Instytucja: 

DĄBROWICE

 Monitoring: 

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy

 Liczba listów: 

2

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Nieznane

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

    2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
    a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
    b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
    c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
    d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
    e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
    f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

    3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
    a) nie informowano o tym mieszkańców
    b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
    c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
    d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
    e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
    f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
    g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
    h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

    4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

    5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez DĄBROWICE

    Działając na podstawie art. 2 ust. 1 i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6
    września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2019
    r. poz. 1429),  w odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji
    publicznej z dnia 03.02.2020 r. ( nr Dziennika 459) Urząd Gminy w
    Dąbrowicach informuje, że:

    1) Radni nie podejmowali uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
    dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
    samorządzie gminnym;

    2) Ww. raport przygotował pracownik Urzędu Gminy Dąbrowice po zebraniu
    niezbędnych danych od wszystkich pracowników Urzędu;

    3) Nie informowano mieszkańców Gminy o możliwości zabrania głosu na
    temat treści ww. raportu, jednak raport był zamieszczony w Biuletynie
    Informacji Publicznej Urzędu 18 dni przed debatą; więc każdy z
    mieszkańców mógł się z nim zapoznać;

    4) Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy głos zabrało 6 radnych;

    5) żaden z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie  na
    temat raportu o stanie gminy;

    6) z uwagi na powyższe żaden z mieszkańców nie wypowiedział się w
    debacie na temat raportu o stanie gminy.

    Monika Karpierz

    Z-ca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Dąbrowicach

    -

    --
    Urząd Gminy Dąbrowice
    ul. Nowy Rynek 17
    99-352 Dąbrowice
    tel. 24 252 25 95
    fax. 24 252 25 87

    1. Administratorem danych osobowych w Urzędzie Gminy w Dąbrowicach jest Wójt Gminy Dąbrowice z siedzibą w Dąbrowicach, ul .Nowy Rynek 17 99-352 Dąbrowice, tel. (024) 252 25 87, email: {{ email }}
    2. Inspektorem Ochrony Danych jest Pan Grzegorz Szajerka adres e-mail: {{ email }}
    3. Ma Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania.
    4. Szczegółowe informacje na stronie: http://dabrowice-bip2.alfatv.pl/dokumenty/216

    Załączniki

    • sekretariat.vcf