Kto zabiera głos na Facebooku? #2347
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
6 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Otwarte |
Status ostatniego wniosku: |
Otwarte |
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
wniosek o informację przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
CZĘŚĆ I - OFICJALNY PROFIL GMINY/MIASTA NA FACEBOOKU
1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
a) tak
b) tak, nawet kilka (jeśli jest kilka profili, w tym tematyczne, do odpowiadania na dalsze pytania prosimy wybrać ten profil, który ma charakter ogólny i dotyczy codziennego funkcjonowania urzędu/miasta/gminy)
c) nie (prosimy o przejście do pytania nr 10)2. Jaką rolę ma pełnić profil gminy na Facebooku w Państwa gminie/mieście? (możliwe jest udzielenie kilku odpowiedzi)
a) informacyjną (ułatwia trafienie do mieszkańców z informacjami dostępnymi także w BIP lub na stronie internetowej)
b) promocyjną (promowanie walorów miasta/gminy na zewnątrz)
c) dyskusyjną (pomaga wszystkim mieszkańcom/mieszkankom dyskutować ze sobą o sprawach, które na co dzień dzieją się w gminie/mieście)
d) ma ułatwiać codzienny kontakt przedstawicieli urzędu z mieszkańcami/mieszkankami (np. na profilu pojawia się także wójt/burmistrz/prezydent i przedstawia mieszkańcom/mieszkankom swoją działalność, odpowiada na pytania; pojawiają się inni przedstawiciele urzędu, zadawane są mieszkańcom pytania o sprawy gminy itp.)
e) Inna, jaką?3. Czy zasady korzystania przez gminę/miasto z Facebooka zostały poprzedzone dyskusją mającą odzwierciedlenie w jakichś dokumentach? Jeśli tak, prosimy o więcej informacji o tym, jakie to dokumenty.
4. Jak wygląda kwestia umieszczania informacji na Facebooku?
a) umieszczane są tylko informacje, które znalazły się wcześniej w BIP lub na stronie internetowej urzędu
b) Facebook to pierwsze i najszybsze miejsce umieszczania informacji, tam informacje trafiają w pierwszej kolejności
c) Na Facebooka przygotowywane są różne treści, niekoniecznie pokrywające się z tym, co na stronie internetowej i w BIP
d) Inne, jakie?5. Czy zasady blokowania i ukrywania komentarzy oraz blokowania użytkowników Facebooka zostały spisane w regulaminie lub innym dokumencie przygotowanym w urzędzie? (nie chodzi o regulamin Facebooka)
a) tak
b) nie6. Czy w ciągu ostatnich 12 miesięcy (1 maja 2020 r. - 30 kwietnia 2021 r.) na oficjalnym profilu gminy/miasta zablokowani byli jacyś użytkownicy?
a) tak
b) nie6.1. W jakich sytuacjach zablokowany użytkownik zostaje na powrót odblokowany?
7. Ile osób jest obecnie (na dzień odpowiedzi na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy/miasta w tym serwisie?
7.1. Czy są wśród nich użytkownicy, którzy zostali zablokowani po raz kolejny?
a) tak
b) nie
c) nie dotyczy
d) Inna sytuacja (jaka?)8. Czy profil Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzny podmiot (osoba/firma)?
a) pracownicy urzędu
b) podmiot zewnętrzny (osoba/firma) (proszę przejść do pytania 8.2)8.1. Prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni oraz zakresu ich obowiązków związanych z prowadzeniem Facebooka (czy jest to konkretnie opisane czy tylko wskazane, że prowadzą media społecznościowe?)
