Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
2 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Otwarte |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
Odp. na wniosek przez ZBÓJNO
Dzień dobry
W odpowiedzi na wniosek z dnia 20.01.20 r. informuję:
Odp. na pkt 1) Tak.
Odp na pkt 2) Pkt a.
Odp. na pkt 3)Pkt b.
Odp. na pkt 4) 0.
Odp na pkt 5) 0.
Odp. na pkt 6) 0.--
Jacek Foksiński
Sekretarz Gminy ZbójnoUrząd Gminy Zbójno
Zbójno 35A, 87-645 Zbójno
tel. 54 280 1921
www.zbojno.pl
e-mail: {{ email }}Ogólna klauzula informacyjna Urzędu Gminy Zbójno (RODO)
Informuję, że:
1)Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest WÓJT GMINY ZBÓJNO z
siedzibą w Zbójnie, Zbójno 35a, 87-645 Zbójno, zwany dalej
Administratorem; Administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana
danych osobowych;
2)Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się
kontaktować poprzez e-mail: {{ email }};
3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadań z
zakresu administracji publicznej przez Urząd Gminy Zbójno; odbiorcami
danych będą tylko podmioty upoważnione z mocy prawa;
4)podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1
pkt b i c RODO;
5)podanie danych osobowych jest:
a)w przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1
pkt b, dobrowolne lecz niezbędne do zawarcia i wykonania umowy, której
stroną jest Pani/Pan lub do podjęcia działań na żądanie Pani/Pana przed
zawarciem umowy; w przypadku nie podania danych osobowych nie będzie
możliwe zawarcie i wykonanie umowy lub podjęcie działań przed zawarciem
umowy,
b)w przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1
pkt c, niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na
Administratorze, w przypadku niepodania danych niemożliwe będzie
wypełnienie obowiązku prawnego ciażącego na Administratorze;
6)posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do swoich
danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia
przetwarzania danych osobowych; wniesienia sprzeciwu wobec takiego
przetwarzania; przenoszenia danych; cofnięcia zgody na przetwarzanie
danych osobowych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
7)Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu
decyzji, w tym profilowaniu;
8)Administrator nie będzie przekazywać danych osobowych do państwa
trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
9)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas określony w
ustawie z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i
archiwach oraz rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia
2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych
wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania
archiwów zakładowych.Administrator Danych Osobowych.