Media społecznościowe w gminach 2019 #171
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
3 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Dostarczony |
Status ostatniego wniosku: |
Dostarczony |
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Media społecznościowe w gminach 2019 przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
CZ. 1 FACEBOOK
1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do Facebooka?
3. Jeśli gmina prowadzi profil na Facebooku, to czy w regulaminie lub innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników Facebooka?
4. Jeśli Facebook gminy posiada określoną politykę kasowania komentarzy i blokowania użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona opisana.
5. Jeżeli gmina prowadzi Facebooka, ile osób jest obecnie (na dzień odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym serwisie?
6. Czy profile Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna osoba/podmiot zewnętrzny?
7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni.CZĘŚĆ 2 - TWITTER
1. Czy gmina prowadzi swój profil na Twitterze?
2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do Twittera?
3. Jeśli gmina prowadzi Twittera, to czy w regulaminie lub innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników Twittera?
4. Jeśli Twitter gminy posiada określoną politykę kasowania komentarzy i blokowania użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona opisana.
5. Jeżeli gmina prowadzi Twittera, ile osób jest obecnie (na dzień odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym serwisie?
6. Czy profil Twitter gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna osoba/podmiot zewnętrzny?
7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni.CZĘŚĆ III - FORUM
Czy urząd gminy prowadzi forum dla mieszkańców lub grupę w serwisie społecznościowym?
CZĘŚĆ IV - OFICJALNY PROFIL W/B/P
1. Jeśli istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku, Twitterze lub Wykopie, czy w którymkolwiek przypadku prowadzą go osoby opłacane z budżetu gminy? (chodzi zarówno o sytuację, gdy są to pracownicy gminy, jak też gdy są to zewnętrzne podmioty zatrudnione przez gminę)?
2. Jeśli któryś profil w mediach społecznościowych jest/był w 2018 roku opłacany z budżetu gminy, prosimy o link do profilu.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
Re: Media społecznościowe w gminach 2019 przez KatarzynaBatkoToluc
Ponaglam. Katarzyna Batko
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru SądowegoW nawiązaniu do pisma z dnia 2019-04-25 19:46:29.317354+00:00 z adresu {{ email }}:
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy dostępie do
> informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o
> udostępnienie następujących informacji publicznych: CZ. 1 FACEBOOK 1. Czy
> gmina prowadzi swój profil na Facebooku? 2. Jeśli tak, to czy na stronie
> internetowej gminy znajduje się link do Facebooka? 3. Jeśli gmina prowadzi
> profil na Facebooku, to czy w regulaminie lub innym dokumencie uregulowano
> zasady blokowania komentarzy i użytkowników Facebooka? 4. Jeśli Facebook gminy
> posiada określoną politykę kasowania komentarzy i blokowania użytkowników,
> prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona opisana. 5. Jeżeli
> gmina prowadzi Facebooka, ile osób jest obecnie (na dzień odpowiadania na
> wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym serwisie? 6. Czy
> profile Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna osoba/podmiot
> zewnętrzny? 7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie
> stanowisk, na których są zatrudnieni. CZĘŚĆ 2 - TWITTER 1. Czy gmina
> prowadzi swój profil na Twitterze? 2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej
> gminy znajduje się link do Twittera? 3. Jeśli gmina prowadzi Twittera, to czy
> w regulaminie lub innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i
> użytkowników Twittera? 4. Jeśli Twitter gminy posiada określoną politykę
> kasowania komentarzy i blokowania użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do
> miejsca, gdzie jest ona opisana. 5. Jeżeli gmina prowadzi Twittera, ile osób
> jest obecnie (na dzień odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym
> profilu gminy w tym serwisie? 6. Czy profil Twitter gminy prowadzą pracownicy
> urzędu czy zewnętrzna osoba/podmiot zewnętrzny? 7. Jeśli profil prowadzą
> pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni.
