'

Treść

  • Media społecznościowe w gminach 2019 przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    CZ. 1 FACEBOOK

    1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
    2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do Facebooka?
    3. Jeśli gmina prowadzi profil na Facebooku, to czy w regulaminie lub innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników Facebooka?
    4. Jeśli Facebook gminy posiada określoną politykę blokowania komentarzy i użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona opisana.
    5. Jeżeli gmina prowadzi Facebooka, ile osób jest obecnie (na dzień odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym serwisie?
    6. Czy profile Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna osoba/podmiot zewnętrzny?
    7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni.

    CZĘŚĆ 2 - TWITTER

    1. Czy gmina prowadzi swój profil na Twitterze?
    2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do Twittera?
    3. Jeśli gmina prowadzi Twittera, to czy w regulaminie lub innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników Twittera?
    4. Jeśli Twitter gminy posiada określoną politykę blokowania komentarzy i użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona opisana.
    5. Jeżeli gmina prowadzi Twittera, ile osób jest obecnie (na dzień odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym serwisie?
    6. Czy profil Twitter gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna osoba/podmiot zewnętrzny?
    7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni.

    CZĘŚĆ III - FORUM

    Czy urząd gminy prowadzi forum dla mieszkańców lub grupę w serwisie społecznościowym?

    CZĘŚĆ IV - OFICJALNY PROFIL W/B/P

    1. Jeśli istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku, Twitterze lub Wykopie, czy w którymkolwiek przypadku prowadzą go osoby opłacane z budżetu gminy? (chodzi zarówno o sytuację, gdy są to pracownicy gminy, jak też gdy są to zewnętrzne podmioty zatrudnione przez gminę)?
    2. Jeśli któryś profil w mediach społecznościowych jest/był w 2018 roku opłacany z budżetu gminy, prosimy o link do profilu.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Fw: Media społecznościowe w gminach 2019 przez GAWORZYCE

    SEK. 1431.21.2019
    Gaworzyce, 10.04.2019

    Sieć Obywatelska Watchdog Polska
    ul. Ursynowska 22/2, 02-605 Warszawa

    Odpowiadając na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej, udzielam odpowiedzi na poniższe pytania:
    CZ. 1 FACEBOOK
    1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku? – odpowiedź: Tak
    2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do Facebooka? – odpowiedź: Tak
    3. Jeśli gmina prowadzi profil na Facebooku, to czy w regulaminie lub innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników Facebooka? – odpowiedź: Brak regulaminu. Nie są blokowane ani nie są usuwane żadne komentarze.
    4. Jeśli Facebook gminy posiada określoną politykę blokowania komentarzy i użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona opisana. – odpowiedź: Nie dotyczy.
    5. Jeżeli gmina prowadzi Facebooka, ile osób jest obecnie (na dzień odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym serwisie? – odpowiedź: Brak osób zablokowanych.
    6. Czy profile Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna osoba/podmiot zewnętrzny? – odpowiedź: Facebooka gminy prowadzą dwie pracownice zatrudnione w Urzędzie Gminy.
    7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni. – odpowiedź: stanowisko ds. współpracy lokalnej i promocji.

    CZĘŚĆ 2 – TWITTER – odpowiedź: Gmina nie prowadzi swojego profilu na Twitterze.

    1. Czy gmina prowadzi swój profil na Twitterze? – odpowiedź: Nie dotyczy.
    2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do Twittera? – odpowiedź: Nie dotyczy.
    3. Jeśli gmina prowadzi Twittera, to czy w regulaminie lub innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników Twittera? – odpowiedź: Nie dotyczy.
    4. Jeśli Twitter gminy posiada określoną politykę blokowania komentarzy i użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona opisana. – odpowiedź: Nie dotyczy.
    5. Jeżeli gmina prowadzi Twittera, ile osób jest obecnie (na dzień odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym serwisie? – odpowiedź: Nie dotyczy.
    6. Czy profil Twitter gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna osoba/podmiot zewnętrzny? – odpowiedź: Nie dotyczy.
    7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni. – odpowiedź: Nie dotyczy.

    CZĘŚĆ III – FORUM

    Czy urząd gminy prowadzi forum dla mieszkańców lub grupę w serwisie społecznościowym? – odpowiedź: Urząd Gminy nie prowadzi forum dla mieszkańców w serwisie społecznościowym.

    CZĘŚĆ IV - OFICJALNY PROFIL W/B/P

    1. Jeśli istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku, Twitterze lub Wykopie, czy w którymkolwiek przypadku prowadzą go osoby opłacane z budżetu gminy? (chodzi zarówno o sytuację, gdy są to pracownicy gminy, jak też gdy są to zewnętrzne podmioty zatrudnione przez gminę)? odpowiedź: Nie istnieje oficjalny profil wójta na Facebooku, Twitterze, Wykopie, w związku z powyższym brak wydatkowania środków na ten cel z budżetu gminy .
    2. Jeśli któryś profil w mediach społecznościowych jest/był w 2018 roku opłacany z budżetu gminy, prosimy o link do profilu. – odpowiedź: Nie dotyczy.

    Anita Stangret
    Sekretarz Gminy Gaworzyce
    Urząd Gminy w Gaworzycach
    ul. Dworcowa 95
    59-180 Gaworzyce
    tel. 76 83 16 285
    fax 76 83 16 286
    ---
    Uwaga! Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub podmiotu, do którego jest zaadresowana i może zawierać treści chronione przepisami prawa. Wgląd w treść wiadomości otrzymanej omyłkowo, dalsze jej przekazywanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju wykorzystanie, bądź podjęcie jakichkolwiek działań w oparciu o zawarte w niej informacje przez osobę lub podmiot nie będący adresatem, jest niedozwolone. Odbiorca korespondencji, który otrzymał ją omyłkowo, proszony jest o niezwłoczne zawiadomienie nadawcy i usunięcie tego materiału z komputera.