Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
3 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Nieznane |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez DŁUGOŁĘKA
Witam,
w związku z tym, iż oba wnioski są tej samej treści bardzo proszę o
wskazanie, która sprawa jest właściwa.---
Z poważaniem
Mieczysław SzynkarowskiSekretarz Gminy
tel.71 323 02 01
{{ email }} <mailto:{{ email }}>
<http://www.gmina.dlugoleka.pl>
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO),
informuję Pana/Panią, że:- Administratorem przetwarzanych Pana/Pani danych osobowych jest Wójt
Gminy Długołęka
- Dodatkowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych mogą Państwo
znaleźć na stronie:dlugoleka.bip.net.pl <http://dlugoleka.bip.net.pl>
W dniu 03.02.2020 o 07:54, {{ email }} pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: {{ email }}
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> -
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez DŁUGOŁĘKA
/Dzień dobry,/
na podst. art. 1 i 13 ustawy o dostępie do informacji publicznej (Dz.
U. z 2019 r., poz. 1429) w odpowiedzi na wniosek z dnia 03.02.2020 r. w
załączeniu przesyłam skan odpowiedz.
---
Z poważaniem
Mieczysław SzynkarowskiSekretarz Gminy
tel.71 323 02 01
{{ email }} <mailto:{{ email }}>
<http://www.gmina.dlugoleka.pl>
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO),
informuję Pana/Panią, że:- Administratorem przetwarzanych Pana/Pani danych osobowych jest Wójt
Gminy Długołęka
- Dodatkowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych mogą Państwo
znaleźć na stronie:dlugoleka.bip.net.pl <http://dlugoleka.bip.net.pl>
W dniu 03.02.2020 o 08:04, Szynkarowski Mieczysław pisze:
>
> Witam,
>
> w związku z tym, iż oba wnioski są tej samej treści bardzo proszę o
> wskazanie, która sprawa jest właściwa.
>
> ---
> Z poważaniem
> Mieczysław Szynkarowski
>
> Sekretarz Gminy
> tel.71 323 02 01
> {{ email }} <mailto:{{ email }}>
> <http://www.gmina.dlugoleka.pl>
> Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
> 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
> związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
> przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO),
> informuję Pana/Panią, że:
>
> - Administratorem przetwarzanych Pana/Pani danych osobowych jest Wójt
> Gminy Długołęka
> - Dodatkowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych mogą Państwo
> znaleźć na stronie:dlugoleka.bip.net.pl <http://dlugoleka.bip.net.pl>
> W dniu 03.02.2020 o 07:54, {{ email }}
> pisze:
>>
>> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy
>> o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
>> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
>> publicznych:
>>
>> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
>> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
>> o samorządzie gminnym?
>>
>> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
>> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
>> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
>> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
>> przed jego przygotowaniem
>> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
>> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
>> gminie osobą/osobami
>> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu
>> podmiotowi
>> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>>
>> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
>> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
>> wszystkie możliwe odpowiedzi):
>> a) nie informowano o tym mieszkańców
>> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
>> Informacji Publicznej
>> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
>> samorząd
>> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
>> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
>> lub wójta/burmistrza/prezydenta
>> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
>> nieprowadzonych przez samorząd
>> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
>> podczas spotkań z mieszkańcami
>> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny
>> sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
>>
>> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
>> gminy?
>>
>> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
>> raportu o stanie gminy?
>>
>> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
>> stanie gminy?
>>
>> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
>> na adres: {{ email }}
>>
>> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie
>> z zasadami reprezentacji
>>
>> --
>>
>> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
>> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
>> tel: 22 844 73 55
>> www.siecobywatelska.pl
>> www.watchdogportal.pl
>> www.funduszesoleckie.pl
>> www.informacjapubliczna.org
>> NIP 526282872
>>