Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
2 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Nieznane |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SUBKOWY
Urząd Gminy w Subkowach przesyła odpowiedź na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej.Z poważaniem,
*Regina Jankowska*
Sekretarz Gminy
*Urząd Gminy w Subkowach*
tel: +48 58 5368 - 501, 521, 529, 530, 532
fax: wew. 36
e-mail: {{ email }} <mailto:{{ email }}>
www.subkowy.pl <http://www.subkowy.pl>Pomyśl o środowisku. Nie drukuj tej wiadomości jeśli nie musisz.
Ta wiadomość jest przeznaczona do wyłącznego użytku jej adresata.
Jeśli otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o
bezzwłoczne skontaktowanie się z nadawcą oraz jej usunięcie.
Jeśli nie są Państwo adresatem tej wiadomości, to jej wykorzystanie,
w szczególności poprzez rozpowszechnianie, dystrybucję,
powielanie, publikację wiadomości lub zawartych w niej informacji
i/lub dokumentów, jest zabronione.Administratorem danych jest Gmina Subkowy, 83-120 Subkowy, ul.
Józefa Wybickiego 19a. Kontakt poprzez adres email: {{ email }}.
Kontakt do inspektora ochrony danych email: {{ email }} we
wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych
przez Urząd Gminy w Subkowach.
Dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e ogólnego
rozporządzenia o ochronie danych osobowych,
w celu rozpatrzenia przesłanej korespondencji.
Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane
osobowe na zlecenie administratora
tj. dostawcom usług IT, a także innym podmiotom na podstawie
przepisów prawa powszechnie obowiązującego,
(przykład: na wniosek sądu, Policji).
Dane będą przetwarzane przez okres ustalony zgodnie z przepisami
dotyczącymi narodowego zasobu archiwalnego.
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo
żądania ich sprostowania, prawo do sprzeciwu,
ich usunięcia po upływie wskazanych okresów lub ograniczenia ich
przetwarzania.
Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do Prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich podanie jest
warunkiem udzielenia odpowiedzi na korespondencję.W dniu 10.02.2020 o 09:56, {{ email }} pisze:
--
podpis email
Z poważaniem,*Regina Jankowska*
Sekretarz Gminy
*Urząd Gminy w Subkowach*
tel: +48 58 5368 - 501, 521, 529, 530, 532
fax: wew. 36
e-mail: {{ email }} <mailto:{{ email }}>
www.subkowy.pl <http://www.subkowy.pl>Pomyśl o środowisku. Nie drukuj tej wiadomości jeśli nie musisz.
Ta wiadomość jest przeznaczona do wyłącznego użytku jej adresata.
Jeśli otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o
bezzwłoczne skontaktowanie się z nadawcą oraz jej usunięcie.
Jeśli nie są Państwo adresatem tej wiadomości, to jej wykorzystanie,
w szczególności poprzez rozpowszechnianie, dystrybucję,
powielanie, publikację wiadomości lub zawartych w niej informacji
i/lub dokumentów, jest zabronione.Administratorem danych jest Gmina Subkowy, 83-120 Subkowy, ul.
Józefa Wybickiego 19a. Kontakt poprzez adres email: {{ email }}.
Kontakt do inspektora ochrony danych email: {{ email }} we
wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych
przez Urząd Gminy w Subkowach.
Dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e ogólnego
rozporządzenia o ochronie danych osobowych,
w celu rozpatrzenia przesłanej korespondencji.
Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane
osobowe na zlecenie administratora
tj. dostawcom usług IT, a także innym podmiotom na podstawie
przepisów prawa powszechnie obowiązującego,
(przykład: na wniosek sądu, Policji).
Dane będą przetwarzane przez okres ustalony zgodnie z przepisami
dotyczącymi narodowego zasobu archiwalnego.
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo
żądania ich sprostowania, prawo do sprzeciwu,
ich usunięcia po upływie wskazanych okresów lub ograniczenia ich
przetwarzania.
Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do Prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich podanie jest
warunkiem udzielenia odpowiedzi na korespondencję.Urząd Gminy w Subkowach przesyła odpowiedź na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej.Z poważaniem,
*Regina Jankowska*
Sekretarz Gminy
*Urząd Gminy w Subkowach*
tel: +48 58 5368 - 501, 521, 529, 530, 532
fax: wew. 36
e-mail: {{ email }} <mailto:{{ email }}>
www.subkowy.pl <http://www.subkowy.pl>Pomyśl o środowisku. Nie drukuj tej wiadomości jeśli nie musisz.
Ta wiadomość jest przeznaczona do wyłącznego użytku jej adresata.
Jeśli otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o
bezzwłoczne skontaktowanie się z nadawcą oraz jej usunięcie.
Jeśli nie są Państwo adresatem tej wiadomości, to jej wykorzystanie,
w szczególności poprzez rozpowszechnianie, dystrybucję,
powielanie, publikację wiadomości lub zawartych w niej informacji
i/lub dokumentów, jest zabronione.Administratorem danych jest Gmina Subkowy, 83-120 Subkowy, ul.
Józefa Wybickiego 19a. Kontakt poprzez adres email: {{ email }}.
Kontakt do inspektora ochrony danych email: {{ email }} we
wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych
przez Urząd Gminy w Subkowach.
Dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e ogólnego
rozporządzenia o ochronie danych osobowych,
w celu rozpatrzenia przesłanej korespondencji.
Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane
osobowe na zlecenie administratora
tj. dostawcom usług IT, a także innym podmiotom na podstawie
przepisów prawa powszechnie obowiązującego,
(przykład: na wniosek sądu, Policji).
Dane będą przetwarzane przez okres ustalony zgodnie z przepisami
dotyczącymi narodowego zasobu archiwalnego.
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo
żądania ich sprostowania, prawo do sprzeciwu,
ich usunięcia po upływie wskazanych okresów lub ograniczenia ich
przetwarzania.
Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do Prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich podanie jest
warunkiem udzielenia odpowiedzi na korespondencję.W dniu 10.02.2020 o 09:56, {{ email }} pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: {{ email }}
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
--
podpis email
Z poważaniem,*Regina Jankowska*
Sekretarz Gminy
*Urząd Gminy w Subkowach*
tel: +48 58 5368 - 501, 521, 529, 530, 532
fax: wew. 36
e-mail: {{ email }} <mailto:{{ email }}>
www.subkowy.pl <http://www.subkowy.pl>Pomyśl o środowisku. Nie drukuj tej wiadomości jeśli nie musisz.
Ta wiadomość jest przeznaczona do wyłącznego użytku jej adresata.
Jeśli otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o
bezzwłoczne skontaktowanie się z nadawcą oraz jej usunięcie.
Jeśli nie są Państwo adresatem tej wiadomości, to jej wykorzystanie,
w szczególności poprzez rozpowszechnianie, dystrybucję,
powielanie, publikację wiadomości lub zawartych w niej informacji
i/lub dokumentów, jest zabronione.Administratorem danych jest Gmina Subkowy, 83-120 Subkowy, ul.
Józefa Wybickiego 19a. Kontakt poprzez adres email: {{ email }}.
Kontakt do inspektora ochrony danych email: {{ email }} we
wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych
przez Urząd Gminy w Subkowach.
Dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e ogólnego
rozporządzenia o ochronie danych osobowych,
w celu rozpatrzenia przesłanej korespondencji.
Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane
osobowe na zlecenie administratora
tj. dostawcom usług IT, a także innym podmiotom na podstawie
przepisów prawa powszechnie obowiązującego,
(przykład: na wniosek sądu, Policji).
Dane będą przetwarzane przez okres ustalony zgodnie z przepisami
dotyczącymi narodowego zasobu archiwalnego.
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo
żądania ich sprostowania, prawo do sprzeciwu,
ich usunięcia po upływie wskazanych okresów lub ograniczenia ich
przetwarzania.
Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do Prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich podanie jest
warunkiem udzielenia odpowiedzi na korespondencję.