'

Zadania

Brak wierszy.

Treść

  • Media społecznościowe w gminach 2019 przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    CZ. 1 FACEBOOK

    1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
    2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do Facebooka?
    3. Jeśli gmina prowadzi profil na Facebooku, to czy w regulaminie lub innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników Facebooka?
    4. Jeśli Facebook gminy posiada określoną politykę kasowania komentarzy i blokowania użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona opisana.
    5. Jeżeli gmina prowadzi Facebooka, ile osób jest obecnie (na dzień odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym serwisie?
    6. Czy profile Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna osoba/podmiot zewnętrzny?
    7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni.

    CZĘŚĆ 2 - TWITTER

    1. Czy gmina prowadzi swój profil na Twitterze?
    2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do Twittera?
    3. Jeśli gmina prowadzi Twittera, to czy w regulaminie lub innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników Twittera?
    4. Jeśli Twitter gminy posiada określoną politykę kasowania komentarzy i blokowania użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie jest ona opisana.
    5. Jeżeli gmina prowadzi Twittera, ile osób jest obecnie (na dzień odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym serwisie?
    6. Czy profil Twitter gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna osoba/podmiot zewnętrzny?
    7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni.

    CZĘŚĆ III - FORUM

    Czy urząd gminy prowadzi forum dla mieszkańców lub grupę w serwisie społecznościowym?

    CZĘŚĆ IV - OFICJALNY PROFIL W/B/P

    1. Jeśli istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku, Twitterze lub Wykopie, czy w którymkolwiek przypadku prowadzą go osoby opłacane z budżetu gminy? (chodzi zarówno o sytuację, gdy są to pracownicy gminy, jak też gdy są to zewnętrzne podmioty zatrudnione przez gminę)?
    2. Jeśli któryś profil w mediach społecznościowych jest/był w 2018 roku opłacany z budżetu gminy, prosimy o link do profilu.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Re: ***SPAM*** Media społecznościowe w gminach 2019 przez MAŁOMICE

    Dzień Dobry !

    w nawiązaniu do państwa wniosku o o udostępnienie informacji publicznej
    informuję

    CZ. 1 FACEBOOK

    1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku? *  GMINA NIE POSIADA
    PROFILU NA FACEBOOKU*

    2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do
    Facebooka?  NIE DOTYCZY
    3. Jeśli gmina prowadzi profil na Facebooku, to czy w regulaminie lub
    innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników
    Facebooka? NIE DOTYCZY
    4. Jeśli Facebook gminy posiada określoną politykę kasowania komentarzy
    i blokowania użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca,
    gdzie jest ona opisana. NIE DOTYCZY
    5. Jeżeli gmina prowadzi Facebooka, ile osób jest obecnie (na dzień
    odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym
    serwisie?  NIE DOTYCZY
    6. Czy profile Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna
    osoba/podmiot zewnętrzny?  NIE DOTYCZY
    7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie
    stanowisk, na których są zatrudnieni.    NIE DOTYCZY

    CZĘŚĆ 2 - TWITTER

    1. Czy gmina prowadzi swój profil na Twitterze? *GMINA NIE POSIADA KONTA
    NA TWITTERZE *
    2. Jeśli tak, to czy na stronie internetowej gminy znajduje się link do
    Twittera?
    3. Jeśli gmina prowadzi Twittera, to czy w regulaminie lub innym
    dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników Twittera?
    4. Jeśli Twitter gminy posiada określoną politykę kasowania komentarzy i
    blokowania użytkowników, prosimy o przesłanie linków, do miejsca, gdzie
    jest ona opisana.
    5. Jeżeli gmina prowadzi Twittera, ile osób jest obecnie (na dzień
    odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu gminy w tym
    serwisie?
    6. Czy profil Twitter gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna
    osoba/podmiot zewnętrzny?
    7. Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, prosimy o wskazanie
    stanowisk, na których są zatrudnieni.

    CZĘŚĆ III - FORUM

    Czy urząd gminy prowadzi forum dla mieszkańców lub grupę w serwisie
    społecznościowym? *NIE PROWADZI*

    CZĘŚĆ IV - OFICJALNY PROFIL W/B/P

    1. Jeśli istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na
    Facebooku, Twitterze lub Wykopie, czy w którymkolwiek przypadku prowadzą
    go osoby opłacane z budżetu gminy? (chodzi zarówno o sytuację, gdy są to
    pracownicy gminy, jak też gdy są to zewnętrzne podmioty zatrudnione
    przez gminę)? *NIE PROWADZI*
    2. Jeśli któryś profil w mediach społecznościowych jest/był w 2018 roku
    opłacany z budżetu gminy, prosimy o link do profilu. *NIE DOTYCZY*

    *Z poważaniem*

    *Wincenty Chłostowski
    *

    *Sekretarz Gminy Małomice*

    *PS. Przepraszam za zwłokę.
    *

    Uznanie dla Państwa działalności.*
    *

    *
    *

    W dniu 2019-04-25 o 21:50, sprawa-13671@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
    --
    Z poważaniem
    Urząd Miejski Małomice
    ul.Plac Konstytucji 3-Maja 1
    67-320 Małomice
    tel. 68 3769027