Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
2 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Otwarte |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Treść
-
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
Odpowiedź informacja publiczna przez KORYCIN
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
10.02.2020 r. informuję iż:
1) Radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy.
2) a) (pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziału i składali
informacje do Sekretarza Gminy.
3) b) poinformowano na stronie internetowej gminy i w BIP.
4) Na BIPie jest dostępny protokół z sesji, w którym można zapoznać się z
przebiegiem obrad. Na stronie internetowej gminy dostępny jest film z obrad
sesji.
5) Żaden z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu.
6) Żaden z mieszkańców nie zabrał głosu, nie wypowiedział się w temacie
raportu.
W załączeniu - Klauzula RODOJoanna Kulesa - Nasuta
Sekretarz Gminy Korycin
ul. Knyszyńska 2A
16-140 KorycinPani/Pana dane osobowe są przetwarzane przez Urząd Gminy Korycin w związku
z realizacją zadań publicznych, wynikających z przepisów prawa. Szczegółowe
informacje związane zarówno z ich przetwarzaniem i realizacją praw osób,
których dane podlegają przetwarzaniu znajdują się na stronie BIP Urzędu w
zakładce "ochrona danych".