Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
3 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Nieznane |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez EŁK
Twoja wiadomość
Do: {{ email }}
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 10.02.2020 13:17odczytano w dniu 11.02.2020 08:30.
-
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej_ORE.1431.1.15.2020 przez EŁK
Dzień dobry,
w związku ze złożonym 10 lutego 2020 r. pocztą e-mail wnioskiem o
udostępnienie informacji publicznej dot. raportu o stanie gminy, przesyłam w
załączeniu odpowiedź.Proszę o potwierdzenie otrzymania informacji.
Z poważaniem
Renata Nowosielska
Biuro Rady Gminy
---------------------------------------------------------------------
Urząd Gminy Ełk ul. T. Kościuszki 28A, 19-300 Ełk
tel. 48 87 619 45 00 faks 48 87 619 45 01<http://www.elk.gmina.pl/> www.elk.gmina.pl
Niniejsza wiadomość może zawierać informacje poufne lub kierowane tylko do
określonego adresata i jest przeznaczona wyłącznie do użytku podmiotu lub
osoby do której jest adresowana. Może być również objęta tajemnicą zawodową
lub być chroniona innymi przepisami prawnymi.Jeśli Pan/Pani nie jest odbiorcą, dla którego wiadomość jest przeznaczona,
proszę niezwłocznie zawiadomić o tym nadawcę odpowiadając na nią oraz ją
skasować, przy czym zabronione jest jakiekolwiek ujawnianie, kopiowanie lub
rozpowszechnianie tej wiadomości, a w przypadku jego podjęcia może być ono
uznane za naruszające prawo.Z powodu możliwego przechwycenia, uszkodzenia, zgubienia, zniszczenia
danych, opóźnień lub niepełnej transmisji oraz obecności wirusów, proces
przesyłania poczty elektronicznej nie gwarantuje bezpieczeństwa i braku
błędów. Dlatego nadawca nie bierze odpowiedzialności za jakiekolwiek błędy i
pominięcia występujące w treści tej wiadomości, które powstały na skutek jej
przesyłania. Jeżeli konieczna jest weryfikacja treści tej wiadomości,
prosimy przesłać wersję drukowaną.Urząd Gminy Ełk nie ponosi odpowiedzialności z tytułu szkód wynikających w
następstwie przesłania niniejszej wiadomości lub z powodu opóźnienia jej
przekazu, nieuprawnionego pozyskania, uszkodzenia lub zawirusowania.Jednocześnie informujemy, że Urząd Gminy Ełk przetwarza dane osobowe, jako
ich administrator, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46WE (RODO).