Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
2 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Nieznane |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
FW: Message from Konica_Minolta_Ksero przez ŻYRAKÓW
Witam, przesyłam w załączeniu odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie
informacji publicznych. Pozdrawiam. Marta Węgrzyn, Inspektor ds. obsługi
Rady GminyPowyższa korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub podmiotu,
do którego jest adresowana i może zawierać informacje prawnie chronione.
Nieuprawnione wykorzystanie informacji zawartych w wiadomości e-mail przez
osobę lub podmiot nie będący jej adresatem jest zabronione odpowiednimi
przepisami prawa. Odbiorca korespondencji, który otrzymał ją omyłkowo,
proszony jest o niezwłoczne zawiadomienie nadawcy drogą elektroniczną lub
telefonicznie i usunięcie tej treści z poczty elektronicznej. Dziękujemy.
Urząd Gminy w Żyrakowie.Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04 informujemy, że
Administratorem Danych Osobowych jest Urząd Gminy w Żyrakowie z siedzibą w
Żyrakowie, 39-204 Żyraków 137. Państwa dane osobowe przetwarzane są w
zakresie określonym przepisami prawa na podstawie przepisów prawa lub
Pana/Pani zgody. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są na podstawie
dobrowolnej zgody lub obowiązków ciążących na Administratorze. Przysługuje
Pan/Pani prawo do: sprostowania swoich, ograniczenia przetwarzania danych.
Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody, na podstawie której
przetwarzane są Pani/Pana dane osobowe (jeśli przetwarzanie odbywa się na
podstawie Pani/Pana zgody), Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, jednak pozytywne
rozpatrzenie Pani/Pana sprzeciwu wobec przetwarzania danych musi być zgodne
z przepisami prawa, na podstawie których odbywa się przetwarzanie.
Przysługuje Pani/Panu prawo do przenoszenia swoich danych, jednak pozytywne
rozpatrzenie Pani/Pana prawa do przeniesienia Pani/Pana danych musi być
zgodne z przepisami prawa. Okres przechowywania danych: 5 lat lub więcej w
celu wypełnienia obowiązku ciążącym na administratorze. Pana/Pani dane mogą
być udostępnianie innym organom na podstawie przepisów prawa.Urząd Gminy w Żyrakowie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, skontaktować z
nim można za pośrednictwem poczty elektronicznej: {{ email }}.Urząd Gminy w Żyrakowie
tel./fax 14 68 07 121 / 146807124
39-204 Żyraków 137
{{ email }}
From: {{ email }} [mailto:{{ email }}]
Sent: Monday, February 17, 2020 2:24 PM
To: {{ email }}
Subject: Message from Konica_Minolta_Ksero