Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
3 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Nieznane |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SOŚNO
Twoja wiadomość
Do: {{ email }}
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 2020-01-20 09:48odczytano w dniu 2020-01-20 10:08.
-
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej (1) przez SOŚNO
Urząd Gminy Sośno przesyła w załączeniu odpowiedź na wniosek
o udostępnienie informacji publicznej z dnia 20 stycznia 2020 r. w sprawie
raportu o stanie gminy.Pozdrawiam
Danuta Zenel
Urząd Gminy Sośno
Ul. Nowa 1
89-412 Sośno
Tel. 52 389-01-16
Pomyśl o środowisku. Nie drukuj tej wiadomości jeśli nie musisz.Ta wiadomość
jest przeznaczona do wyłącznego użytku jej adresata. Jeśli otrzymali Państwo
tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o bezzwłoczne skontaktowanie się z
nadawcą oraz jej usunięcie. Jeśli nie są Państwo adresatem tej wiadomości,
to jej wykorzystanie, w szczególności poprzez rozpowszechnianie,
dystrybucję, powielanie, publikację wiadomości lub zawartych w niej
informacji i/lub dokumentów, jest zabronione.Administratorem danych jest Urząd Gminy Sośno z siedzibą przy ul. Nowa 1 w
Sośnie (kod pocztowy: 89-412), tel.: 52 389 01 33, adres e-mail:
{{ email }} <mailto:{{ email }}> . Kontakt email do
inspektora ochrony danych p. Adama Ostrowskiego: <mailto:{{ email }}>
{{ email }} we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych
osobowych przez Urząd Gminy Sośno. Dane będą przetwarzane na podstawie art.
6 ust. 1 lit. e ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych, w celu
rozpatrzenia przesłanej korespondencji. Dane osobowe mogą być przekazywane
podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora tj.
dostawcom usług IT, a także innym podmiotom na podstawie przepisów prawa
powszechnie obowiązującego (przykład: na wniosek sądu, Policji). Dane będą
przetwarzane przez okres ustalony zgodnie z przepisami dotyczącymi
narodowego zasobu archiwalnego. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do
Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania, prawo do sprzeciwu,
ich usunięcia po upływie wskazanych okresów lub ograniczenia ich
przetwarzania. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich podanie jest
warunkiem udzielenia odpowiedzi na korespondencję.