Instytucja: 

SUBKOWY

 Monitoring: 

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy

 Liczba listów: 

2

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Nieznane

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

    2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
    a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
    b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
    c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
    d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
    e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
    f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

    3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
    a) nie informowano o tym mieszkańców
    b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
    c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
    d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
    e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
    f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
    g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
    h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

    4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

    5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SUBKOWY

    Urząd Gminy w Subkowach przesyła odpowiedź na wniosek o udostępnienie
    informacji publicznej.

    Z poważaniem,

    *Regina Jankowska*
    Sekretarz Gminy
    *Urząd Gminy w Subkowach*
    tel: +48 58 5368 - 501, 521, 529, 530, 532
    fax: wew. 36
    e-mail: {{ email }} <mailto:{{ email }}>
    www.subkowy.pl <http://www.subkowy.pl>

    Pomyśl o środowisku. Nie drukuj tej wiadomości jeśli nie musisz.

    Ta wiadomość jest przeznaczona do wyłącznego użytku jej adresata.
    Jeśli otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o
    bezzwłoczne skontaktowanie się z nadawcą oraz jej usunięcie.
    Jeśli nie są Państwo adresatem tej wiadomości, to jej wykorzystanie,
    w szczególności poprzez rozpowszechnianie, dystrybucję,
    powielanie, publikację wiadomości lub zawartych w niej informacji
    i/lub dokumentów, jest zabronione.

    Administratorem danych jest Gmina Subkowy, 83-120 Subkowy, ul.
    Józefa Wybickiego 19a. Kontakt poprzez adres email: {{ email }}.
    Kontakt do inspektora ochrony danych email: {{ email }} we
    wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych
    przez Urząd Gminy w Subkowach.
    Dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e ogólnego
    rozporządzenia o ochronie danych osobowych,
    w celu rozpatrzenia przesłanej korespondencji.
    Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane
    osobowe na zlecenie administratora
    tj. dostawcom usług IT, a także innym podmiotom na podstawie
    przepisów prawa powszechnie obowiązującego,
    (przykład: na wniosek sądu, Policji).
    Dane będą przetwarzane przez okres ustalony zgodnie z przepisami
    dotyczącymi narodowego zasobu archiwalnego.
    Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo
    żądania ich sprostowania, prawo do sprzeciwu,
    ich usunięcia po upływie wskazanych okresów lub ograniczenia ich
    przetwarzania.
    Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do Prezesa
    Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
    Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich podanie jest
    warunkiem udzielenia odpowiedzi na korespondencję.

    W dniu 10.02.2020 o 09:56, {{ email }} pisze:
    --
    podpis email
    Z poważaniem,

    *Regina Jankowska*
    Sekretarz Gminy
    *Urząd Gminy w Subkowach*
    tel: +48 58 5368 - 501, 521, 529, 530, 532
    fax: wew. 36
    e-mail: {{ email }} <mailto:{{ email }}>
    www.subkowy.pl <http://www.subkowy.pl>

    Pomyśl o środowisku. Nie drukuj tej wiadomości jeśli nie musisz.

    Ta wiadomość jest przeznaczona do wyłącznego użytku jej adresata.
    Jeśli otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o
    bezzwłoczne skontaktowanie się z nadawcą oraz jej usunięcie.
    Jeśli nie są Państwo adresatem tej wiadomości, to jej wykorzystanie,
    w szczególności poprzez rozpowszechnianie, dystrybucję,
    powielanie, publikację wiadomości lub zawartych w niej informacji
    i/lub dokumentów, jest zabronione.

    Administratorem danych jest Gmina Subkowy, 83-120 Subkowy, ul.
    Józefa Wybickiego 19a. Kontakt poprzez adres email: {{ email }}.
    Kontakt do inspektora ochrony danych email: {{ email }} we
    wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych
    przez Urząd Gminy w Subkowach.
    Dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e ogólnego
    rozporządzenia o ochronie danych osobowych,
    w celu rozpatrzenia przesłanej korespondencji.
    Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane
    osobowe na zlecenie administratora
    tj. dostawcom usług IT, a także innym podmiotom na podstawie
    przepisów prawa powszechnie obowiązującego,
    (przykład: na wniosek sądu, Policji).
    Dane będą przetwarzane przez okres ustalony zgodnie z przepisami
    dotyczącymi narodowego zasobu archiwalnego.
    Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo
    żądania ich sprostowania, prawo do sprzeciwu,
    ich usunięcia po upływie wskazanych okresów lub ograniczenia ich
    przetwarzania.
    Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do Prezesa
    Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
    Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich podanie jest
    warunkiem udzielenia odpowiedzi na korespondencję.

    Załączniki

    • 2_TUFVk5R.pdf