8.2 Kto decyduje o zablokowaniu użytkowników na Facebooku?
PONIŻSZE PYTANIA DOTYCZĄ TYLKO PODMIOTÓW ZEWNĘTRZNYCH PROWADZĄCYCH PROFIL. JEŚLI PROWADZI GO PRACOWNIK URZĘDU, NALEŻY PRZEJŚĆ DO PYTANIA 9
8.3. Prosimy o wskazanie, jakie ma uprawnienia w ramach prowadzenia profilu. Prosimy o wskazanie roli zgodnie z klasyfikacją serwisu Facebook: https://www.facebook.com/help/289207354498410
a) Administrator - dostęp do Facebooka z pełną kontrolą
b) Redaktor - dostęp do Facebooka z częściową kontrolą
c) Moderator - dostęp do zadań: Odpowiedzi na wiadomości, Aktywność w społeczności, Reklamy, Statystyki
d) Reklamodawca - dostęp do zadań: Reklamy, Statystyki
e) Analityk - dostęp do zadań: Statystyki
f) Inna - jaka?8.3.1. Prosimy o informację o zakresie zadań związanych z wykonywaniem umowy na rzecz urzędu, chodzi o opisanie, jakie zadania znajdują się w umowie.
8.3.2. Prosimy o informację o wysokości miesięcznego wynagrodzenia, które firma zewnętrzna otrzymuje z tego tytułu.
9. Czy widoczność wpisów na gminnym profilu Facebook jest ograniczana? Chodzi o sytuacje, w których post NIE JEST tzw. wpisem publicznym.
CZĘŚĆ II - OFICJALNY PROFIL W/B/P
10. Czy istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku?
a) tak
b) nie11. Czy prowadzenie oficjalnego profilu wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku jest opłacane z budżetu gminy?
12. Jeśli nie istnieje oficjalny profil, to czy wójt/burmistrz/prezydent prowadzi swój własny profil, na którym informuje o sprawach, które dzieją się w gminie/mieście?
CZĘŚĆ III - REKLAMA GMINY/MIASTA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
13. Czy na którymkolwiek z profili na Facebooku, którego prowadzenie jest opłacane przez gminę, realizowane są działania reklamowe, takie jak płatna promocja profilu, konkretnych wpisów lub kampanie reklamowe? Chodzi o sytuacje, kiedy taka promocja jest opłacana z budżetu gminy.
a) Tak - zarówno na profilu(ach) gminy, jak i wójta/burmistrza/prezydenta.
b) Tak - tylko na profilu(ach) gminy
c) Tak - tylko na oficjalnym profilu wójta/burmistrza/prezydenta.
d) Nie - nie realizujemy płatnych kampanii reklamowych w social mediach.
e) Inna sytuacja - jaka?13.1. Prosimy o informację o łącznych kosztach płatnych kampanii reklamowych zrealizowanych w mediach społecznościowych gminy między 1 maja 2020 r. a 30 kwietnia 2021 r. (o ile dotyczy)
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
RE: wniosek o informację przez ZAWONIA
From: {{ email }} [mailto:{{ email }}]
Sent: Friday, June 18, 2021 5:48 PM
To: {{ email }}
Subject: wniosek o informacjęNa podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
CZĘŚĆ I - OFICJALNY PROFIL GMINY/MIASTA NA FACEBOOKU
1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
a) tak
b) tak, nawet kilka (jeśli jest kilka profili, w tym tematyczne, do odpowiadania na dalsze pytania prosimy wybrać ten profil, który ma charakter ogólny i dotyczy codziennego funkcjonowania urzędu/miasta/gminy)
c) nie (prosimy o przejście do pytania nr 10)2. Jaką rolę ma pełnić profil gminy na Facebooku w Państwa gminie/mieście? (możliwe jest udzielenie kilku odpowiedzi)
a) informacyjną (ułatwia trafienie do mieszkańców z informacjami dostępnymi także w BIP lub na stronie internetowej)
b) promocyjną (promowanie walorów miasta/gminy na zewnątrz)
c) dyskusyjną (pomaga wszystkim mieszkańcom/mieszkankom dyskutować ze sobą o sprawach, które na co dzień dzieją się w gminie/mieście)
d) ma ułatwiać codzienny kontakt przedstawicieli urzędu z mieszkańcami/mieszkankami (np. na profilu pojawia się także wójt/burmistrz/prezydent i przedstawia mieszkańcom/mieszkankom swoją działalność, odpowiada na pytania; pojawiają się inni przedstawiciele urzędu, zadawane są mieszkańcom pytania o sprawy gminy itp.)
e) Inna, jaką?3. Czy zasady korzystania przez gminę/miasto z Facebooka zostały poprzedzone dyskusją mającą odzwierciedlenie w jakichś dokumentach? Jeśli tak, prosimy o więcej informacji o tym, jakie to dokumenty.
