    c) Na Facebooka przygotowywane są różne treści, niekoniecznie pokrywające się z tym, co na stronie internetowej i w BIP
    d) Inne, jakie?

    5. Czy zasady blokowania i ukrywania komentarzy oraz blokowania użytkowników Facebooka zostały spisane w regulaminie lub innym dokumencie przygotowanym w urzędzie? (nie chodzi o regulamin Facebooka)
    a) tak
    b) nie

    6. Czy w ciągu ostatnich 12 miesięcy (1 maja 2020 r. - 30 kwietnia 2021 r.) na oficjalnym profilu gminy/miasta zablokowani byli jacyś użytkownicy?
    a) tak
    b) nie

    6.1. W jakich sytuacjach zablokowany użytkownik zostaje na powrót odblokowany?

    7. Ile osób jest obecnie (na dzień odpowiedzi na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy/miasta w tym serwisie?

    7.1. Czy są wśród nich użytkownicy, którzy zostali zablokowani po raz kolejny?
    a) tak
    b) nie
    c) nie dotyczy
    d) Inna sytuacja (jaka?)

    8. Czy profil Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzny podmiot (osoba/firma)?
    a) pracownicy urzędu
    b) podmiot zewnętrzny (osoba/firma) (proszę przejść do pytania 8.2)

    8.1. Prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni oraz zakresu ich obowiązków związanych z prowadzeniem Facebooka (czy jest to konkretnie opisane czy tylko wskazane, że prowadzą media społecznościowe?)

    8.2 Kto decyduje o zablokowaniu użytkowników na Facebooku?

    PONIŻSZE PYTANIA DOTYCZĄ TYLKO PODMIOTÓW ZEWNĘTRZNYCH PROWADZĄCYCH PROFIL. JEŚLI PROWADZI GO PRACOWNIK URZĘDU, NALEŻY PRZEJŚĆ DO PYTANIA 9

    8.3. Prosimy o wskazanie, jakie ma uprawnienia w ramach prowadzenia profilu. Prosimy o wskazanie roli zgodnie z klasyfikacją serwisu Facebook: https://www.facebook.com/help/289207354498410
    a) Administrator - dostęp do Facebooka z pełną kontrolą
    b) Redaktor - dostęp do Facebooka z częściową kontrolą
    c) Moderator - dostęp do zadań: Odpowiedzi na wiadomości, Aktywność w społeczności, Reklamy, Statystyki
    d) Reklamodawca - dostęp do zadań: Reklamy, Statystyki
    e) Analityk - dostęp do zadań: Statystyki
    f) Inna - jaka?

    8.3.1. Prosimy o informację o zakresie zadań związanych z wykonywaniem umowy na rzecz urzędu, chodzi o opisanie, jakie zadania znajdują się w umowie.

    8.3.2. Prosimy o informację o wysokości miesięcznego wynagrodzenia, które firma zewnętrzna otrzymuje z tego tytułu.

    9. Czy widoczność wpisów na gminnym profilu Facebook jest ograniczana? Chodzi o sytuacje, w których post NIE JEST tzw. wpisem publicznym.

    CZĘŚĆ II - OFICJALNY PROFIL W/B/P

    10. Czy istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku?
    a) tak
    b) nie

    11. Czy prowadzenie oficjalnego profilu wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku jest opłacane z budżetu gminy?

    12. Jeśli nie istnieje oficjalny profil, to czy wójt/burmistrz/prezydent prowadzi swój własny profil, na którym informuje o sprawach, które dzieją się w gminie/mieście?

    CZĘŚĆ III - REKLAMA GMINY/MIASTA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

    13. Czy na którymkolwiek z profili na Facebooku, którego prowadzenie jest opłacane przez gminę, realizowane są działania reklamowe, takie jak płatna promocja profilu, konkretnych wpisów lub kampanie reklamowe? Chodzi o sytuacje, kiedy taka promocja jest opłacana z budżetu gminy.
    a) Tak - zarówno na profilu(ach) gminy, jak i wójta/burmistrza/prezydenta.
    b) Tak - tylko na profilu(ach) gminy
    c) Tak - tylko na oficjalnym profilu wójta/burmistrza/prezydenta.
    d) Nie - nie realizujemy płatnych kampanii reklamowych w social mediach.
    e) Inna sytuacja - jaka?

