Treść

  • Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

    2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
    a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
    b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
    c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
    d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
    e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
    f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

    3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
    a) nie informowano o tym mieszkańców
    b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
    c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
    d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
    e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
    f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
    g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
    h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

    4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

    5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • informacja publiczna przez WOJASZÓWKA

    /SG.1431.3.2020/

    */Sieć Obywatelska Watchdog Polska
    ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa/*

    /Na podstawie art. 4 ust. 1 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do
    informacji publicznej (Dz.U. z 2018 r. poz. 1330) w związku z wnioskiem
    z dnia 10 lutego 2020 r., udzielaminformacji publicznej w przedmiocie
    następujących pytań:/

    1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
    dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
    samorządzie gminnym? */– nie;/*

    2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
    */_a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
    informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
    _/*b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
    przed jego przygotowaniem
    c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
    d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
    gminie osobą/osobami
    e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
    f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

    3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
    będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
    wszystkie możliwe odpowiedzi):
    a) nie informowano o tym mieszkańców
    */_b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
    Informacji Publicznej
    _/*c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
    samorząd
    d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
    e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
    wójta/burmistrza/prezydenta
    f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
    nieprowadzonych przez samorząd
    g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
    podczas spotkań z mieszkańcami
    h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
    Prosimy o opisanie w jaki.

    4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
    gminy? */– 0;/*

    5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
    raportu o stanie gminy?*/– 0;/*

    6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
    gminy?*/– 0;/*

    /
    Z poważaniem
    Iwona Stefanik
    sekretarz Gminy

    /

    ///KLAUZULA INFORMACYJNA///

    /Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu
    Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
    ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
    sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
    95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych Dz.Urz. UE L Nr
    119/1), zwane dalej RODO informuję, iż://
    1)////administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy
    Wojaszówka z siedzibą w Wojaszówce, Wojaszówka 115, 38-471 Wojaszówka,
    2)////inspektorem ochrony danych w Urzędzie Gminy w Wojaszówcejest Pan
    Patryk Filip, dane kontaktowe: iod@wojaszowka.pl <mailto:iod@wojaszowka.pl>,
    3)////Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą //na podstawie art. 4
    ust. 1 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej
    (Dz.U. z 2016 r. poz. 1764 z późn. zm.)//,///

    /4)////Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w czasie określonym
    przepisami prawa, zgodnie z przepisami archiwalnymi tj. Rozporządzeniem
    Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji
    kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w
    sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. 2011
    nr 14 poz. 67) o ile przepisy szczegółowe nie określają innego terminu
    przechowywania,///

    /5)////posiada Pani/Pan prawo żądania od administratora dostępu do
    danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia
    przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo
    do przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie
    danych osobowych.///

    /Aby skorzystać z powyższych uprawnień należy: przesłać stosowne pismo
    na adres: Urząd Gminy w Wojaszówce, Wojaszówka 115, 38-471 Wojaszówka
    lub skorzystać z platformy e-PUAP,///

    /6)////ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy
    uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących
    narusza przepisy RODO.///