4. Jak wygląda kwestia umieszczania informacji na Facebooku?
a) umieszczane są tylko informacje, które znalazły się wcześniej w BIP lub na stronie internetowej urzędu
b) Facebook to pierwsze i najszybsze miejsce umieszczania informacji, tam informacje trafiają w pierwszej kolejności
c) Na Facebooka przygotowywane są różne treści, niekoniecznie pokrywające się z tym, co na stronie internetowej i w BIP
d) Inne, jakie?5. Czy zasady blokowania i ukrywania komentarzy oraz blokowania użytkowników Facebooka zostały spisane w regulaminie lub innym dokumencie przygotowanym w urzędzie? (nie chodzi o regulamin Facebooka)
a) tak
b) nie6. Czy w ciągu ostatnich 12 miesięcy (1 maja 2020 r. - 30 kwietnia 2021 r.) na oficjalnym profilu gminy/miasta zablokowani byli jacyś użytkownicy?
a) tak
b) nie6.1. W jakich sytuacjach zablokowany użytkownik zostaje na powrót odblokowany?
7. Ile osób jest obecnie (na dzień odpowiedzi na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy/miasta w tym serwisie?
7.1. Czy są wśród nich użytkownicy, którzy zostali zablokowani po raz kolejny?
a) tak
b) nie
c) nie dotyczy
d) Inna sytuacja (jaka?)8. Czy profil Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzny podmiot (osoba/firma)?
a) pracownicy urzędu
b) podmiot zewnętrzny (osoba/firma) (proszę przejść do pytania 8.2)8.1. Prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni oraz zakresu ich obowiązków związanych z prowadzeniem Facebooka (czy jest to konkretnie opisane czy tylko wskazane, że prowadzą media społecznościowe?)
8.2 Kto decyduje o zablokowaniu użytkowników na Facebooku?
PONIŻSZE PYTANIA DOTYCZĄ TYLKO PODMIOTÓW ZEWNĘTRZNYCH PROWADZĄCYCH PROFIL. JEŚLI PROWADZI GO PRACOWNIK URZĘDU, NALEŻY PRZEJŚĆ DO PYTANIA 9
8.3. Prosimy o wskazanie, jakie ma uprawnienia w ramach prowadzenia profilu. Prosimy o wskazanie roli zgodnie z klasyfikacją serwisu Facebook: https://www.facebook.com/help/289207354498410
a) Administrator - dostęp do Facebooka z pełną kontrolą
b) Redaktor - dostęp do Facebooka z częściową kontrolą
c) Moderator - dostęp do zadań: Odpowiedzi na wiadomości, Aktywność w społeczności, Reklamy, Statystyki
d) Reklamodawca - dostęp do zadań: Reklamy, Statystyki
e) Analityk - dostęp do zadań: Statystyki
f) Inna - jaka?8.3.1. Prosimy o informację o zakresie zadań związanych z wykonywaniem umowy na rzecz urzędu, chodzi o opisanie, jakie zadania znajdują się w umowie.
8.3.2. Prosimy o informację o wysokości miesięcznego wynagrodzenia, które firma zewnętrzna otrzymuje z tego tytułu.
9. Czy widoczność wpisów na gminnym profilu Facebook jest ograniczana? Chodzi o sytuacje, w których post NIE JEST tzw. wpisem publicznym.
CZĘŚĆ II - OFICJALNY PROFIL W/B/P
10. Czy istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku?
a) tak
b) nie11. Czy prowadzenie oficjalnego profilu wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku jest opłacane z budżetu gminy?
12. Jeśli nie istnieje oficjalny profil, to czy wójt/burmistrz/prezydent prowadzi swój własny profil, na którym informuje o sprawach, które dzieją się w gminie/mieście?