    13.1. Prosimy o informację o łącznych kosztach płatnych kampanii reklamowych zrealizowanych w mediach społecznościowych gminy między 1 maja 2020 r. a 30 kwietnia 2021 r. (o ile dotyczy)

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Z poważaniem

    Agnieszka Zdanowicz - Dyrektorka Zarządzająca na podstawie uchwały Zarządu 9/OB/I/2021

    --
    Sieć Obywatelska Watchdog Polska
    ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
    KRS 0000181348 | NIP 526 284 28 72
    www.siecobywatelska.pl | www.sprawdzamyjakjest.pl 
    www.watchdogportal.pl | www.informacjapubliczna.org

    Załączniki

    • Uchwała_-_pełnomocnictwo_dip_AZ_9_OB_I_2021_podpis_Nw4Zzsm.pdf (nieskanowany) Skanuj
  • Przeczytano: wniosek o informację przez ŻARNOWIEC

  • Fwd: FW: wniosek o informację przez ŻARNOWIEC

    -------- Wiadomość oryginalna --------
    Temat: FW: wniosek o informację
    Data: 2021-06-17 10:29
    Od: "Aneta Szwej" <ug@zarnowiec.pl>
    Do: <gscelina@zarnowiec.pl>

    From: sprawa-37928@fedrowanie.siecobywatelska.pl
    [mailto:sprawa-37928@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
    Sent: Thursday, June 17, 2021 9:50 AM
    To: ug@zarnowiec.pl
    Subject: wniosek o informację

    Szanowni Państwo,

    przypominam o obowiązku przesłania odpowiedzi na nasz wniosek o
    informację w zakresie korzystania przez urząd z Facebooka. Poniżej
    ponownie przesyłam treść pytań i proszę o jak najszybsze udzielenie
    odpowiedzi, ponieważ czternastodniowy termin na jej przesłanie już
    minął.

    CZĘŚĆ I - OFICJALNY PROFIL GMINY/MIASTA NA FACEBOOKU

    1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
    a) tak
    b) tak, nawet kilka (jeśli jest kilka profili, w tym tematyczne, do
    odpowiadania na dalsze pytania prosimy wybrać ten profil, który ma
    charakter ogólny i dotyczy codziennego funkcjonowania
    urzędu/miasta/gminy)
    c) nie (prosimy o przejście do pytania nr 10)odpowiedż-nie

    2. Jaką rolę ma pełnić profil gminy na Facebooku w Państwa
    gminie/mieście? (możliwe jest udzielenie kilku odpowiedzi)

    a) informacyjną (ułatwia trafienie do mieszkańców z informacjami
    dostępnymi także w BIP lub na stronie internetowej)
    b) promocyjną (promowanie walorów miasta/gminy na zewnątrz)
    c) dyskusyjną (pomaga wszystkim mieszkańcom/mieszkankom dyskutować ze
    sobą o sprawach, które na co dzień dzieją się w gminie/mieście)
    d) ma ułatwiać codzienny kontakt przedstawicieli urzędu z
    mieszkańcami/mieszkankami (np. na profilu pojawia się także
    wójt/burmistrz/prezydent i przedstawia mieszkańcom/mieszkankom swoją
    działalność, odpowiada na pytania; pojawiają się inni
    przedstawiciele urzędu, zadawane są mieszkańcom pytania o sprawy
    gminy itp.)
    e) Inna, jaką?

    3. Czy zasady korzystania przez gminę/miasto z Facebooka zostały
    poprzedzone dyskusją mającą odzwierciedlenie w jakichś dokumentach?
    Jeśli tak, prosimy o więcej informacji o tym, jakie to dokumenty.

    4. Jak wygląda kwestia umieszczania informacji na Facebooku?
    a) umieszczane są tylko informacje, które znalazły się wcześniej w
    BIP lub na stronie internetowej urzędu
    b) Facebook to pierwsze i najszybsze miejsce umieszczania informacji,
    tam informacje trafiają w pierwszej kolejności
    c) Na Facebooka przygotowywane są różne treści, niekoniecznie
    pokrywające się z tym, co na stronie internetowej i w BIP
    d) Inne, jakie?

    5. Czy zasady blokowania i ukrywania komentarzy oraz blokowania
    użytkowników Facebooka zostały spisane w regulaminie lub innym
    dokumencie przygotowanym w urzędzie? (nie chodzi o regulamin Facebooka)
    a) tak
    b) nie

    6. Czy w ciągu ostatnich 12 miesięcy (1 maja 2020 r. - 30 kwietnia
    2021 r.) na oficjalnym profilu gminy/miasta zablokowani byli jacyś
    użytkownicy?
    a) tak
    b) nie

    6.1. W jakich sytuacjach zablokowany użytkownik zostaje na powrót
    odblokowany?

    7. Ile osób jest obecnie (na dzień odpowiedzi na wniosek)
    zablokowanych na oficjalnym profilu gminy/miasta w tym serwisie?

