'

Zadania

Brak wierszy.

Treść

  • Media społecznościowe w gminach 2019 przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    CZ. 1 FACEBOOK

    1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
    2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do Facebooka?
    3. Jeśli gmina prowadzi profil na Facebooku, to czy w regulaminie lub innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników Facebooka?
    4. Jeśli Facebook gminy posiada określoną politykę kasowania komentarzy i blokowania użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona opisana.
    5. Jeżeli gmina prowadzi Facebooka, ile osób jest obecnie (na dzień odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym serwisie?
    6. Czy profile Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna osoba/podmiot zewnętrzny?
    7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni.

    CZĘŚĆ 2 - TWITTER

    1. Czy gmina prowadzi swój profil na Twitterze?
    2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do Twittera?
    3. Jeśli gmina prowadzi Twittera, to czy w regulaminie lub innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników Twittera?
    4. Jeśli Twitter gminy posiada określoną politykę kasowania komentarzy i blokowania użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona opisana.
    5. Jeżeli gmina prowadzi Twittera, ile osób jest obecnie (na dzień odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym serwisie?
    6. Czy profil Twitter gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna osoba/podmiot zewnętrzny?
    7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni.

    CZĘŚĆ III - FORUM

    Czy urząd gminy prowadzi forum dla mieszkańców lub grupę w serwisie społecznościowym?

    CZĘŚĆ IV - OFICJALNY PROFIL W/B/P

    1. Jeśli istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku, Twitterze lub Wykopie, czy w którymkolwiek przypadku prowadzą go osoby opłacane z budżetu gminy? (chodzi zarówno o sytuację, gdy są to pracownicy gminy, jak też gdy są to zewnętrzne podmioty zatrudnione przez gminę)?
    2. Jeśli któryś profil w mediach społecznościowych jest/był w 2018 roku opłacany z budżetu gminy, prosimy o link do profilu.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Odpowiedź na zapytanie o informację publiczną przez PISZCZAC

    Szanowni Państwo,

    w odpowiedzi na zapytanie o informację publiczną z dnia 25-04-2019 roku
    przesyłamy odpowiedzi:

    CZ. 1 FACEBOOK

    1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?

    *Tak*

    2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do
    Facebooka?

    *Tak*

    3. Jeśli gmina prowadzi profil na Facebooku, to czy w regulaminie lub
    innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników
    Facebooka?

    *Nie kasujemy komentarzy i nie blokujemy użytkowników.*

    4. Jeśli Facebook gminy posiada określoną politykę kasowania komentarzy
    i blokowania użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca,
    gdzie jest ona opisana.

    *Nie kasujemy komentarzy i nie blokujemy użytkowników.*

    5. Jeżeli gmina prowadzi Facebooka, ile osób jest obecnie (na dzień
    odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym
    serwisie?

    *0 (zero) osób jest obecnie zablokowanych.*

    6. Czy profile Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna
    osoba/podmiot zewnętrzny?

    *Profil prowadzi wójt gminy.*

    7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie
    stanowisk, na których są zatrudnieni.

    CZĘŚĆ 2 - TWITTER

    1. Czy gmina prowadzi swój profil na Twitterze?

    *Gmina nie posiada i nie prowadzi profilu profilu na Twitterze.*

    2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do
    Twittera?
    3. Jeśli gmina prowadzi Twittera, to czy w regulaminie lub innym
    dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników Twittera?
    4. Jeśli Twitter gminy posiada określoną politykę kasowania komentarzy i
    blokowania użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie
    jest ona opisana.
    5. Jeżeli gmina prowadzi Twittera, ile osób jest obecnie (na dzień
    odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym
    serwisie?
    6. Czy profil Twitter gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna
    osoba/podmiot zewnętrzny?
    7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie
    stanowisk, na których są zatrudnieni.

    CZĘŚĆ III - FORUM

    Czy urząd gminy prowadzi forum dla mieszkańców lub grupę w serwisie
    społecznościowym?

    *Urząd gminy nie prowadzi forum.*

    CZĘŚĆ IV - OFICJALNY PROFIL W/B/P

    1. Jeśli istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na
    Facebooku, Twitterze lub Wykopie, czy w którymkolwiek przypadku prowadzą
    go osoby opłacane z budżetu gminy? (chodzi zarówno o sytuację, gdy są to
    pracownicy gminy, jak też gdy są to zewnętrzne podmioty zatrudnione
    przez gminę)?

    *Nie ma oficjalnego profilu wójta.*

    2. Jeśli któryś profil w mediach społecznościowych jest/był w 2018 roku
    opłacany z budżetu gminy, prosimy o link do profilu.

    *Nie opłacamy profili w mediach społecznościowych*

    --
    Z poważaniem
    Sebastian Bogusz
    Urząd Gminy Piszczac
    ul. Włodawska 8
    21-530 Piszczac
    tel.:83 355 99 83