Treść

  • Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

    2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
    a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
    b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
    c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
    d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
    e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
    f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

    3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
    a) nie informowano o tym mieszkańców
    b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
    c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
    d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
    e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
    f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
    g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
    h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

    4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

    5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez OŁAWA

    Twoja wiadomość

    Do: sekretariat@gminaolawa.pl
    Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
    Wysłano: 03.02.2020 07:56

    odczytano w dniu 03.02.2020 08:58.

  • FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez OŁAWA

    PR.1431.4.2020

    Pan Szymon Osowski
    Pani Katarzyna Batko-Tołuć

    Sieć Obywatelska Watchdog Polska
    sprawa-17876@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-17876@fedrowanie.siecobywatelska.pl>

    Dot. wniosku o udzielenie informacji publicznej z 3.02.2020

    Zgodnie z art. 10.1 Ustawy o dostępie do informacji publicznej z 6 września 2001r. (Dz.U.2019.1429 t.j. z dnia 2019.07.31) oraz ww. wnioskiem, poniżej udostępniam wnioskowane informacje publiczne:

    Ad 1. Nie

    Ad 2. Nad Raportem o stanie gminy pracowali poszczególni pracownicy Urzędu Gminy Oława i składali informacje do koordynatora – sekretarza gminy Oława

    Ad 3. Społeczność lokalną informowano poprzez stronę internetową gminy www.gminaolawa.pl i Biuletyn Informacji Publicznej bip.gminaolawa.pl

    Ad 4 - 0

    Ad 5 - 0

    Ad 6 - 0

    Proszę o potwierdzenie otrzymanej wiadomości

    Pozdrawiam

    Joanna Szulżyk - insp. ds. promocji

    Gmina Oława
    pl. Marszałka J. Piłsudskiego 28, 55-200 Oława


    tel. 71 313 30 44 wew., 214, 71-38-12-214, fax. 71 72 34 634

    <mailto:promocja@GminaOlawa.pl> promocja@GminaOlawa.pl,
    <http://www.gminaolawa.pl/> www.GminaOlawa.pl bip.gminaolawa.pl, <http://www.facebook.com/gminaOlawa> www.facebook.com/gminaOlawa

    Niniejsza wiadomość pocztowa oraz wszelkie załączone do niej pliki są poufne i podlegają ochronie prawnej, jeśli nie jest Pani/Pan jej zamierzonym adresatem, prosimy o niezwłoczny kontakt z nadawcą przesłanej wiadomości wraz za załącznikami. Jeżeli nie jest Pani/Pan zamierzonym adresatem tej wiadomości, jej dalsze rozpowszechnianie, udostępnianie lub ujawnianie jej treści w całości lub w części jest zabronione – zastrzeżenie to dotyczy zarówno samej wiadomości, jak i załączników do niej.

    Pani/Pana dane, ujawnione w korespondenci, przetwarzamy w celu zrealizowania Pani/Pana sprawy, tj. przede wszystkim prowadzenia korespondencji w określonej sprawie. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Oława z siedzibą - Pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 28, 55-200 Oława. Dane posiadamy bezpośrednio od Pani/Pana lub z baz danych, do których dostęp mają pracownicy Urzędu Gminy Oława (w takiej sytuacji przetwarzamy je w zakresie niezbędnym do zrealizowania Pani/Pana sprawy). Dane przetwarzamy do czasu realizacji danej sprawy, a następnie archiwizujemy na podstawie przepisów prawa. Ma Pani/Pan prawo do: dostępu danych, uzyskania ich kopii, sprostowania, wniesienia skargi do Prezesa UODO informacji o przetwarzaniu danych, a w zależności od sytuacji – do usunięcia danych (cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w każdym czasie, jeżeli podanie tych danych zostało udzielone na podstawie Pani/Pana zgody). Pełna klauzula informacyjna znajduje się na stronie internetowej: <https://bip.gminaolawa.pl/m,729,ochrona-danych-osobowych.html> https://bip.gminaolawa.pl/m,729,ochrona-danych-osobowych.html.

    Załączniki

    • image001_lOvhUeC.jpg (nieskanowany) Skanuj
    • image002.jpg (nieskanowany) Skanuj
    • PR_1431_4_2020.pdf (nieskanowany) Skanuj