CZĘŚĆ III - REKLAMA GMINY/MIASTA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
13. Czy na którymkolwiek z profili na Facebooku, którego prowadzenie jest opłacane przez gminę, realizowane są działania reklamowe, takie jak płatna promocja profilu, konkretnych wpisów lub kampanie reklamowe? Chodzi o sytuacje, kiedy taka promocja jest opłacana z budżetu gminy.
a) Tak - zarówno na profilu(ach) gminy, jak i wójta/burmistrza/prezydenta.
b) Tak - tylko na profilu(ach) gminy
c) Tak - tylko na oficjalnym profilu wójta/burmistrza/prezydenta.
d) Nie - nie realizujemy płatnych kampanii reklamowych w social mediach.
e) Inna sytuacja - jaka?13.1. Prosimy o informację o łącznych kosztach płatnych kampanii reklamowych zrealizowanych w mediach społecznościowych gminy między 1 maja 2020 r. a 30 kwietnia 2021 r. (o ile dotyczy)
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{ email }} <mailto:{{ email }}>
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
KRS 0000181348 | NIP 526 284 28 72
www.siecobywatelska.pl | www.sprawdzamyjakjest.pl <http://www.sprawdzamyjakjest.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl> | www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org><http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYyNDAzMTI2NDk4LjI1NzA3LjkwOTkzNTEyMTMzMTA1ODQ0MjdAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8RnJpLCAxOCBKdW4gMjAyMSAxNTo0Nzo0NSAtMDAwMHxzZWtyZXRhcnpAemF3b25pYS5wbHwxLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdyaWQxfDB8MS5kNDgzYzgwNTRhYjljZjQ5MjA4YjQ5NTgwZGY1MDYwYw%3D%3D>
-
Re: RE: wniosek o informację przez AgnieszkaZdanowicz
Szanowni Państwo,
potwierdzam otrzymanie odpowiedzi na wniosek o informację dotyczący gminnych mediów społecznościowych. Jednocześnie proszę o uzupełnienie odpowiedzi (pod kątem formalnym) poprzez przekazanie informacji zgodnych z art. 12 ustawy o dostępie do informacji publicznej:
1. Informacje publiczne udostępniane w sposób, o którym mowa w art. 10 i 11, są oznaczane danymi określającymi podmiot udostępniający informację, danymi określającymi tożsamość osoby, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji, danymi określającymi tożsamość osoby, która udostępniła informację, oraz datą udostępnienia.
Z poważaniem
Agnieszka Zdanowicz - Dyrektorka Zarządzająca na podstawie uchwały Zarządu
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
KRS 0000181348 | NIP 526 284 28 72
www.siecobywatelska.pl | www.sprawdzamyjakjest.pl
www.watchdogportal.pl | www.informacjapubliczna.orgW nawiązaniu do pisma z dnia 2021-07-02 08:43:49 z adresu {{ email }}:
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska ul. Ursynowska 22/2 02-605 Warszawa
> Odpowiadając na wniosek o udzielenie informacji publicznej otrzymany w dniu 18
> czerwca 2021 r. poniżej udzielam informacji na wskazane pytania: CZĘŚĆ I -
> OFICJALNY PROFIL GMINY/MIASTA NA FACEBOOKU 1. Czy gmina prowadzi swój profil
> na Facebooku? a) tak b) tak, nawet kilka (jeśli jest kilka profili, w tym
> tematyczne, do odpowiadania na dalsze pytania prosimy wybrać ten profil, który
> ma charakter ogólny i dotyczy codziennego funkcjonowania urzędu/miasta/gminy)
> c) nie (prosimy o przejście do pytania nr 10) 2. Jaką rolę ma pełnić profil
> gminy na Facebooku w Państwa gminie/mieście? (możliwe jest udzielenie kilku
> odpowiedzi) a) informacyjną (ułatwia trafienie do mieszkańców z informacjami
> dostępnymi także w BIP lub na stronie internetowej) b) promocyjną (promowanie
> walorów miasta/gminy na zewnątrz) c) dyskusyjną (pomaga wszystkim
> mieszkańcom/mieszkankom dyskutować ze sobą o sprawach, które na co dzień dzieją
> się w gminie/mieście) d) ma ułatwiać codzienny kontakt przedstawicieli urzędu z
> mieszkańcami/mieszkankami (np. na profilu pojawia się także
> wójt/burmistrz/prezydent i przedstawia mieszkańcom/mieszkankom swoją
> działalność, odpowiada na pytania; pojawiają się inni przedstawiciele urzędu,
> zadawane są mieszkańcom pytania o sprawy gminy itp.) e) Inna, jaką?
