Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
2 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Nieznane |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
OA.1431.7.2020 - informacja publiczna przez MIEJSCE PIASTOWE
W związku z wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej, który
wpłynął do Urzędu Gminy Miejsce Piastowe w dniu 10.02.2020 r. w sprawie
raportu o stanie gminy informuję, że :- Rada Gminy Miejsce Piastowe nie podejmowała uchwały w sprawie
szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy,- raport o stanie gminy był przygotowywany przez poszczególnych
pracowników urzędu, którzy składali informacje do koordynatora
odpowiedzialnego za jego ostateczne opracowanie,- mieszkańcy byli informowani o tym kiedy i gdzie będzie można zabrać
głos na temat treści raportu poprzez stronę internetową Biuletynu
Informacji Publicznej Urzędu Gminy Miejsce Piastowe oraz na tablicach
ogłoszeń w poszczególnych sołectwach,- informacje dotyczące przedstawienia raportu o stanie Gminy Miejsce
Piastowe za 2018 rok oraz debacie nad raportem zostały udostępnione na
stronach Biuletynu Informacji Publicznej w protokole Nr XII/2019 z XII
sesji Rady Gminy Miejsce Piastowe odbytej w dniu 26 czerwca 2019 r.
(bezpośredni
link:http://bip.miejscepiastowe.pl/?c=mdPliki-cmPobierz-9395-cHJvdG9rb2wtWElJLTIwMTktMjYwNjIwMTkucGRm
). Zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie
do informacji publicznej (Dz.U. z 2019 poz. 1429) jedynie informacja
publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji
Publicznej lub centralnym repozytorium, jest udostępniana na wniosek,Informacja zgodnie z Państwa prośbą, zostanie przesłana jedynie w
postaci elektronicznej (skan oryginału odpowiedzi w załączeniu) .__--
Z poważaniem:Mariusz Dynowski
Urząd Gminy Miejsce Piastowe
38 - 430 Miejsce Piastowe, ul. Dukielska 14
tel. 134353012 wew 139