'

Zadania

Brak wierszy.

Treść

  • Media społecznościowe w gminach 2019 przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    CZ. 1 FACEBOOK

    1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
    2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do Facebooka?
    3. Jeśli gmina prowadzi profil na Facebooku, to czy w regulaminie lub innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników Facebooka?
    4. Jeśli Facebook gminy posiada określoną politykę kasowania komentarzy i blokowania użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona opisana.
    5. Jeżeli gmina prowadzi Facebooka, ile osób jest obecnie (na dzień odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym serwisie?
    6. Czy profile Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna osoba/podmiot zewnętrzny?
    7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni.

    CZĘŚĆ 2 - TWITTER

    1. Czy gmina prowadzi swój profil na Twitterze?
    2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do Twittera?
    3. Jeśli gmina prowadzi Twittera, to czy w regulaminie lub innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników Twittera?
    4. Jeśli Twitter gminy posiada określoną politykę kasowania komentarzy i blokowania użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona opisana.
    5. Jeżeli gmina prowadzi Twittera, ile osób jest obecnie (na dzień odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym serwisie?
    6. Czy profil Twitter gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna osoba/podmiot zewnętrzny?
    7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni.

    CZĘŚĆ III - FORUM

    Czy urząd gminy prowadzi forum dla mieszkańców lub grupę w serwisie społecznościowym?

    CZĘŚĆ IV - OFICJALNY PROFIL W/B/P

    1. Jeśli istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku, Twitterze lub Wykopie, czy w którymkolwiek przypadku prowadzą go osoby opłacane z budżetu gminy? (chodzi zarówno o sytuację, gdy są to pracownicy gminy, jak też gdy są to zewnętrzne podmioty zatrudnione przez gminę)?
    2. Jeśli któryś profil w mediach społecznościowych jest/był w 2018 roku opłacany z budżetu gminy, prosimy o link do profilu.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Przeczytano: Media społecznościowe w gminach 2019 przez BRZOZIE

    Twoja wiadomość

    Do: ug.brzozie@brzozie.pl
    Temat: Media społecznościowe w gminach 2019
    Wysłano: 25.04.2019 21:46

    odczytano w dniu 26.04.2019 07:13.

  • Odpowiedź na zapytanie przez BRZOZIE

    W odpowiedzi na zapytanie z dnia 25.04.19 przesyłam listę odpowiedzi.

    CZ. 1 FACEBOOK

    1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?

    Tak, https://www.facebook.com/ugbrzozie/

    2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do
    Facebooka?

    Tak.

    3. Jeśli gmina prowadzi profil na Facebooku, to czy w regulaminie lub innym
    dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników
    Facebooka?

    Nie, blokowanie użytkowników i komentarzy nie jest praktykowane.

    4. Jeśli Facebook gminy posiada określoną politykę kasowania komentarzy i
    blokowania użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest
    ona opisana.

    Nie dotyczy.

    5. Jeżeli gmina prowadzi Facebooka, ile osób jest obecnie (na dzień
    odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym
    serwisie?

    Nie dotyczy

    6. Czy profile Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna
    osoba/podmiot zewnętrzny?

    Pracownicy urzędu.

    7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie stanowisk,
    na których są zatrudnieni.

    Wójt, z-ca wójta, informatyk

    CZĘŚĆ 2 - TWITTER

    1. Czy gmina prowadzi swój profil na Twitterze?

    Gmina ma zarejestrowany profil na Twitterze, jednak ze względu na brak
    zainteresowania nie jest on używany.

    https://twitter.com/gminabrzozie

    2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do
    Twittera?

    Tak.

    3. Jeśli gmina prowadzi Twittera, to czy w regulaminie lub innym dokumencie
    uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników Twittera?

    Nie dotyczy.

    4. Jeśli Twitter gminy posiada określoną politykę kasowania komentarzy i
    blokowania użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest
    ona opisana.

    Nie dotyczy.

    5. Jeżeli gmina prowadzi Twittera, ile osób jest obecnie (na dzień
    odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym
    serwisie?

    Nie dotyczy.

    6. Czy profil Twitter gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna
    osoba/podmiot zewnętrzny?

    Pracownicy urzędu.

    7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie stanowisk,
    na których są zatrudnieni.

    Informatyk.

    CZĘŚĆ III - FORUM

    Czy urząd gminy prowadzi forum dla mieszkańców lub grupę w serwisie
    społecznościowym?

    Nie dotyczy.

    CZĘŚĆ IV - OFICJALNY PROFIL W/B/P

    1. Jeśli istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku,
    Twitterze lub Wykopie, czy w którymkolwiek przypadku prowadzą go osoby
    opłacane z budżetu gminy? (chodzi zarówno o sytuację, gdy są to pracownicy
    gminy, jak też gdy są to zewnętrzne podmioty zatrudnione przez gminę)?

    Nie, profil nie jest w żaden sposób finansowany ze środków budżetu gminy.

    2. Jeśli któryś profil w mediach społecznościowych jest/był w 2018 roku
    opłacany z budżetu gminy, prosimy o link do profilu.

    Nie dotyczy.

    Pozdrawiam
    Tomasz Mażutis
    Zastępca Wójta

    Urząd Gminy w Brzoziu
    t: +48 56 49 129 14; 505 391 844
    a: Brzozie 50, 87-313 Brzozie
    w: <http://www.brzozie.pl/> www.brzozie.pl e: <mailto:mazutis@brzozie.pl>
    mazutis@brzozie.pl

    Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy
    Brzozie. Link do pełnej wersji
    <https://brzozie.pl/informacje/ochrona-danych-osobowych/klauzula-informacyjn
    a-stopka-maila/> Klauzuli informacyjnej RODO.

    ______
    Przesłane informacje są przeznaczone tylko dla adresata wiadomości i mogą
    zawierać informacje poufne. Przegląd, dalsze przesyłanie lub inne użycie
    przesłanej wiadomości i informacji przez osoby inne niż adresaci wiadomości
    jest zabronione. Jeśli wiadomość została omyłkowo przesłana do Pani lub
    Pana prosimy o skasowanie wiadomości.