> Udostępniane są także niektóre informacje ze strony internetowej Gminy Zawonia
> 3. Czy zasady korzystania przez gminę/miasto z Facebooka zostały poprzedzone
> dyskusją mającą odzwierciedlenie w jakichś dokumentach? Jeśli tak, prosimy o
> więcej informacji o tym, jakie to dokumenty. Nie było dyskusji w sprawie
> korzystania z FB. Nie ma dokumentów w tym zakresie. 4. Jak wygląda kwestia
> umieszczania informacji na Facebooku? a) umieszczane są tylko informacje, które
> znalazły się wcześniej w BIP lub na stronie internetowej urzędu b) Facebook to
> pierwsze i najszybsze miejsce umieszczania informacji, tam informacje trafiają w
> pierwszej kolejności c) Na Facebooka przygotowywane są różne treści,
> niekoniecznie pokrywające się z tym, co na stronie internetowej i w BIP d)
> Inne, jakie? 5. Czy zasady blokowania i ukrywania komentarzy oraz blokowania
> użytkowników Facebooka zostały spisane w regulaminie lub innym dokumencie
> przygotowanym w urzędzie? (nie chodzi o regulamin Facebooka) a) tak b) nie
> 6. Czy w ciągu ostatnich 12 miesięcy (1 maja 2020 r. - 30 kwietnia 2021 r.) na
> oficjalnym profilu gminy/miasta zablokowani byli jacyś użytkownicy? a) tak b)
> nie 6.1. W jakich sytuacjach zablokowany użytkownik zostaje na powrót
> odblokowany? Nie stosowanie się do warunków/ reguł wskazanych w Regulaminie
> korzystania z konta FB Gminy Zawonia grozi zablokowaniem (banem). Regulamin nie
> zakłada odblokowywania użytkowników, którzy mimo upomnień nadal łamali zasady
> wskazane w Regulaminie. 7. Ile osób jest obecnie (na dzień odpowiedzi na
> wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy/miasta w tym serwisie?
> Obecnie brak zablokowanych użytkowników. 7.1. Czy są wśród nich użytkownicy,
> którzy zostali zablokowani po raz kolejny? a) tak b) nie c) nie dotyczy d)
> Inna sytuacja (jaka?) 8. Czy profil Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu
> czy zewnętrzny podmiot (osoba/firma)? a) pracownicy urzędu b) podmiot
> zewnętrzny (osoba/firma) (proszę przejść do pytania 8.2) 8.1. Prosimy o
> wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni oraz zakresu ich obowiązków
> związanych z prowadzeniem Facebooka (czy jest to konkretnie opisane czy tylko
> wskazane, że prowadzą media społecznościowe?) Stanowisko: Podinspektor ds.
> promocji i spraw społecznych, - tylko wskazane, że prowadzą media
> społecznościowe. 8.2 Kto decyduje o zablokowaniu użytkowników na Facebooku?
> Decyduje Administrator konta FB, na podstawie Regulaminu – pracownik urzędu.
> PONIŻSZE PYTANIA DOTYCZĄ TYLKO PODMIOTÓW ZEWNĘTRZNYCH PROWADZĄCYCH PROFIL. JEŚLI
> PROWADZI GO PRACOWNIK URZĘDU, NALEŻY PRZEJŚĆ DO PYTANIA 9 Nie dotyczy. 8.3.
