- Liczba umów zawieranych przez gminy, powiaty, województwa i ministerstwa w 2024 roku
- Liczba umów zawieranych przez gminy, powiaty, województwa i ministerstwa w 2024 roku #458
Liczba umów zawieranych przez gminy, powiaty, województwa i ministerstwa w 2024 roku #458
Instytucja: |
|
Monitoring: |
Liczba umów zawieranych przez gminy, powiaty, województwa i ministerstwa w 2024 roku |
Liczba listów: |
6 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Dostarczony |
Status ostatniego wniosku: |
Dostarczony |
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Przeczytano: Wniosek o liczbę umów z 2024 przez Starostwo Powiatowe w Lubinie
Ocena LLM: Kategoryzacja AI została pominięta dla listu z automatyczną odpowiedzią. -
Dotyczy wniosku o udostępnienie informacji publicznej przez Starostwo Powiatowe w Lubinie
Ocena LLM: B) email jest odpowiedzią z Starostwo Powiatowe w Lubinie i zawiera odmowę odpowiedzi na
pytania z wniosku o informację publiczną.Załączniki
- image001_LVwuKYb.jpg
- Odpowiedź_na_wniosek.pdf
STAROSTWO POWIATOWE W LUBINIE
4 STAROSTWO POWIATOWE W LUBINIE
BZ.1431.8.2025 Lubin, dnia 06 lutego 2025 r.
Pani
Katarzyna Batko-Tołuć
Pan
Szymon Osowski
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
e-mail:
iii”
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, który wpłynął
do tutejszego urzędu w dniu 05 lutego 2025 r. dotyczący udostępnienia informacji
w zakresie:
1. Liczby umów niezależnie od formy ich zawarcia, których wartość wynagrodzenia
za realizację całego świadczenia objętego umową w całym okresie obowiązywania
umowy jest większa lub równa 10.000,00 zł bez podatku od towarów i usług - dotyczy
umów zawartych w roku 2024.
2. Liczby umów niezależnie od formy ich zawarcia, których wartość wynagrodzenia
za realizację całego świadczenia objętego umową w całym okresie obowiązywania
umowy jest mniejsza niż 10.000,00 zł bez podatku od towarów i usług - dotyczy umów
zawartych w roku 2024.
3. Zsumowanej kwoty brutto, na którą zostały zawarte umowy, o których mowa
w punkcie 1.
4. Zsumowanej kwoty brutto, na którą zostały zawarte umowy, o których mowa
w punkcie 2 wyjaśniam, co następuje.
Organ stwierdził, że w momencie otrzymania wniosku o udostępnienie informacji
publicznej nie dysponuje wszystkimi informacjami w formie pozwalającej na proste
udostępnienie. W celu udzielenia odpowiedzi w formie i w zakresie wskazanym
w przedmiotowym wniosku, przy pozyskiwaniu informacji konieczne będzie
zaangażowanie środków osobowych z tutejszego urzędu, co wymaga dodatkowych
nakładów organizacyjno-czasowych, innych niż te, które są wykorzystywane w bieżącej
działalności Starostwa.
Powyżej wskazane okoliczności stwierdzają fakt, że żądana przez Wnioskodawców
informacja stanowi informację przetworzoną w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia
6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 902).
ul. Jana Kilińskiego 12 b, 59-300 Lubin, tel. 76 746 71 00, fax 76 746 71 16, e-mail: starostwo© powiat-lubin.pl, www.powiat-lubin.pl
Za taką kwalifikacją przedmiotową żądanych informacji dodatkowo przemawia
uzasadnienie prawne do wyroku NSA w Warszawie z dnia 11 września 2012 r. (sygn. akt
CSK 1015/12) oraz z dnia 5 marca 2015 r. (sygn. akt I OSK 865/14).
Zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 1 ww. ustawy w celu uzyskania wnioskowanej
przetworzonej informacji publicznej należy wykazać, że uzyskanie jej jest szczególnie
istotne dla interesu publicznego. W przedłożonym wniosku o udostępnienie informacji
publicznej nie został wskazany szczególnie istotny interes publiczny do uzyskania
informacji przetworzonej.