    7.1. Czy są wśród nich użytkownicy, którzy zostali zablokowani po
    raz kolejny?
    a) tak
    b) nie
    c) nie dotyczy
    d) Inna sytuacja (jaka?)

    8. Czy profil Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy
    zewnętrzny podmiot (osoba/firma)?
    a) pracownicy urzędu
    b) podmiot zewnętrzny (osoba/firma) (proszę przejść do pytania 8.2)

    8.1. Prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni oraz
    zakresu ich obowiązków związanych z prowadzeniem Facebooka (czy jest
    to konkretnie opisane czy tylko wskazane, że prowadzą media
    społecznościowe?)

    8.2 Kto decyduje o zablokowaniu użytkowników na Facebooku?

    PONIŻSZE PYTANIA DOTYCZĄ TYLKO PODMIOTÓW ZEWNĘTRZNYCH PROWADZĄCYCH
    PROFIL. JEŚLI PROWADZI GO PRACOWNIK URZĘDU, NALEŻY PRZEJŚĆ DO
    PYTANIA 9

    8.3. Prosimy o wskazanie, jakie ma uprawnienia w ramach prowadzenia
    profilu. Prosimy o wskazanie roli zgodnie z klasyfikacją serwisu
    Facebook: https://www.facebook.com/help/289207354498410
    a) Administrator - dostęp do Facebooka z pełną kontrolą
    b) Redaktor - dostęp do Facebooka z częściową kontrolą
    c) Moderator - dostęp do zadań: Odpowiedzi na wiadomości, Aktywność
    w społeczności, Reklamy, Statystyki
    d) Reklamodawca - dostęp do zadań: Reklamy, Statystyki
    e) Analityk - dostęp do zadań: Statystyki
    f) Inna - jaka?

    8.3.1. Prosimy o informację o zakresie zadań związanych z
    wykonywaniem umowy na rzecz urzędu, chodzi o opisanie, jakie zadania
    znajdują się w umowie.

    8.3.2. Prosimy o informację o wysokości miesięcznego wynagrodzenia,
    które firma zewnętrzna otrzymuje z tego tytułu.

    9. Czy widoczność wpisów na gminnym profilu Facebook jest
    ograniczana? Chodzi o sytuacje, w których post NIE JEST tzw. wpisem
    publicznym.

    CZĘŚĆ II - OFICJALNY PROFIL W/B/P

    10. Czy istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na
    Facebooku?
    a) tak
    b) nie odpowiedz nie

    11. Czy prowadzenie oficjalnego profilu wójta/burmistrza/prezydenta na
    Facebooku jest opłacane z budżetu gminy?

    12. Jeśli nie istnieje oficjalny profil, to czy
    wójt/burmistrz/prezydent prowadzi swój własny profil, na którym
    informuje o sprawach, które dzieją się w gminie/mieście?- nie prowadzę
    oficjalnego profilu

    CZĘŚĆ III - REKLAMA GMINY/MIASTA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

    13. Czy na którymkolwiek z profili na Facebooku, którego prowadzenie
    jest opłacane przez gminę, realizowane są działania reklamowe, takie
    jak płatna promocja profilu, konkretnych wpisów lub kampanie
    reklamowe? Chodzi o sytuacje, kiedy taka promocja jest opłacana z
    budżetu gminy.
    a) Tak - zarówno na profilu(ach) gminy, jak i
    wójta/burmistrza/prezydenta.
    b) Tak - tylko na profilu(ach) gminy
    c) Tak - tylko na oficjalnym profilu wójta/burmistrza/prezydenta.
    d) Nie - nie realizujemy płatnych kampanii reklamowych w social
    mediach.-odpowiedz nie
    e) Inna sytuacja - jaka?

    13.1. Prosimy o informację o łącznych kosztach płatnych kampanii
    reklamowych zrealizowanych w mediach społecznościowych gminy między 1
    maja 2020 r. a 30 kwietnia 2021 r. (o ile dotyczy)- nie dotyczy

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
    na adres: sprawa-37928@fedrowanie.siecobywatelska.pl

    Z poważaniem

    Agnieszka Zdanowicz - Dyrektorka Zarządzająca na podstawie uchwały
    Zarządu 9/OB/I/2021

    --
    Sieć Obywatelska Watchdog Polska
    ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
    KRS 0000181348 | NIP 526 284 28 72
    www.siecobywatelska.pl [1] | www.sprawdzamyjakjest.pl [2]
    www.watchdogportal.pl [3] | www.informacjapubliczna.org [4]

    Załączniki:

