Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
3 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Nieznane |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez LUBAWKA
Twoja wiadomość
Do: {{ email }}
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 2020-02-03 07:56odczytano w dniu 2020-02-03 08:01.
---
Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
http://www.avg.com -
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - raport o stanie gminy Lubawka przez None
Witam,
w odpowiedzi na wniosek, który wpłynął do Urzędu Miasta Lubawka w dniu 03
lutego 2020 r. przesyłam skan odpowiedzi.Pozdrawiam,
Pozdrawiam
Elżbieta Wołowiec
Urząd Miasta Lubawka
tel. kom. 516-322-887<http://www.lubawka.eu/> http://www.lubawka.org.pl/um/stopka720.png
Gmina Lubawka
Adres: Pl. Wolności 1, 58-420 Lubawka
Telefon: +75 741 15 88, e-mail: <mailto:{{ email }}>
{{ email }}
Nr Konta: 14 1600 1462 1837 1762 8000 0001Niniejsza wiadomość możne zawierać informacje poufne, w tym informacje
stanowiące tajemnice. Jeśli nie są Państwo właściwym adresatem lub otrzymali
Państwo te wiadomość przez pomyłkę, prosimy niezwłocznie powiadomić nadawcę
i usunąć otrzymana wiadomość. W takim przypadku ujawnienie, kopiowanie i
posługiwanie się treścią wiadomości jest zabronione i może być objęte
sankcjami przewidzianymi prawem. Administratorem Pani/Pana danych osobowych
jest Burmistrz Miasta Lubawka, Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest
pracownik Urzędu Miasta w Lubawce - kontakt <mailto:{{ email }}>
{{ email }}. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przyjęcia
zgłoszenia lub zapytania kierowanego poprzez email (podstawa prawna art 6
ust. 1 lit f RODO - prawnym interesem jest udzielenie odpowiedzi na
nadesłane zapytanie), prowadzeniem działań marketingowych własnych usług
poprzez email (art 6 ust. 1 lit f - prawnym interesem jest oferowanie
własnych usług), realizacji umowy (art 6 ust.1 lit b RODO).---
Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
http://www.avg.com