Instytucja: 

MIĘDZYCHÓD

 Monitoring: 

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy

 Liczba listów: 

2

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Otwarte

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

    2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
    a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
    b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
    c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
    d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
    e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
    f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

    3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
    a) nie informowano o tym mieszkańców
    b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
    c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
    d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
    e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
    f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
    g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
    h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

    4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

    5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - RSO.1431.6.2020 przez MIĘDZYCHÓD

    Dzień dobry

    W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej (wniosek z
    dnia 10 lutego 2020r.), (nasz znak: RSO.1431.6.2020), przekazuję informacje,
    których dotyczył ww. wniosek.

    Ad. 1 - Nie

    Ad. 2 - a)

    Ad. 3 - b)

    Ad. 4,5,6

    Zgodnie z wykładnią art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji
    publicznej - informacje, które zostały już udostępnione w BIP nie podlegają
    kolejnemu udostępnianiu na wniosek.

    Wyjaśniam, iż w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy w
    Międzychodzie znajduje się Protokół Nr XII/2019 z Sesji Rady Miejskiej
    Międzychodu odbytej dnia 25 czerwca 2019 r. w sali sesyjnej Urzędu Miasta i
    Gminy w Międzychodzie w którym znajdują się odpowiedzi na przedstawione
    pytania.

    Protokół Nr XII/2019 z Sesji Rady Miejskiej Międzychodu odbytej dnia 25
    czerwca 2019 r.

    Adres do strony internetowej:
    http://bip.miedzychod.pl/rada/protokoly/sesje/2019/184/942

    Ponadto informuję, iż nagrania z Sesji Rady Miejskiej Międzychodu
    udostępnione są również w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i
    Gminy w Międzychodzie pod wskazanym adresem

    Adres do strony internetowej:
    https://www.youtube.com/playlist?list=PL4VpWwGLq7H051OJ1LFbt7-dV-C9Ji4xX

    Agata Ceglarek

    Młodszy referent ds. obrony cywilnej,

    ppoż. i informacji publicznej.

    Tel: 95 748 8100 wew. (216)

    e-mail: <mailto:{{ email }}> {{ email }}