W związku z powyższym w ciągu 14 dni od dostarczenia niniejszego pisma należy
wskazać występowanie interesu publicznego uzasadniającego udzielenie żądanej
informacji.
W przypadku bezskutecznego upływu powyższego terminu zostanie wydana
decyzja o odmowie udostępnienia informacji publicznej, na podstawie art. 16 ust. 1 wyżej
wymienionej ustawy.
Z up. $ ROSTY
Krzyj prsókók
Sekptarz Powiatu
| OBOWIĄZEK INFORMACYJNY
| z
| Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
| osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
| (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej również „RODO”), informujemy, że:
|
IĘ Starostwo Powiatowe w Lubinie informuje, że Administratorem danych, czyli podmiotem
j decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Państwa dane osobowe w zależności od
| kompetencji organu/jednostki jest:
1) dla zadań Starosty - Starosta Lubiński,
2) dla zadań powiatowych — Powiat Lubiński,
3) dla zadań z zakresu zatrudnienia oraz organizacji pracy w Starostwie - Starostwo Powiatowe
z siedzibą w Lubinie, ul. Jana Kilińskiego 12 b, 59-300 Lubin; tel. 76 746 67 00;
starostwo(Qpowiat-lubin.pl
2. W Starostwie Powiatowym w Lubinie powołany został Inspektor Ochrony Danych.
Dane kontaktowe IOD: Starostwo Powiatowe w Lubinie (59-300), ul. Kilińskiego 12b,
nr tel. 76 746 72 14, adres e-mail: iod(©Qpowiat-lubin.pl.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji złożonego wniosku o udostępnienie
informacji publicznej do Starostwa Powiatowego w Lubinie.
Ich podanie jest warunkiem rozpatrzenia wniosku realizowanego w trybie ustawy o dostępie do
informacji publicznej. Ich brak będzie skutkował niemożliwością rozpatrzenia wniosku.
4. Państwa dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych), tzn. dane będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa - art. 6 ust. 1
lit. c RODO oraz art. 2 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r.
5. Państwa dane osobowe przekazywane będą wyłącznie organom lub podmiotom uprawnionym
do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, jednostkom organizacyjnym
Gminy właściwym do załatwienia wniosku o udostępnienie informacji publicznej oraz
podmiotom przetwarzającym dane w imieniu Administratora danych.
6. Mają Państwo prawo do żądania od Administratora danych dostępu do Państwa danych
osobowych a także ich sprostowania, jeżeli są nieprawdziwe lub nieaktualne.
7. Dane osobowe przechowywane będą przez okresy zgodne z kategoriami archiwalnymi,
o których mowa w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r.
w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji
w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
8. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegały
profilowaniu.
9. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji
międzynarodowej.
10. Mają Państwo prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu i
Ochrony Danych Osobowych mający swoją siedzibę w Warszawie (00-193), przy ul, Stawki 2.
STA STA
Strona I z 1
Pqyjeł Kleszcz -
Przeczytano: Dotyczy wniosku o udostępnienie informacji publicznej przez Starostwo Powiatowe w Lubinie
Ocena LLM: Kategoryzacja AI została pominięta dla listu z automatyczną odpowiedzią. -
BZ.1431.8.2025 - decyzja odmowna przez Starostwo Powiatowe w Lubinie
Ocena LLM: B) email jest odpowiedzią z Starostwo Powiatowe w Lubinie i zawiera odmowę odpowiedzi na
pytania z wniosku o informację publiczną.Załączniki
- BZ.1431.8.2025_-_decyzja_odmowna.pdf
, 25.02.1025
Lubin, dnia 21 lutego 2025 r.
BZ.1431.8.2025
DECYZJA
Na podstawie art. 104 $ 1 i art. 109 $ 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.
Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572) oraz art. 3
ust. 1 pkt 1 i art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej
(t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 902), po rozpatrzeniu wniosku Pani Katarzyny Batko-Tołuć i Pana
Szymona Osowskiego Członków Zarządu Sieć Obywatelska Watchdog Polska,
ul. Ursynowska 22/2, 02-605 Warszawa, który wpłynął do Starostwa Powiatowego w Lubinie
w dniu 05 lutego 2025 r. (e-mail: sprawa-81712Qfedrowanie.siecobywatelska.pl)
o udostępnienie informacji publicznej w zakresie:
1. Liczby umów niezależnie od formy ich zawarcia, których wartość wynagrodzenia
za realizację całego świadczenia objętego umową w całym okresie obowiązywania umowy
jest większa lub równa 10.000,00 zł bez podatku od towarów i usług - dotyczy umów
zawartych w roku 2024.
2. Liczby umów niezależnie od formy ich zawarcia, których wartość wynagrodzenia
za realizację całego świadczenia objętego umową w całym okresie obowiązywania umowy
jest mniejsza niż 10.000,00 zł bez podatku od towarów i usług - dotyczy umów zawartych
w roku 2024.
3. Zsumowanej kwoty brutto, na którą zostały zawarte umowy, o których mowa
w punkcie 1.
4. Zsumowanej kwoty brutto, na którą zostały zawarte umowy, o których mowa
w punkcie 2,
orzekam
odmówić udostępnienia informacji publicznej przetworzonej w żądanym zakresie.
UZASADNIENIE
W dniu 05 lutego 2025 r. do Starostwa Powiatowego w Lubinie drogą elektroniczną
wpłynął wniosek Pani Katarzyny Batko-Tołuć i Pana Szymona Osowskiego Członków Zarządu
Sieć Obywatelska Watchdog Polska, ul. Ursynowska 22/2, 02-605 Warszawa o udostępnienie
informacji publicznej w zakresie:
2
1. Liczby umów niezależnie od formy ich zawarcia, których wartość wynagrodzenia
za realizację całego świadczenia objętego umową w całym okresie obowiązywania umowy
jest większa lub równa 10.000,00 zł bez podatku od towarów i usług - dotyczy umów
zawartych w roku 2024.
2. Liczby umów niezależnie od formy ich zawarcia, których wartość wynagrodzenia
za realizację całego świadczenia objętego umową w całym okresie obowiązywania umowy
jest mniejsza niż 10.000,00 zł bez podatku od towarów i usług - dotyczy umów zawartych
w roku 2024.
3. Zsumowanej kwoty brutto, na którą zostały zawarte umowy, o których mowa
w punkcie 1.
4. Zsumowanej kwoty brutto, na którą zostały zawarte umowy, o których mowa
w punkcie 2.
Wnioskodawcy zażądali udostępnienia powyższej informacji w formie elektronicznej
i przesłania jej na wskazany adres e-mail: (sprawa-81712Qfedrowanie.siecobywatelska.pl).
Organ po przeprowadzeniu analizy wniosku stwierdził, że został on skierowany
do właściwego organu, a wnioskowana informacja stanowi informację publiczną
w rozumieniu art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej
(t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 902). Zgodnie ze wskazanym przepisem informacją publiczną jest
„każda informacja o sprawach publicznych w rozumieniu ww. ustawy i.podlega udostępnieniu
na zasadach i w trybie określonych w niniejszej ustawie”. Informacja o zawartych umowach
stanowi informację publiczną, ponieważ dotyczy ona działalności organu w zakresie
gospodarowania środkami publicznymi. Organ uznał, że w celu udzielenia odpowiedzi
w zakresie wskazanym w przedmiotowym wniosku, nie dysponuje informacjami w formie
pozwalającej na proste udostępnienie, ponieważ nie prowadzi kompleksowego rejestru umów
w formie umożliwiającej szybkie wygenerowanie danych, o które zwrócili się Wnioskodawcy
i konieczna jest szczegółowa analiza umów, selekcja oraz grupowanie wartości.