> Prosimy o wskazanie, jakie ma uprawnienia w ramach prowadzenia profilu. Prosimy
> o wskazanie roli zgodnie z klasyfikacją serwisu Facebook:
> https://www.facebook.com/help/289207354498410 a) Administrator - dostęp do
> Facebooka z pełną kontrolą b) Redaktor - dostęp do Facebooka z częściową
> kontrolą c) Moderator - dostęp do zadań: Odpowiedzi na wiadomości, Aktywność w
> społeczności, Reklamy, Statystyki d) Reklamodawca - dostęp do zadań: Reklamy,
> Statystyki e) Analityk - dostęp do zadań: Statystyki f) Inna - jaka? 8.3.1.
> Prosimy o informację o zakresie zadań związanych z wykonywaniem umowy na rzecz
> urzędu, chodzi o opisanie, jakie zadania znajdują się w umowie. 8.3.2.
> Prosimy o informację o wysokości miesięcznego wynagrodzenia, które firma
> zewnętrzna otrzymuje z tego tytułu. 9. Czy widoczność wpisów na gminnym
> profilu Facebook jest ograniczana? Chodzi o sytuacje, w których post NIE JEST
> tzw. wpisem publicznym. Widoczność wpisów nie jest ograniczana. CZĘŚĆ II -
> OFICJALNY PROFIL W/B/P 10. Czy istnieje oficjalny profil
> wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku? a) tak b) nie 11. Czy
> prowadzenie oficjalnego profilu wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku jest
> opłacane z budżetu gminy? Nie jest opłacane z budżetu. Nie jest to także
> oficjalny profil, a blog osobisty. 12. Jeśli nie istnieje oficjalny
> profil, to czy wójt/burmistrz/prezydent prowadzi swój własny profil, na którym
> informuje o sprawach, które dzieją się w gminie/mieście? Tak, Wójt Gminy Zawonia
> prowadzi blog osobisty. CZĘŚĆ III - REKLAMA GMINY/MIASTA W MEDIACH
> SPOŁECZNOŚCIOWYCH 13. Czy na którymkolwiek z profili na Facebooku, którego
> prowadzenie jest opłacane przez gminę, realizowane są działania reklamowe, takie
> jak płatna promocja profilu, konkretnych wpisów lub kampanie reklamowe? Chodzi o
> sytuacje, kiedy taka promocja jest opłacana z budżetu gminy. a) Tak - zarówno
> na profilu(ach) gminy, jak i wójta/burmistrza/prezydenta. b) Tak - tylko na
> profilu(ach) gminy c) Tak - tylko na oficjalnym profilu
> wójta/burmistrza/prezydenta. d) Nie - nie realizujemy płatnych kampanii
> reklamowych w social mediach. e) Inna sytuacja - jaka? 13.1. Prosimy o
> informację o łącznych kosztach płatnych kampanii reklamowych zrealizowanych w
> mediach społecznościowych gminy między 1 maja 2020 r. a 30 kwietnia 2021 r. (o
> ile dotyczy) Nie dotyczy. Z poważaniem Wojciech Hoffman
> Sekretarz Gminy Urząd Gminy Zawonia ul. Trzebnicka 11 55-106
> Zawonia e-mail: <mailto:{{ email }}> {{ email }} tel.
> 71 312 81 82 wew. 46 fax. 71 312 95 59
> <https://www.zawonia.pl/asp/pl_start.asp?typ=14&sub=17&menu=19&strona=1> ___
> ________________________________________________________________________________
> _____ Uwaga! Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla
> osoby lub podmiotu, do którego jest zaadresowana i może zawierać treści
> chronione przepisami prawa. Wgląd w treść wiadomości otrzymanej omyłkowo, dalsze
> jej przekazywanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju wykorzystanie, bądź
> podjęcie jakichkolwiek działań w oparciu o zawarte w niej informacje przez
> osobę lub podmiot nie będący adresatem, jest niedozwolone. Odbiorca
> korespondencji, który otrzymał ją omyłkowo, proszony jest o zawiadomienie
> nadawcy i usunięcie z komputera tego materiału bez zapoznawania się z jego
> treścią. Jeżeli chcą Państwo zapoznać się ze sposobem przetwarzania danych
> osobowych, zapraszamy na naszą stronę
> <https://www.zawonia.pl/asp/pl_start.asp?typ=14&menu=232&strona=1>
> www.zawonia.pl