Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
2 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Nieznane |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej OG.1431.5.2020 przez ŁAZISKA GÓRNE
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie
informacji publicznej wraz z klauzulą dotyczącą przetwarzania danych
osobowych.Z wyrazami szacunku, Dorota Jaworska - Sitko.
--
Dorota Jaworska-Sitko
Podinspektor Wydziału Organizacyjnego
tel. +48 32 324 80 05,fax. +48 32 324 80 06
{{ email }}
Urząd Miejski w Łaziskach Górnych
Plac Ratuszowy 1; 43-170 Łaziska Górne
NIP: 635-12-08-485, REGON: 276257601
Dane do faktur:
Miasto Łaziska Górne
Plac Ratuszowy 1; 43-170 Łaziska Górne
NIP: 635-183-40-18, REGON: 276257601
____________________________________________________
Uwaga:
Wiadomość ta jest przeznaczona jedynie dla osoby lub podmiotu, który jest jej adresatem
i może zawierać poufne i/lub uprzywilejowane informacje.
Jakiekolwiek przeglądanie,przesyłanie, rozpowszechnianie lub inne wykorzystanie tych informacji lub
podjęcie jakichkolwiek działań odnośnie tych informacji przez osoby lub
podmioty inne niż zamierzony adresat jest zabronione i może być nielegalne.
Jeżeli Państwo otrzymali przez pomyłkę tę informację prosimy o poinformowanie
o tym nadawcy i usunięcie tej wiadomości z wszelkich komputerów bez otwierania.