Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
2 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Otwarte |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SZTUM
Dzień dobry,
W odpowiedzi na Państwa emaila z dnia 10.02.2020 r. z prośbą o udzielenie
informacji publicznej, przekazuję odpowiedzi na poszczególne pytania
dotyczące raportu o stanie gminy:Ad.1) Nie,
Ad.2) odpowiedź a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i
składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np.
sekretarza),Ad.3) odpowiedź a) nie informowano o tym mieszkańców; raport został
opublikowany na stronie internetowej,Ad.4) 4 radnych,
Ad.5) żaden mieszkaniec nie zgłosił się,
Ad.6) żaden mieszkaniec nie wypowiadał się.
Pozdrawiam,
-----------------------------------------------------------
Mirosław Szczepanek
Sekretarz Miasta i Gminy SztumUrząd Miasta i Gminy w Sztumie
82-400 Sztum, ul. Mickiewicza 39
tel. (55) 640 63 20, faks (55) 640 63 00
<http://www.sztum.pl/> www.sztum.plP Zanim wydrukujesz tę wiadomość proszę rozważ jaki to może mieć wpływ na
środowisko.Informacje zawarte w niniejszej wiadomości są przeznaczone jedynie do użytku
przez adresata.
Wiadomość może zawierać Informacje poufne, zastrzeżone, objęte tajemnicą
zawodową, których ujawnianie jest zabronione zgodnie z obowiązującym prawem.Jeśli czytelnik wiadomości nie jest jej właściwym odbiorcą, nie ma prawa do
jej rozpowszechniania i powielania.W przypadku otrzymania wiadomości przez pomyłkę należy natychmiast
powiadomić nadawcę telefonicznie i odesłać wiadomość pocztą.