'

Zadania

Brak wierszy.

Treść

  • Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

    2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
    a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
    b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
    c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
    d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
    e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
    f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

    3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
    a) nie informowano o tym mieszkańców
    b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
    c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
    d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
    e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
    f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
    g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
    h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

    4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

    5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KOŁOBRZEG

    Twoja wiadomość

    Do: sekretarz@gmina.kolobrzeg.pl
    Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
    Wysłano: 10.02.2020 11:10

    odczytano w dniu 19.02.2020 07:33.

  • odpowiedż na wniosek o dostęp do informacji publicznej przez KOŁOBRZEG

    ORGI.1431.3.2020
    W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej informuję:
    1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
    raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
    gminnym?

    Radni nie podjęli przedmiotowej uchwały.

    2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
    a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
    do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza).

    3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
    można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
    możliwe odpowiedzi):
    b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
    Publicznej.

    4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
    Podczas debaty nad raportem o stanie gminy zabrał głos 1 radny.

    5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
    o stanie gminy?

    Żaden z mieszkańców gminy nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie.

    6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
    gminy?

    Żaden z mieszkańców gminy nie wypowiedział się w debacie.

    Magdalena Jachimowicz
    Inspektor ds. Obsługi Rady Gminy
    Urząd Gminy Kołobrzeg
    ul.Trzebiatowska 48a ,78-100 Kołobrzeg
    tel: 94 35 30 453
    www.gmina.kolobrzeg.pl