Instytucja: 

SORKWITY

 Monitoring: 

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy

 Liczba listów: 

2

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Nieznane

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

    2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
    a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
    b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
    c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
    d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
    e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
    f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

    3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
    a) nie informowano o tym mieszkańców
    b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
    c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
    d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
    e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
    f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
    g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
    h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

    4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

    5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • odpowiedź na wniosek przez SORKWITY

    Witam, w załączeniu odpowiedź na wniosek z dnia 10 lutego 2020r w
    sprawie udostęopnienia informacji publicznej.

    --
    Pozdrawiam
    Magdalena Krawczyk

    Rada Gminy Sorkwity
    ul. Olsztyńska 16A, 11-731 Sorkwity
    tel. 89 742-85-34
    mail:{{ email }}

    KLAUZULA INFORMACYJNA

    Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
    w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
    takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
    publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 informujemy, iż:
    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Sorkwity.
    2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych
    pod adresem e-mail: {{ email }}.
    3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji obowiązków prawnych ciążących na Administratorze.
    4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów
    przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych.
    5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia.
    6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty, które na podstawie zawartych umów przetwarzają dane osobowe
    w imieniu Administratora.
    7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
    8. - dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
    a także - w przypadkach przewidzianych prawem - prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec
    przetwarzania Państwa danych.
    9. - wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się
    z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,
    00-193 Warszawa.
    10. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom,
    które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi
    art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.

    Załączniki

    • 20200213090054.pdf