Treść

  • Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

    2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
    a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
    b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
    c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
    d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
    e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
    f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

    3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
    a) nie informowano o tym mieszkańców
    b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
    c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
    d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
    e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
    f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
    g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
    h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

    4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

    5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez DAMASŁAWEK

    Twoja wiadomość

    Do: sekretariat@damaslawek.nowoczesnagmina.pl
    Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
    Wysłano: 10.02.2020 14:30

    odczytano w dniu 10.02.2020 15:46.

  • FW: odpowiedź na meila w sprawie udostępnienia informacji publicznej przez DAMASŁAWEK

    Znak sprawy: Zkr.1431.2.2020

    Dzień dobry,

    W odpowiedzi na e-maila z 10 lutego 2020 roku w sprawie udostępnienia
    informacji publicznej na temat raportu o stanie Gminy, w załączeniu
    przesyłam odpowiedź na przesłane pytania.

    Z wyrazami szacunku

    Joanna Dworek

    Sekretarz Gminy Damasławek

    Tel. (67) 268-63-10

    Administratorem danych jest Urząd Gminy Damasławek reprezentowany przez
    Wójta Gminy Damasławek, adres: ul. Rynek 8, 62-110 Damasławek nr tel:
    67-26-13-611 Podstawą przetwarzania danych są kompetencje gminy wynikające z
    ustawy o samorządzie gminnym, a cel przetwarzania danych nie wykracza poza
    te kompetencje. Szczegółową podstawę prawną zawarto w treści niniejszego
    dokumentu. Dane mogą być przekazane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania
    przepisami prawa lub na podstawie umowy, np. na serwis systemów
    informatycznych. Dane przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji
    celu dla jakiego zostały zebrane. Na zasadach art. od 15 do 22 RODO możesz
    wnieść skargę do organu nadzoru, wnieść sprzeciw wobec przetwarzania, żądać
    dostępu do danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, usunięcia,
    przeniesienia danych, cofnąć zgodę na przetwarzanie, gdy podstawą
    przetwarzania danych była zgoda. Obowiązek podania danych może wynikać
    wyłącznie z wymagań ustawowych chyba, że jest warunkiem zawarcia umowy. W
    razie konieczności uszczegółowienia powyższych informacji można zapoznać się
    z klauzulami informacyjnymi dostępnymi w urzędzie, na stronie
    <http://www.damaslawek.nowoczesnagmina.pl/?a=8004>
    http://www.damaslawek.nowoczesnagmina.pl/?a=8004 lub skontaktować się z
    Inspektorem Ochrony Danych Osobowych Panem Krzysztofem Pukaczewskim:
    <mailto:pukaczewski@hotmail.com> pukaczewski@hotmail.com

    Załączniki

    • 2020_02_17_13_29_26.pdf (nieskanowany) Skanuj