'

Zadania

Brak wierszy.

Treść

  • Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

    2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
    a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
    b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
    c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
    d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
    e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
    f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

    3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
    a) nie informowano o tym mieszkańców
    b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
    c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
    d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
    e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
    f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
    g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
    h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

    4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

    5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez DOLSK

    Twoja wiadomość

    Do: umig@dolsk.pl
    Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
    Wysłano: 10.02.2020 14:31

    odczytano w dniu 11.02.2020 07:43.

  • gmina Dolsk - odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez DOLSK

    Odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej otrzymany w
    dniu 10 lutego 20202 r. informuję, co następuje:

    1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
    raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
    gminnym?

    Nie

    2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
    a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
    do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
    b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
    jego przygotowaniem
    c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
    d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
    osobą/osobami
    e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
    f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

    3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
    można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
    możliwe odpowiedzi):
    a) nie informowano o tym mieszkańców
    b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
    Publicznej
    c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
    samorząd
    d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
    e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
    wójta/burmistrza/prezydenta
    f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
    nieprowadzonych przez samorząd
    g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
    podczas spotkań z mieszkańcami
    h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
    Prosimy o opisanie w jaki.

    4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

    Głos zabrał 1 Radny.

    5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
    o stanie gminy?

    Zgłosił się 1 mieszkaniec.

    6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
    gminy?

    W debacie wypowiedział się 1 mieszkaniec.

    Z poważaniem,

    Mirella Godawa

    Sekretarz Miasta i Gminy Dolsk

    Urząd Miasta i Gminy Dolsk

    Plac Wyzwolenia 4

    63-140 Dolsk

    61 28 25 001

    606 230 492

    sekretarz@umig.dolsk.pl

    Ta wiadomość zawiera informacje, które mogą być w całości lub części poufne
    i/lub objęte ochroną prawną i/lub tajemnicą służbową. Jeżeli wiadomość
    niniejsza została otrzymana przez pomyłkę, proszę zawiadomić nadawcę
    wysyłając odpowiedź na tę wiadomość. Jeśli nie są Państwo zamierzonym i/lub
    właściwym odbiorcą niniejszej wiadomości to nie mogą jej Państwo używać,
    ujawniać, rozpowszechniać, kopiować, drukować ani korzystać z niej.

    Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Dolsk
    Plac Wyzwolenia 4, 63-140 Dolsk. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony
    Danych Osobowych: e-mail: inspektor@rodo-krp.pl, tel. +48 792 304 042.

    Pani/Pana dane osobowe (w szczególności: imię, nazwisko, e-mail, nr telefonu
    i dane podane w korespondencji) są przetwarzane m.in. w celu załatwiania
    sprawy i prowadzenia korespondencji i/lub w innych celach. Pani/Pana dane
    osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do realizacji celów, oraz
    czas wynikający z przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać
    przekazane do innych podmiotów.

    Prosimy o zapoznanie się z przysługującymi Pani/Panu uprawnieniami oraz
    pełną treścią obowiązku informacyjnego dostępnego pod adresem: www.dolsk.pl

    Załączniki