Treść

  • Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

    2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
    a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
    b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
    c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
    d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
    e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
    f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

    3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
    a) nie informowano o tym mieszkańców
    b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
    c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
    d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
    e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
    f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
    g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
    h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

    4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

    5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy. przez REWAL

    Szanowni Państwo,

    W odpowiedzi na Państwa wniosek w sprawie udzielenia
    informacji publicznej, odpowiadam co następuje:

    Ad.1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
    raportu o stanie gminy, o którem mowa w art.28 aa ustawy o samorządzie
    gminnym?

    Tak, Uchwała Nr X/63/19 z dnia 28.06.2019 r. w sprawie udzielenia Wójtowi
    Gminy Rewal wotum zaufania.

    Ad.2) Jak przygotowano ww. raport

    a) Pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
    informację do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)

    Ad.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
    będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu

    b) Informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
    Informacji Publicznej

    e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
    wójta/burmistrza/prezydenta

    g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
    podczas spotkań z mieszkańcami

    Ad.4) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
    gminy?

    Głos w debacie zabrało 5 Radnych.

    Ad.5) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
    raportu o stanie gminy?

    Do zabrania głosu w debacie nie zgłosił się żaden z mieszkańców.

    Ad.6) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
    gminy?

    Do zabrania głosu w debacie nie zgłosił się żaden z mieszkańców.

    Pozdrawiam

    Magdalena Czaplińska

    Stanowisko ds. obsługi Rady Gminy

    Urząd Gminy Rewal

    ul. Mickiewicza 19

    72-344 Rewal

    tel. 91 38 49 020

    "Informacja o ochronie danych osobowych w Urzędzie Gminy Rewal -
    <http://bip.rewal.pl/dokumenty/9520> http://bip.rewal.pl/dokumenty/9520 "

    ------------------------------

    Uwaga! Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub
    podmiotu, do którego jest zaadresowana i może zawierać treści chronione
    przepisami prawa. Wgląd w treść wiadomości otrzymanej omyłkowo, dalsze jej
    przekazywanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju wykorzystanie, bądź
    podjęcie jakichkolwiek działań w oparciu o zawarte w niej informacje przez
    osobę lub podmiot nie będący adresatem, jest niedozwolone. Odbiorca
    korespondencji, który otrzymał ją omyłkowo, proszony jest o zawiadomienie
    nadawcy i usunięcie tego materiału z komputera.

    Załączniki

    • image001_n2Br4Cp.jpg (nieskanowany) Skanuj