Treść

  • Media społecznościowe w gminach 2019 przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    CZ. 1 FACEBOOK

    1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
    2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do Facebooka?
    3. Jeśli gmina prowadzi profil na Facebooku, to czy w regulaminie lub innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników Facebooka?
    4. Jeśli Facebook gminy posiada określoną politykę kasowania komentarzy i blokowania użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona opisana.
    5. Jeżeli gmina prowadzi Facebooka, ile osób jest obecnie (na dzień odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym serwisie?
    6. Czy profile Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna osoba/podmiot zewnętrzny?
    7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni.

    CZĘŚĆ 2 - TWITTER

    1. Czy gmina prowadzi swój profil na Twitterze?
    2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do Twittera?
    3. Jeśli gmina prowadzi Twittera, to czy w regulaminie lub innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników Twittera?
    4. Jeśli Twitter gminy posiada określoną politykę kasowania komentarzy i blokowania użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona opisana.
    5. Jeżeli gmina prowadzi Twittera, ile osób jest obecnie (na dzień odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym serwisie?
    6. Czy profil Twitter gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna osoba/podmiot zewnętrzny?
    7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni.

    CZĘŚĆ III - FORUM

    Czy urząd gminy prowadzi forum dla mieszkańców lub grupę w serwisie społecznościowym?

    CZĘŚĆ IV - OFICJALNY PROFIL W/B/P

    1. Jeśli istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku, Twitterze lub Wykopie, czy w którymkolwiek przypadku prowadzą go osoby opłacane z budżetu gminy? (chodzi zarówno o sytuację, gdy są to pracownicy gminy, jak też gdy są to zewnętrzne podmioty zatrudnione przez gminę)?
    2. Jeśli któryś profil w mediach społecznościowych jest/był w 2018 roku opłacany z budżetu gminy, prosimy o link do profilu.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Potwierdzenie otrzymania: Media społecznościowe w gminach 2019 przez BOBROWICE

    To jest potwierdzenie dostarczenia Twojej wiadomości

    Do: sekretariat@bobrowice.pl
    Temat: Media społecznościowe w gminach 2019
    Wysłane: 25.04.2019 21:50

    Uwaga: To potwierdzenie dostarczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość
    została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że
    odbiorca przeczytał czy też zrozumiał treść wiadomości.

  • odpowiedź dot. Media społecznościowe w gminach 2019 przez BOBROWICE

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy
    dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog
    Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    CZ. 1 FACEBOOK

    1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku? TAK
    2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do
    Facebooka? TAK
    3. Jeśli gmina prowadzi profil na Facebooku, to czy w regulaminie lub innym
    dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników
    Facebooka? NIE
    4. Jeśli Facebook gminy posiada określoną politykę kasowania komentarzy i
    blokowania użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest
    ona opisana. BRAK
    5. Jeżeli gmina prowadzi Facebooka, ile osób jest obecnie (na dzień
    odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym
    serwisie? BRAK
    6. Czy profile Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna
    osoba/podmiot zewnętrzny? PRACOWNICY URZĘDU
    7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie stanowisk,
    na których są zatrudnieni. 1 - INFORMATYK, 2 - SAMODZIELNY REFERENT,

    CZĘŚĆ 2 - TWITTER

    1. Czy gmina prowadzi swój profil na Twitterze? NIE
    2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do
    Twittera?
    3. Jeśli gmina prowadzi Twittera, to czy w regulaminie lub innym dokumencie
    uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników Twittera?
    4. Jeśli Twitter gminy posiada określoną politykę kasowania komentarzy i
    blokowania użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest
    ona opisana.
    5. Jeżeli gmina prowadzi Twittera, ile osób jest obecnie (na dzień
    odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym
    serwisie?
    6. Czy profil Twitter gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna
    osoba/podmiot zewnętrzny?
    7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie stanowisk,
    na których są zatrudnieni.

    CZĘŚĆ III - FORUM

    Czy urząd gminy prowadzi forum dla mieszkańców lub grupę w serwisie
    społecznościowym? NIE

    CZĘŚĆ IV - OFICJALNY PROFIL W/B/P

    1. Jeśli istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku,
    Twitterze lub Wykopie, czy w którymkolwiek przypadku prowadzą go osoby
    opłacane z budżetu gminy? (chodzi zarówno o sytuację, gdy są to pracownicy
    gminy, jak też gdy są to zewnętrzne podmioty zatrudnione przez gminę)? NIE
    2. Jeśli któryś profil w mediach społecznościowych jest/był w 2018 roku
    opłacany z budżetu gminy, prosimy o link do profilu. NIE

    Bartosz Dzień - Informatyk

    Urząd Gminy Bobrowice

    66-627 Bobrowice 131

    tel.: (68) 391 92 16

    fax.:(68) 391 32 84

    Załączniki