Treść

  • Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

    2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
    a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
    b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
    c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
    d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
    e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
    f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

    3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
    a) nie informowano o tym mieszkańców
    b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
    c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
    d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
    e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
    f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
    g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
    h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

    4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

    5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez JEDLICZE

    To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres ug@jedlicze.pl.

    Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

    Załączniki

    • MDNPart3_qHmsWwE.txt (nieskanowany) Skanuj
  • Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez JEDLICZE

    Dzień dobry,

    W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek  (z dnia 10 lutego 2020 r.,
    znak DG.1431.8.2020.ASt) o udostępnienie informacji publicznej.
    Uprzejmie proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości.

    Z poważaniem,
    --

    /*Sekretariat*

    Urząd Gminy Jedlicze
    tel. 13 44 847 10
    /

    /

    Ta wiadomość zawiera informacje poufne lub zastrzeżone i jest
    przeznaczona wyłącznie dla wymienionej osoby lub podmiotu. Jeśli nie
    jesteś wymienionym adresatem tej wiadomości, nie powinieneś jej
    rozpowszechniać, rozsyłać ani kopiować, oraz wykorzystywać zawartych
    tutaj informacji. Prosimy o natychmiastowe powiadomienie, za
    pośrednictwem poczty elektronicznej, nadawcy o pomyłkowym otrzymaniu tej
    wiadomości i usunięcie jej z komputera. Z powodu możliwego
    przechwycenia, uszkodzenia, zgubienia, zniszczenia danych, opóźnień lub
    niepełnej transmisji oraz obecności wirusów, proces przesyłania poczty
    elektronicznej nie gwarantuje bezpieczeństwa i braku błędów. Dlatego
    nadawca nie bierze odpowiedzialności za jakiekolwiek błędy i pominięcia
    występujące w treści tej wiadomości, które powstały na skutek jej
    przesyłania. Jeżeli konieczna jest weryfikacja treści tej wiadomości,
    prosimy żądać wersji drukowanej.

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu
    Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
    ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
    sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
    95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - Dz.Urz. UE L
    Nr119/1), zwane dalej RODO informujemy że administratorem Pani/Pana
    danych osobowych jest Burmistrz Gminy Jedlicze z siedzibą w Jedliczu,
    ul. Rynek 6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji
    ustawowych zadań urzędu - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. 9 ust.2 RODO.
    Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione
    do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.

    /

    Załączniki