Mając powyższe na uwadze, pismem Nr BZ.1431.8.2025 z dnia 06 lutego 2025 r.,
Organ poinformował Wnioskodawców, że w celu udzielenia odpowiedzi w formie i w zakresie
wskazanym w przedmiotowym wniosku, przy pozyskiwaniu informacji konieczne będzie
zaangażowanie środków osobowych z tutejszego urzędu, co wymaga dodatkowych nakładów
organizacyjno-czasowych, innych niż te, które są wykorzystywane w bieżącej działalności
Starostwa. Organ zasygnalizował również, że powyżej wskazane okoliczności stwierdzają fakt,
że żądana przez Wnioskodawców informacja stanowi informację przetworzoną. Za taką
kwalifikacją przedmiotową żądanych informacji dodatkowo przemawia uzasadnienie prawne
do wyroku NSA w Warszawie z dnia 11 września 2012 r. (sygn. Akt OSK 1015/12) oraz z dnia
5 marca 2015 r. (sygn. akt 1 OSK 865/14). Organ zwrócił się do Wnioskodawców
o uzupełnienie złożonego w dniu 05 lutego 2025 r. wniosku, poprzez wykazanie przesłanki
3
potwierdzającej „szczególnie istotne znaczenie dla interesu publicznego” udostępnienia
informacji przetworzonej.
W odpowiedzi na pismo BZ.1431.8.2025 z dnia 06 lutego 2025 r., Wnioskodawcy
poinformowali (e-mail z dnia 19.02.2025 r.), że „wniosek zawiera uzasadnienie,
z którego wprost wynika szczególnie istotne znaczenie dla interesu publicznego. Oczywiście
organ może je uznać za niewystarczające, nie mniej na ten moment przy tym pozostaniemy”.
W ocenie Organu zapis we wniosku cyt.: „udostępnienie informacji o umowach
zawieranych przez Urząd jest szczególnie istotne dla interesu publicznego z kilku powodów,
zwłaszcza w kontekście planowanego Centralnego Rejestru Umów i analizy progu
10.000,00 zł, które poprzez nowelizację chce wprowadzić Ministerstwo Finansów. Informacje
o zawartych umowach pozwolą śledzić, na co są wydawane środki publiczne, co jest
kluczowym elementem kontroli społecznej nad instytucjami publicznymi. Zebrane dane
pozwolą ocenić, czy próg 10.000,000 zł jest optymalny dla zapewnienia realnej jawności
informacji o zawieranych umowach. Analiza pokaże, jaka część umów będzie podlegać
ujawnieniu, a jaka pozostanie poza rejestrem i czy taka wartość nie spowoduje
nieuzasadnionego wykluczenia mniejszych umów z Centralnego Rejestru Umów” nie znajduje
podstaw do uznania, że wskazane przez Wnioskodawców okoliczności spełniają kryterium
„szczególnej istotności dla interesu publicznego”. Tym samym Wnioskodawcy zasygnalizowali
w dalszej części wniosku, że wyniki analizy mogą być podstawą do debaty na temat
optymalnego progu dla rejestru umów, w kontekście czy 10.000,00 zł to kwota zapewniająca
wystarczającą transparentność.
Organ stoi na stanowisku, że na dzień złożenia przedmiotowego wniosku nie był
zobligowany żadnymi przepisami prawa do prowadzenia rejestru umów, uwzględniającego
kryteria zawarte we wniosku. W zakresie Centralnego Rejestru Umów obowiązują
postanowienia ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, które rozpoczną
swoje obowiązywania od 1 stycznia 2026 r. Oznacza to, że od tego terminu jednostki sektora
finansów publicznych będą zobligowane do udostępniania umów i informacji o nich w ramach
realizacji zasady jawności gospodarowania środkami publicznymi.
Jak było już wcześniej podniesione, Organ w chwili złożenia wniosku o udostępnienie
informacji publicznej nie dysponował gotowym zestawieniem (wykazem), uwzględniającym
kryteria wskazane we wniosku.
