Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
3 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Otwarte |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Treść
-
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ŚLIWICE
To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres {{ email }}.
Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.
-
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ŚLIWICE
SG.1431.1.2020 Śliwice,21.01.2020
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 WarszawaW odpowiedzi na złożony wniosek udzielam odpowiedzi na pytania:
Piotr Spica
Sekretarz Gminy
tel. 523340730
e-mail: {{ email }}<https://sliwice.pl>*Urząd Gminy Śliwice*
ul. Ks. Dr. St. Sychowskiego 30, 89-530 Śliwice
tel. (52)3340710
e-mail: {{ email }}
www: sliwice.plDbaj o środowisko! Zanim wydrukujesz, pomyśl, czy potrzebujesz.
Please take care of the environment - think before you print!Administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Śliwice. Adres
Korespondencyjny: ul. Ks. dr St. Sychowskiego 30, 89-530 Śliwice, adres
e-mail: {{ email }}, numer telefonu: 523340710. Dane osobowe będą
przetwarzane w celu prowadzenia korespondencji oraz obsługi zapytań.
Więcej na temat przysługujących praw, w tym informacji na temat
przetwarzania danych osobowych można uzyskać na stronie internetowej
bip.sliwice.pl.SG.1431.1.2020 Śliwice,21.01.2020
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 WarszawaW odpowiedzi na złożony wniosek udzielam odpowiedzi na pytania:
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym? - NIE
>> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
>
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> _d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami_
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu
> podmiotowi_
> _f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> _b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej_
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> _g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami_
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy? - 0
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy? - 0
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy? - 0
>> Z up Wójta
Piotr SpicaSekretarz Gminy
tel. 523340730
e-mail: {{ email }}<https://sliwice.pl>*Urząd Gminy Śliwice*
ul. Ks. Dr. St. Sychowskiego 30, 89-530 Śliwice
tel. (52)3340710
e-mail: {{ email }}
www: sliwice.plDbaj o środowisko! Zanim wydrukujesz, pomyśl, czy potrzebujesz.
Please take care of the environment - think before you print!Administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Śliwice. Adres
Korespondencyjny: ul. Ks. dr St. Sychowskiego 30, 89-530 Śliwice, adres
e-mail: {{ email }}, numer telefonu: 523340710. Dane osobowe będą
przetwarzane w celu prowadzenia korespondencji oraz obsługi zapytań.
Więcej na temat przysługujących praw, w tym informacji na temat
przetwarzania danych osobowych można uzyskać na stronie internetowej
bip.sliwice.pl.