Instytucja: 

PRUSZCZ GDAŃSKI

 Monitoring: 

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy

 Liczba listów: 

2

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Nieznane

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

    2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
    a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
    b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
    c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
    d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
    e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
    f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

    3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
    a) nie informowano o tym mieszkańców
    b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
    c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
    d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
    e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
    f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
    g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
    h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

    4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

    5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez PRUSZCZ GDAŃSKI

    Dzień dobry,

    W imieniu Burmistrza Pruszcza Gdańskiego Janusza Wróbla uprzejmie odpowiadam
    na wniosek z dnia 10 lutego 2020 r. dot. udostępnienia informacji
    publicznej: Mieszkańcy i Radni wobec raportu o stanie gminy:

    1) Czy Radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
    dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art.28 aa ustawy o
    samorządzie gminnym?

    Odp.: Radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
    dotyczących raportu o stanie gminy.

    2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)

    Odp.: a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
    informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)

    3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
    będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
    wszystkie możliwe odpowiedzi):

    Odp.: a) nie informowano o tym mieszkańców

    Do dnia 31 maja każdego roku Burmistrz przedstawia Radzie Miasta Raport o
    stanie miasta.

    9 maja 2019 r. w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Pruszcz
    Gdański został ogłoszony Raport o stanie miasta Pruszcz Gdański za rok 2018.
    Poniżej link.

    <http://www.e-bip.pl/Start/51/Information/229505>
    http://www.e-bip.pl/Start/51/Information/229505

    4) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
    gminy?

    Odp.: W debacie nad Raportem o stanie miasta wzięło udział 4 radnych.

    5) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
    raportu o stanie gminy?

    Odp.: Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na
    temat Raportu o stanie miasta.

    6) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
    stanie gminy?

    Odp.: Żaden z obecnych na sesji Rady Miasta Pruszcz Gdański mieszkańców nie
    zabrał głosu na temat raportu o stanie miasta.

    Z poważaniem

    Alicja Dąbrowska

    Biuro Rady Miasta Pruszcz Gdański

    Tel. 58 775 99 43

    e-mail: <mailto:{{ email }}>
    {{ email }}

    Administratorem danych jest Burmistrz Pruszcza Gdańskiego, który powołał
    Inspektora Ochrony Danych (kontakt: <mailto:{{ email }}>
    {{ email }}). Podstawą przetwarzania danych są kompetencje gminy
    wynikające z ustawy o samorządzie gminnym, a cel przetwarzania danych nie
    wykracza poza te kompetencje. Jeśli przepisy prawa zezwalają lub nakazują
    dane będą udostępnione odbiorcy. Dane przechowywane będą przez okres
    niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane. Osoba, której
    dane dotyczą może wnieść skargę do organu nadzoru, wnieść sprzeciw wobec
    przetwarzania, żądać dostępu do danych, ich sprostowania, ograniczenia
    przetwarzania, cofnąć zgodę na przetwarzanie, gdy podstawą przetwarzania
    danych była zgoda. Obowiązek podania danych może wynikać wyłącznie z wymagań
    ustawowych chyba, że jest warunkiem

    Załączniki

    • image002.jpg