    * https://fedrowanie.siecobywatelska.pl/listy/zalacznik/43613/109349

    --

    Sieć Obywatelska Watchdog Polska
    ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
    KRS 0000181348 | NIP 526 284 28 72
    www.siecobywatelska.pl [1] | www.sprawdzamyjakjest.pl [2]
    www.watchdogportal.pl [3] | www.informacjapubliczna.org [4]

    > W nawiązaniu do pisma z dnia 2021-05-09 07:46:52 z adresu >
    gmina@jodlownik.pl: > Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i >
    art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do > informacji publicznej, >
    stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o > >
    udostępnienie następujących informacji publicznych: CZĘŚĆ I >
    OFICJALNY PROFIL > GMINY/MIASTA NA FACEBOOKU 1. Czy gmina > prowadzi
    swój profil na Facebooku? a) > tak b) tak, nawet kilka > (jeśli jest
    kilka profili, w tym tematyczne, do > odpowiadania na > dalsze pytania
    prosimy wybrać ten profil, który ma charakter > > ogólny i dotyczy
    codziennego funkcjonowania urzędu/miasta/gminy) b) > nie > (prosimy o
    przejście do pytania nr 10) 2. Jaką rolę ma > pełnić profil gminy
    na > Facebooku w Państwa gminie/mieście? > (możliwe jest udzielenie
    kilku odpowiedzi) > a) informacyjną > (ułatwia trafienie do
    mieszkańców z informacjami dostępnymi > także > w BIP lub na stronie
    internetowej) b) promocyjną (promowanie > walorów > miasta/gminy na
    zewnątrz) c) dyskusyjną (pomaga > wszystkim > mieszkańcom/mieszkankom
    dyskutować ze sobą o sprawach, > które na co dzień dzieją > się w
    gminie/mieście) d) ma ułatwiać > codzienny kontakt przedstawicieli
    urzędu z > > mieszkańcami/mieszkankami (np. na profilu pojawia się
    także > > wójt/burmistrz/prezydent i przedstawia
    mieszkańcom/mieszkankom swoją > > działalność, odpowiada na
    pytania; pojawiają się inni > przedstawiciele urzędu, > zadawane są
    mieszkańcom pytania o sprawy > gminy itp.) d) Inna, jaką? 3. Czy >
    zasady korzystania przez > gminę/miasto z Facebooka zostały
    poprzedzone dyskusją > mającą > odzwierciedlenie w jakichś
    dokumentach? Jeśli tak, prosimy o więcej > > informacji o tym, jakie
    to dokumenty. 4. Jak wygląda kwestia > umieszczania > informacji na
    Facebooku? a) umieszczane są tylko > informacje, które znalazły się
    > wcześniej w BIP lub na stronie > internetowej urzędu b) Facebook to
    pierwsze i > najszybsze miejsce > umieszczania informacji, tam
    informacje trafiają w pierwszej > > kolejności c) Na Facebooka
    przygotowywane są różne treści, > niekoniecznie > pokrywające się
    z tym, co na stronie internetowej i > w BIP d) Inne, jakie? 5. > Czy
    zasady blokowania i ukrywania > komentarzy oraz blokowania
    użytkowników > Facebooka zostały spisane > w regulaminie lub innym
    dokumencie przygotowanym w > urzędzie? (nie > chodzi o regulamin
    Facebooka) a) tak b) nie 6. Czy w ciągu > > ostatnich 12 miesięcy (1
    maja 2020 r. - 30 kwietnia 2021 r.) na > oficjalnym > profilu
    gminy/miasta zablokowani byli jacyś > użytkownicy? a) tak b) nie 6.1.
    > W jakich sytuacjach > zablokowany użytkownik zostaje na powrót
    odblokowany? 7. > Ile > osób jest obecnie (na dzień odpowiedzi na
    wniosek) zablokowanych na > > oficjalnym profilu gminy/miasta w tym
    serwisie? 7.1. Czy są > wśród nich > użytkownicy, którzy zostali
    zablokowani po raz > kolejny? a) tak b) nie c) nie > dotyczy d) Inna
    sytuacja > (jaka?) 8. Czy profil Facebook gminy prowadzą > pracownicy >
    urzędu czy zewnętrzny podmiot (osoba/firma)? a) pracownicy urzędu > >
    b) podmiot zewnętrzny (osoba/firma) (proszę przejść do pytania >
    8.2) 8.1. > Prosimy o wskazanie stanowisk, na których są > zatrudnieni
    oraz zakresu ich > obowiązków związanych z prowadzeniem > Facebooka