Organ uznał, że w prowadzonym przez pracownika Biura Zarządu Elektronicznym
Systemie Obiegu Dokumentów PROTON, nie ma możliwości wyselekcjonowania danych,
o które Wnioskodawcy zwrócili się we wniosku. W wyżej wymienionym systemie w 2024 roku
założonych zostało 407 spraw dotyczących zawartych umów, bez podziału na kryteria, o które
zwrócili się Wnioskodawcy we wniosku. Dodatkowo w ww. systemie nie są rejestrowane
zapotrzebowania i faktury wydatków za 2024 rok oraz wynagrodzenia roczne lekarzy
obsługujących Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności. Podkreślenia
4
wymaga fakt, że w 2024 roku do Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania
o Niepełnosprawności złożonych zostało 3 356 wniosków o wydanie orzeczenia
o stopniu niepełnosprawności, które rozpatrywane były przez 24 orzeczników, którym
wypłacone zostało wynagrodzenie (zgodnie z zawartymi umowami) adekwatnie do ilości
rozpatrzonych spraw. Na dzień udzielenia odpowiedzi na wniosek, Organ również nie
dysponował gotowym zestawieniem dotyczącym ww. umów. Z informacji uzyskanej
od pracownika Biura Zamówień Publicznych wynika, że w 2024 roku zaewidencjonowano
około 810 faktur/zapotrzebowań, które również nie widnieją w ww. Systemie.
Organ stoi na stanowisku, że analizowanie całego zasobu posiadanych dokumentów,
w celu wybrania tylko tych informacji, których oczekują Wnioskodawcy, to czynności
podejmowane w tym zakresie wskazywać będą na proces tworzenia jakościowo nowej
informacji, a więc informacji przetworzonej. Nowe zestawienie informacji nie stanowi informacji
przetworzonej tylko wtedy, gdy jego wytworzenie nie wymusza analizowania posiadanego
zasobu dokumentów i wyboru tylko niektórych dokumentów z tego zasobu według określonych
kryteriów (por. wyrok NSA z dnia 9 października 2012 r., sygn. akt I OSK 1737/12).
Biorąc pod uwagę powyższe okoliczności sprawy, przepisy ustawy o dostępie
do informacji publicznej, jak również orzecznictwo sądów, Organ stoi na stanowisku, że w celu
przygotowania żądanych informacji, należałoby zaangażować środki osobowe z różnych
komórek organizacyjnych Starostwa Powiatowego w Lubinie, tj. Departament Organizacji
i Kadr - Biuro Zarządu, Biuro Zamówień Publicznych, Biuro Administracji, Departament
Finansów oraz Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności. Pracownicy
ww. komórek organizacyjnych Starostwa zostaliby zobligowani do dokonania stosownych
analiz i sporządzenia odpowiednich zestawień i wyliczeń związanych z wyselekcjonowaniem
umów, o które zwrócili się Wnioskodawcy. Organ stoi na stanowisku, że udostępnienie
żądanych informacji wymaga przeanalizowania zasobu posiadanych dokumentów,
zaangażowania pracowników z ww. komórek organizacyjnych Starostwa, co negatywnie
wpłynie na realizację powierzonych ustawowo zadań.
W ocenie Organu, sam fakt konieczności przeanalizowania wszystkich umów
zawartych w 2024 roku (niezależnie od formy ich zawarcia), tj. 407 — zarejestrowanych
w Systemie PROTON, 24 umowy zawarte z orzecznikami Powiatowego Zespołu do Spraw
Orzekania o Niepełnosprawności oraz około 810 faktur/zapotrzebowań, związane jest
z zaangażowaniem oddelegowanych specjalnie w tym celu pracowników Starostwa,
co z oczywistych względów czyniłoby niemożliwym podejmowanie przez nich czynności
służbowych, leżących w zwykłym zakresie ich zadań, zakłócając tym samym prawidłowe
funkcjonowanie Starostwa. Czynności powyższe wymagają takich działań organizacyjnych
i angażowania środków osobowych, które zakłócają normalny tok działania Organu
zobowiązanego i utrudniają wykonywanie przypisanych mu zadań. Realizacja procesu
zmierzającego do przeanalizowania przeszło kilkuset umów zawartych w okresie wskazanym
5
przez Wnioskodawców zakłóciłaby wykonywanie zadań przez Starostwo oraz spowodowałaby
utrudnienie w bieżącej pracy Urzędu, związanej z poniesieniem dużego wysiłku, zwłaszcza
organizacyjnego i czasowego.
