'

Zadania

Brak wierszy.

Treść

  • Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

    2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
    a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
    b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
    c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
    d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
    e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
    f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

    3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
    a) nie informowano o tym mieszkańców
    b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
    c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
    d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
    e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
    f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
    g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
    h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

    4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

    5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Przedłużenie terminu udzielenia odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej CRWIP.1083.20 przez Warszawa

    Szanowni Państwo,

    W załączeniu przekazuję pismo Urzędu m.st. Warszawy, nawiązujące do nadesłanego przez Państwa w dniu 9 lutego 2020 r. wniosku o udostępnienie informacji publicznej dotyczącego raportu o stanie gminy.

    Z poważaniem,

    --
    Mirosław Sokolnicki
    Główny specjalista
    URZĄD M.ST. WARSZAWY
    Gabinet Prezydenta (GP)

    Wydział Informacji Publicznej

    ul. Niecała 2, pokój 9, 00-098 Warszawa
    tel. +48223259211
    faks +48224439965
    msokolnicki@um.warszawa.pl
    www.um.warszawa.pl
    [cid:Syrenka1.png]

    Wiadomość ta jest przeznaczona tylko dla określonych adresatów i może zawierać informacje prawnie chronione.
    Zakazane jest rozpowszechnianie i przesyłanie informacji do osób nieuprawnionych do ich otrzymania.
    Zabronione jest także wykorzystywanie tych informacji w celu innym niż zostały przesłane.

    Załączniki

    • Syrenka1.png (nieskanowany) Skanuj
    • Przedłużenie_terminu_udzielenia_odpowiedzi_CRWIP.1083.20.pdf (nieskanowany) Skanuj
    • Klauzula_informacyjna_o_przetwarzaniu_danych_osobowych.pdf (nieskanowany) Skanuj
  • Urząd m.st. Warszawy - odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczący raportu o stanie gminy - CRWIP.1083.20 przez Warszawa

    Szanowni Państwo,

    W załączeniu przekazuję odpowiedź Urzędu m.st. Warszawy na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 9 lutego 2020 r. dotyczący raportu o stanie gminy.

    Z poważaniem,

    --
    Mirosław Sokolnicki
    Główny specjalista
    URZĄD M.ST. WARSZAWY
    Gabinet Prezydenta (GP)

    Wydział Informacji Publicznej

    ul. Niecała 2, pokój 9, 00-098 Warszawa
    tel. +48223259211
    faks +48224439965
    msokolnicki@um.warszawa.pl
    www.um.warszawa.pl
    [cid:Syrenka1.png]

    Wiadomość ta jest przeznaczona tylko dla określonych adresatów i może zawierać informacje prawnie chronione.
    Zakazane jest rozpowszechnianie i przesyłanie informacji do osób nieuprawnionych do ich otrzymania.
    Zabronione jest także wykorzystywanie tych informacji w celu innym niż zostały przesłane.

    Załączniki