Instytucja: 

RUDNIKI

 Monitoring: 

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy

 Liczba listów: 

3

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Nieznane

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

    2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
    a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
    b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
    c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
    d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
    e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
    f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

    3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
    a) nie informowano o tym mieszkańców
    b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
    c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
    d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
    e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
    f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
    g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
    h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

    4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

    5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez RUDNIKI

    Twoja wiadomość

    Do: {{ email }}
    Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
    Wysłano: 09.02.2020 23:20

    odczytano w dniu 11.02.2020 08:13.

  • odpowiedź na informację publiczną przez RUDNIKI

    Przesyłam w załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
    publicznej - znak sprawy PRG.1431.2.2020

    Z poważaniem

    Iwona Napieraj - sekretarz gminy

    Urząd Gminy w Rudnikach

    ul. Wojska Polskiego 12A

    46-325 Rudniki

    Tel. +48 34 3595072 wew. 14

    E-mail: <mailto:{{ email }}> {{ email }}

    <http://www.rudniki.pl/> www.rudniki.pl

    Chcesz wiedzieć więcej, co słychać w gminie Rudniki, polub nas na:
    facebooku! <http://www.facebook.com/gmina.rudniki>

    wstawka do e-maila

    Ta wiadomość i wszystkie pliki przesłane wraz z nią, są poufne i
    przeznaczone wyłącznie do użytku osób i jednostek, do których wiadomość
    została adresowana. Jeśli wiadomość została otrzymana pomyłkowo, prosimy o
    powiadomienie o tym nadawcy i usunięcie wiadomości.

    KALUZULA INFORMACYJNA

    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Rudniki, ul.
    Wojska Polskiego 12A, 46-325 Rudniki - dalej ADO. Kontakt z inspektorem
    ochrony danych w Urzędzie Gminy w Rudnikach jest możliwy pod adresem e-mail
    <mailto:{{ email }}> {{ email }} i nr tel. 34 3595072 w.11. Pani/Pana
    dane przetwarzane będą wyłącznie w celu wymiany informacji drogą
    elektroniczną. Jeśli kontaktujemy się z Panią/Panem za pomocą poczty
    elektronicznej, oznacza to że otrzymaliśmy adres konta mailowego
    bezpośrednio od Pani/Pana w celu kontaktu, bądź pozyskaliśmy adres poczty z
    legalnego źródła uprawniającego ADO do kontaktu z Panią/Panem. Nie będziemy
    udostępniać innym podmiotom Pani/Pana adresu e-mail, chyba że będzie to
    wynikać z przepisu prawa, lub wyrażonej przez Panią/Pana zgody. Dane nie
    będą przekazane odbiorcom do państwa trzeciego lub organizacji
    międzynarodowej Ma Pani / Pan prawo dostępu do swoich danych, ich
    poprawiania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, otrzymania ich kopii
    oraz prawo do cofnięcia zgody w każdym czasie, bez wpływu na zgodność z
    prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej
    cofnięciem. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu nawiązania
    kontaktu za pomocą poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej będzie
    zapisany w naszej bazie do momentu cofnięcia przez Panią/Pana zgody na jego
    przetwarzanie.

    Załączniki

    • image001_dwp1Dpc.jpg
    • radni_i_mieszkańcy_-_raport_gminy.docx