Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
2 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Nieznane |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
Odpowiedź na wniosek przez LIDZBARK WARMIŃSKI
OR.1431.3.2020.SI
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
10.02.2020 r. informuję, jak niżej:1.
Rada Gminy Lidzbark Warmiński nie podejmowała uchwały w sprawie
szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym
mowa w art. 28aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym;2.
odp. a – nad raportem pracowali poszczególni pracownicy referatów i
składali informacje do osoby odpowiedzialnej – Zastępcy Wójta;3.
odp. h – o terminie i sposobie zabrania głosu przez mieszkańców
gminy w debacie nad raportem o stanie gminy informowano w sposób
zwyczajowo przyjęty w Urzędzie Gminy Lidzbark Warmiński, tj. na
tablicy ogłoszeń Urzędu;4.
podczas debaty nad raportem o stanie gminy głosu nie zabrał żaden radny;
5.
do zabrania głosu w debacie nad raportem o stanie gminy nie zgłosił
się żaden mieszkaniec gminy;6.
w debacie nad raportem o stanie gminy nie wypowiedział się żaden
mieszkaniec gminy.Z poważaniem
Iwona Stępień
Urząd Gminy Lidzbark Warmiński
*Klauzula informacyjna
dla osób składających wnioski o udostępnienie informacji publicznej **i
ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego*Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) zwane dalej RODO informuję, iż:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Lidzbark
Warmiński z siedzibą przy ul. Krasickiego 1, 11-100 Lidzbark Warmiński.2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można
kontaktować się pod adresem e-mail: {{ email }} numerem
tel. (89) 767 32 74 wew. 19. Z IOD można kontaktować się we wszystkich
sprawach oraz dylematach związanych z ochroną danych osobowych.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji złożonego
wniosku o udostępnienie informacji publicznej lub wniosku o ponowne
wykorzystanie informacji sektora publicznego na podstawie: ustawy z dnia
6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej, przepisów
ustawy z dnia 25 lutego 2016 r. o ponownym wykorzystywaniu informacji
sektora publicznego oraz ustawy
z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego –
zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.4. Odbiorcami, którym mogą być ujawnione Pani/Pana dane są podmioty
uprawnione do obsługi doręczeń oraz podmioty, z którymi administrator
zawarł umowę na świadczenie usług serwisowych dla użytkowanych
w Urzędzie systemów informatycznych.5. Pani/Panadane osobowe mogą być udostępnione wyłącznie organom lub
podmiotom upoważnionym na podstawie odrębnych przepisów lub podmiotom
przetwarzającym dane w imieniu administratora danych.6. Będziemy przechowywać Pani/Pana dane osobowe do chwili załatwienia
sprawy, w której zostały one zebrane, a następnie przez okres wskazany w
Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w
sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt
oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów
zakładowych.7. Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu prawo do:dostępu do Pani/Pana
danych oraz prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia po zakończeniu
postępowania z zachowaniem wymaganego okresu archiwizacjilub
ograniczenia ich przetwarzaniaoraz wniesienia skargi do organu
nadzorczego, tj. Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie
danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.8. Na etapie składania wniosku o udostępnienie informacji publicznej
podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, natomiast
podanie ich będzie niezbędne w sytuacji, gdy koniecznym stanie się
wydanie decyzji administracyjnej. Podanie danych w sytuacji wystąpienia
z wnioskiem o ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego jest
obowiązkowe.9. Administrator danych nie zamierza przekazywać danych osobowych do
państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.10. Pani/Pana dane nie będą uczestniczyć w zautomatyzowanym podejmowaniu
decyzji i nie będą profilowane.