Zdaniem Organu żądane przez Wnioskodawcę informacje mają charakter informacji
przetworzonej, bowiem wymagają analizy dokumentacji oraz stworzenia odrębnego
dokumentu zawierającego wyliczenia wskazane we wniosku. Wytworzenie takiej informacji
wymaga zatem wykonania pewnych analiz, obliczeń, połączonych z zaangażowaniem w ich
pozyskanie określonych środków osobowych, co spowoduje powstanie informacji jakościowo
nowej, „przetworzonej” (por. wyrok WSA w Krakowie w wyroku z 17 kwietnia 2013 r., sygn. akt
Il SAB/Kr 21/13, CBOSA), w związku z żądaniem Wnioskodawców i na podstawie kryteriów
przez nich wskazanych, a więc informacji, która zostanie przygotowana "specjalnie" dla
Wnioskodawców wedle określonych przez nich "parametrów", i której wytworzenie wymagać
będzie, co do zasady, intelektualnego zaangażowania podmiotu zobowiązanego (por. wyrok
WSA w Białymstoku z 11 czerwca 2013 r., sygn. akt II SA/Bk 230/13, CBOSA). Wydobycie
poszczególnych informacji cząstkowych z posiadanych przez Organ zbiorów i następnie
odpowiednie ich przygotowanie na potrzeby Wnioskodawców świadczy niewątpliwie
o kwalifikacji tej informacji jako informacji przetworzonej.
W ocenie Organu, okoliczności niniejszej sprawy czynią uzasadnione twierdzenie,
że informacja publiczna, o którą udostępnienie zwrócili się Wnioskodawcy stanowi informację
przetworzoną w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej,
ponieważ zostały spełnione przesłanki uznania jej za taką informację. Żądane informacje
nie znajdowały się w posiadaniu Organu w chwili złożenia wniosku, jak również nie znajdowały
się w jego posiadaniu w chwili wydania przedmiotowej decyzji.
Mając powyższe na uwadze, należy stwierdzić, że wystąpiły przesłanki do odmowy
udostępnienia informacji publicznej przetworzonej we wskazanym na wstępie zakresie.
W niniejszym postępowaniu nie było podstaw do przeprowadzenia mediacji. Wobec
powyższego należało orzec jak w sentencji decyzji.
W toku postępowania o udostępnienie informacji publicznej stanowisko zajęli: Krzysztof
Sobków - Sekretarz Powiatu Lubińskiego, Anetta Białas - Główny Specjalista Biuro Zarządu,
Tomasz Wieczorek - Radca prawny.
Pouczenie
Od niniejszej decyzji przysługuje Stronie prawo odwołania do Samorządowego
Kolegium Odwoławczego w Legnicy, pl. Słowiański 1, 59-220 Legnica, za pośrednictwem
Starosty Lubińskiego, w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
W trakcie biegu terminu do wniesienia odwołania Strona może zrzec się prawa
do odwołania wobec organu administracji publicznej, który wydał decyzję. Z dniem doręczenia
6
organowi administracji publicznej oświadczenia o zrzeczeniu się prawa do wniesienia
E . I 5 , 4
odwołania przez ostatnią ze stron postępowania, decy; staje się ostateczna I prawomocna.
. ! Ga OZN a mar .
Decyzja podlega wykonaniu przed upływem m ze sienia odwołania, jeżeli wszystkie
strony zrzekły się prawa do wniesienia oma |R
k ża) WO —ł
tra BE / |
(LP,
NL * _
SEZ
„STĄ ROs ry
Ka CE
<USZtof Sobków
Sekretarz Pawi.
atu
Otrzymują:
1. Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2, 02-605 Warszawa
2. ała
| OPŁATA POBRANA
BA oc wee Pau A
tel. 76 746 71 00, fax 76 746 71 16 ($ gb ID5691870
|pRioRYTE | mm" SN
| PRIORITAIRE PA RDZENIEM | dd
A ODBIORU
Pani
Katarzyna Batko-Tołuć
Pan
Szymon Osowski
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
| 02-605 Warszawa
OKW
(00)559007734513061819
R ANAWA u
6 9-7
Poczta Polska *
a |