'

Treść

  • Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

    2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
    a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
    b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
    c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
    d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
    e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
    f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

    3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
    a) nie informowano o tym mieszkańców
    b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
    c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
    d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
    e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
    f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
    g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
    h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

    4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

    5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez CZARNKÓW

    Twoja wiadomość

    Do: sekretarz@czarnkowgmina.pl
    Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
    Wysłano: 10.02.2020 11:48

    odczytano w dniu 10.02.2020 15:32.

  • Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez CZARNKÓW

    Dzień dobry,

    Gmina Czarnkow w odpowiedzi na Państwa wniosek z dnia 10 lutego 2020 roku o
    udostępnienie informacji publicznej oraz na podstawie art. 2 ust. 1 i 2, art.
    4 ust. 1 i 2, art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do
    informacji publicznej (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1429), a także art. 61
    Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej poniżej przesyła odpowiedzi na pytania.

    Ad. 1. Radni Gminy Czarnkow nie przyjęli uchwały w sprawie szczegołowych
    wymogow dotyczących raportu o stanie gminy, o ktorym mowa w art. 28 aa ustawy
    o samorządzie gminnym.

    Ad. 2. Raport o stanie gminy przygotowywali poszczegolni pracownicy referatow
    i składali informacje końcowe do sekretarza gminy.

    Ad. 3. Mieszkańcy Gminy Czarnkow nie byli informowani o możliwości zabrania
    głosu na temat raportu.

    Ad. 4. Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy głos zabrało dwoch
    radnych.

    Ad. 5. Do zabrania głosu podczas debaty na temat raportu o stanie gminy nie
    zgłosił się żaden mieszkaniec gminy.

    Ad. 6. W debacie na temat raportu o stanie gminy nie wypowiedział się żaden
    mieszkaniec gminy.

    Z poważaniem

    Joanna Mazur

    Kierownik Referatu Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich


    Urząd Gminy Czarnkow
    ul. Rybaki 3
    64-700 Czarnkow
    tel. (067) 255 22 27, fax (067) 255 30 79
    e-mail: [urzad@czarnkowgmina.pl](mailto:urzad@czarnkowgmina.pl)
    Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich
    tel. (067) 253 02 95 e-mail:
    [joanna.mazur@ugczarnkow.pl](mailto:joanna.mazur@ugczarnkow.pl)

    **Z klauzul ą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych można
    zapoznać się [TUTAJ](http://ugczarnkow.home.pl/klauzulapoczta.pdf)**

  • Pomoc dla niepełnosprawnego Tomka przez CZARNKÓW