Treść

  • Media społecznościowe w gminach 2019 przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    CZ. 1 FACEBOOK

    1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
    2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do Facebooka?
    3. Jeśli gmina prowadzi profil na Facebooku, to czy w regulaminie lub innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników Facebooka?
    4. Jeśli Facebook gminy posiada określoną politykę kasowania komentarzy i blokowania użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona opisana.
    5. Jeżeli gmina prowadzi Facebooka, ile osób jest obecnie (na dzień odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym serwisie?
    6. Czy profile Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna osoba/podmiot zewnętrzny?
    7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni.

    CZĘŚĆ 2 - TWITTER

    1. Czy gmina prowadzi swój profil na Twitterze?
    2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do Twittera?
    3. Jeśli gmina prowadzi Twittera, to czy w regulaminie lub innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników Twittera?
    4. Jeśli Twitter gminy posiada określoną politykę kasowania komentarzy i blokowania użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona opisana.
    5. Jeżeli gmina prowadzi Twittera, ile osób jest obecnie (na dzień odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym serwisie?
    6. Czy profil Twitter gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna osoba/podmiot zewnętrzny?
    7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni.

    CZĘŚĆ III - FORUM

    Czy urząd gminy prowadzi forum dla mieszkańców lub grupę w serwisie społecznościowym?

    CZĘŚĆ IV - OFICJALNY PROFIL W/B/P

    1. Jeśli istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku, Twitterze lub Wykopie, czy w którymkolwiek przypadku prowadzą go osoby opłacane z budżetu gminy? (chodzi zarówno o sytuację, gdy są to pracownicy gminy, jak też gdy są to zewnętrzne podmioty zatrudnione przez gminę)?
    2. Jeśli któryś profil w mediach społecznościowych jest/był w 2018 roku opłacany z budżetu gminy, prosimy o link do profilu.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • informacja na podstawie wniosku o udostępnienie informacji publicznej z dnia 25.04.2019r. przez None

    Dzień dobry
    W związku z wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej z dnia 25.04.2019r,
    informujemy:
    Część I FACEBOOK
    ad. 1 Gmina Włodawa prowadzi profil o nazwie "Gmina Włodawa"
    ad. 2 na stronie www.gmina-wlodawa.pl znajduje się link przekierowujący na konto
    Gminy Włodawa.
    ad. 3 nie mamy uregulowanych zasad blokowania komentarzy i użytkowników.
    ad. 4 nie dotyczy
    ad.5 na dzień dzisiejszy nie mamy osób zablokowanych na koncie Gmina Włodawa
    ad.6 profil Gmina Włodawa jest założony przez pracownika Urzędu Gminy Włodawa i
    przez niego prowadzony.
    ad. 7 obecnie pracownik prowadzący profil jest Sekretarzem Gminy Włodawa, który
    w swojej gestii ma promocję gminy, przedtem był kierownikiem referatu kultury,
    oświaty, sportu i turystyki.
    Cześć II - nie prowadzimy profilu na Twitterze.
    Część III - nie prowadzimy forum na mieszkańców.
    Część IV - wójt gminy nie posiada profilu na żadnym z wymienionych mediów.

    pozdrawiam
    Marta Wawryszuk
    Urząd Gminy Włodawa
    Al. Jana Pawła II 22
    22-200 Włodawa