    (czy jest to konkretnie opisane > czy tylko wskazane, że > prowadzą
    media społecznościowe?) 8.2 Kto decyduje o > > zablokowaniu
    użytkowników na Facebooku? PONIŻSZE PYTANIA DOTYCZĄ > TYLKO >
    PODMIOTÓW ZEWNĘTRZNYCH PROWADZĄCYCH PROFIL. JEŚLI PROWADZI > GO
    PRACOWNIK URZĘDU, > NALEŻY PRZEJŚĆ DO PYTANIA 9 8.3. Prosimy > o
    wskazanie, jakie ma uprawnienia w > ramach prowadzenia profilu. >
    Prosimy o wskazanie roli zgodnie z klasyfikacją > serwisu Facebook: >
    https://www.facebook.com/help/289207354498410 a) > Administrator - >
    dostęp do Facebooka z pełną kontrolą b) Redaktor - dostęp do > >
    Facebooka z częściową kontrolą c) Moderator - dostęp do zadań: >
    Odpowiedzi na > wiadomości, Aktywność w społeczności, Reklamy, >
    Statystyki d) Reklamodawca - > dostęp do zadań: Reklamy, > Statystyki
    e) Analityk - dostęp do zadań: > Statystyki f) > Inna - jaka? 8.3.1.
    Prosimy o informację o zakresie zadań > > związanych z wykonywaniem
    umowy na rzecz urzędu, chodzi o opisanie, > jakie > zadania znajdują
    się w umowie. 8.3.2. Prosimy o > informację o wysokości >
    miesięcznego wynagrodzenia, które firma > zewnętrzna otrzymuje z tego
    tytułu. > 9. Czy widoczność wpisów na > gminnym profilu Facebook
    jest ograniczana? Chodzi o > sytuacje, w > których post NIE JEST tzw.
    wpisem publicznym. CZĘŚĆ II - > > OFICJALNY PROFIL W/B/P 10. Czy
    istnieje oficjalny profil > > wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku?
    a) tak B) nie 11. > Czy > prowadzenie oficjalnego profilu
    wójta/burmistrza/prezydenta > na Facebooku jest > opłacane z budżetu
    gminy? 12. Jeśli nie > istnieje oficjalny profil, to czy >
    wójt/burmistrz/prezydent > prowadzi swój własny profil, na którym
    informuje o > sprawach, > które dzieją się w gminie/mieście?
    CZĘŚĆ III REKLAMA GMINY/MIASTA > W > MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH 13.
    Czy na którymkolwiek z > profili na Facebooku, > którego prowadzenie
    jest opłacane przez > gminę, realizowane są działania > reklamowe,
    takie jak płatna > promocja profilu, konkretnych wpisów lub kampanie >
    reklamowe? > Chodzi o sytuacje, kiedy taka promocja jest opłacana z
    budżetu > > gminy. a) Tak - zarówno na profilu(ach) gminy, jak i > >
    wójta/burmistrza/prezydenta. b) Tak - tylko na profilu(ach) gminy > c)
    Tak - > tylko na oficjalnym profilu wójta/burmistrza/prezydenta. > d)
    Nie - nie > realizujemy płatnych kampanii reklamowych w social >
    mediach. e) Inna sytuacja - > jaka? 13.1. Prosimy o informację > o
    łącznych kosztach płatnych kampanii > reklamowych zrealizowanych > w
    mediach społecznościowych gminy między 1 maja 2020 > r. a 30 >
    kwietnia 2021 r. (o ile dotyczy) Wnosimy o udostępnienie > wskazanych >
    informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}} > Szymon Osowski,
    > Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk - > członkowie zarządu,
    zgodnie z > zasadami reprezentacji

    Links:
    ------
    [1] http://www.siecobywatelska.pl
    [2] http://www.sprawdzamyjakjest.pl
    [3] http://www.watchdogportal.pl
    [4] http://www.informacjapubliczna.org
    Dzień dobry
    Powyżej przy pytaniach zamieściłem stosowne odpowiedzi
    --
    Z poważaniem

    Grzegorz Scelina
    Wójt Gminy Żarnowiec

    Urząd Gminy w Żarnowcu
    ul. Krakowska 34, 42-439 Żarnowiec
    tel. 32 6449320

    Niniejsza wiadomość zawiera informacje poufne, przeznaczone tylko dla
    adresata lub upoważnionego pośrednika. Jeżeli otrzymali Państwo ten
    e-mail przez pomyłkę, prosimy o jego trwałe usunięcie oraz powiadomienie
    nadawcy o zaistniałej sytuacji.

    Informacje o zasadach przetwarzania danych osobowych dostępne są na
    stronie internetowej www.zarnowiec.pl w zakładce RODO

    Kontakt z IOD pod adresem e-mail: iodo@zarnowiec.pl