Instytucja: PAWŁOWICE
Monitoring: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
Twoja wiadomość
Do: gmina@pawlowice.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 10.02.2020 10:21
odczytano w dniu 11.02.2020 07:48.
Szanowni Państwo,
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej znajduje się
w załączniku.
Pozdrawiam,
Beata Cyganek
Referat Promocji i Integracji Europejskiej
tel. 32/4756 356
e-mail: b.cyganek@pawlowice.pl <mailto:s.mazur-giel@pawlowice.pl>
Gmina Pawłowice
ul. Zjednoczenia 60, 43-250 Pawłowice
tel. 32/4756 300, fax. 32/4756 301
www.pawlowice.pl <http://www.pawlowice.pl>
*Klauzula informacyjna *
Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych - RODO) (Dz. Urz. UE L 2016 Nr
119, s.1) informuję, że:
1.
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy
Pawłowice jest *Wójt Gminy **Pawłowice **z siedzibą w *Urzędzie
Gminy Pawłowice, ul. Zjednoczenia 60, 43-250 Pawłowice, tel. 32 47-
56-300, adres e-mail: gmina@pawlowice.pl <mailto:gmina@pawlowice.pl>;
2.
Dane kontaktowe Inspektoraochrony danych: ul. Zjednoczenia 60,
43-250 Pawłowice, tel. 32 47- 56-312, adres e-mail:
i.kielkowska@pawlowice.pl <mailto:i.kielkowska@pawlowice.pl>;
3.
Celem przetwarzania danych osobowych jest realizacja wniosku o
udostępnienie informacji publicznej;
4.
Przetwarzanie, podanych danych osobowych, odbywa się na podstawie
art. 6 ust. 1 lit c) RODO– przetwarzanie jest niezbędne do
wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze;
5.
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazaneodbiorcom, państwom
trzecim, organizacjom międzynarodowym, innym niż upoważnione na
podstawie przepisów prawa;
6.
Pani/Panadane osobowe będą przechowywaneprzez okres niezbędny do
realizacji celu, wskazanego w pkt. 3, lecz nie krócej niż okres
wskazany w przepisach o archiwizacji (5lat, licząc od 1 stycznia
roku następnego po dacie zakończenia sprawy.Po 5latach podjęcie
decyzji o dalszym przechowywaniu, po ekspertyzie pracownika Archiwum
Państwowego);
7.
Podanie przez Panią/Panadanych osobowych jest dobrowolne, ale
konieczne w celu realizacji wniosku o udostępnienie informacji
publicznej;
8.
Na podstawie art. 15 – 19RODO,przysługuje Pani/Panuprawo dostępu do
treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia
przetwarzania;
9.
Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym
również w formie profilowania;
10.
Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie
danych osobowych Pani/Pana dotyczących, narusza przepisy ogólnego
rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
-------------------------------------------------------