> CZĘŚĆ III - FORUM Czy urząd gminy prowadzi forum dla mieszkańców lub grupę w
> serwisie społecznościowym? CZĘŚĆ IV - OFICJALNY PROFIL W/B/P 1. Jeśli
> istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku, Twitterze
> lub Wykopie, czy w którymkolwiek przypadku prowadzą go osoby opłacane z budżetu
> gminy? (chodzi zarówno o sytuację, gdy są to pracownicy gminy, jak też gdy są to
> zewnętrzne podmioty zatrudnione przez gminę)? 2. Jeśli któryś profil w mediach
> społecznościowych jest/był w 2018 roku opłacany z budżetu gminy, prosimy o link
> do profilu. Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie
> elektronicznej na adres: {{EMAIL}} Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i
> Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji -
Media społecznościowe w gminach 2019 przez ALEKSANDRÓW KUJAWSKI
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej udzielam
następujących odpowiedzi:CZ. 1 FACEBOOK 1.
1. Czy > gmina > prowadzi swój profil na Facebooku? TAK
2. Jeśli tak, to czy na stronie > > internetowej gminy znajduje się link
do Facebooka? TAK3. Jeśli > gmina prowadzi > profil na Facebooku, to czy w regulaminie
lub > innym dokumencie uregulowano > zasady blokowania komentarzy i >
użytkowników Facebooka? NIE4. Jeśli Facebook gminy > posiada > określoną politykę kasowania
komentarzy i blokowania użytkowników, > > prosimy o przesłanie linków,
do miejsca, gdzie jest ona opisana. > NIE DOTYCZY5. Jeżeli > gmina prowadzi Facebooka, ile osób jest obecnie (na > dzień
odpowiadania na > wniosek) zablokowanych na oficjalnym > profilu gminy w
tym serwisie? 06. Czy > profile Facebook gminy > prowadzą pracownicy urzędu czy
zewnętrzna osoba/podmiot > > zewnętrzny? PRACOWNIK URZĘDU7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o > wskazanie >
stanowisk, na których są zatrudnieni. KIEROWNIK WYDZIAŁU ORGANIZACYJNEGOCZĘŚĆ 2 - > TWITTER 1. Czy gmina > prowadzi swój profil na Twitterze? NIE
RESZTA PYTAŃ NIE DOTYCZY
2. > Jeśli tak, to czy na stronie internetowej > gminy znajduje się link
> do Twittera? 3. Jeśli gmina prowadzi Twittera, to czy > w >
regulaminie lub innym dokumencie uregulowano zasady blokowania >
komentarzy i > użytkowników Twittera? 4. Jeśli Twitter gminy > posiada
określoną politykę > kasowania komentarzy i blokowania > użytkowników,
prosimy o przesłanie linków, do > miejsca, gdzie jest > ona opisana. 5.
Jeżeli gmina prowadzi Twittera, ile osób > jest > obecnie (na dzień
odpowiadania na wniosek) zablokowanych na > oficjalnym > profilu gminy w
tym serwisie? 6. Czy profil Twitter > gminy prowadzą pracownicy > urzędu
czy zewnętrzna osoba/podmiot > zewnętrzny? 7. Jeśli profil prowadzą >
pracownicy urzędu, prosimy > o wskazanie stanowisk, na których są
zatrudnieni. >CZĘŚĆ III - > FORUM Czy urząd gminy prowadzi forum dla mieszkańców lub
grupę w > > serwisie społecznościowym?TYLKO FACEBOOKCZĘŚĆ IV - OFICJALNY PROFIL W/B/P >
1. Jeśli > istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na >
Facebooku, Twitterze > lub Wykopie, czy w którymkolwiek przypadku >
prowadzą go osoby opłacane z budżetu > gminy? (chodzi zarówno o >
sytuację, gdy są to pracownicy gminy, jak też gdy są to > > zewnętrzne
podmioty zatrudnione przez gminę)?NIE MA PROFILU WÓJTA GMINY / JEST
GMINY TYLKO ALEKSANDRÓW KUJAWSKI2. Jeśli któryś > profil w mediach > społecznościowych jest/był w 2018
roku opłacany > z budżetu gminy, prosimy o link > do profilu. NIE DOTYCZY--
---Z pozdrowieniami
Maja Majewska
Kierownik Wydziału Spraw Obywatelskich i Polityki SpołecznejGmina Aleksandrów Kujawski
ul. Słowackiego 12, 87-700 Aleksandrów Kujawski tel. +48 54 282 20 59 w. 25, fax +48 54 282 20 31
NIP: 891-156-02-80
www.gmina-aleksandrowkujawski.pl
--Gmina Aleksandrów Kujawski--
inwestuj mieszkaj wypoczywaj