Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
2 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Nieznane |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez DĄBROWICE
Działając na podstawie art. 2 ust. 1 i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6
września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2019
r. poz. 1429), w odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji
publicznej z dnia 03.02.2020 r. ( nr Dziennika 459) Urząd Gminy w
Dąbrowicach informuje, że:1) Radni nie podejmowali uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym;2) Ww. raport przygotował pracownik Urzędu Gminy Dąbrowice po zebraniu
niezbędnych danych od wszystkich pracowników Urzędu;3) Nie informowano mieszkańców Gminy o możliwości zabrania głosu na
temat treści ww. raportu, jednak raport był zamieszczony w Biuletynie
Informacji Publicznej Urzędu 18 dni przed debatą; więc każdy z
mieszkańców mógł się z nim zapoznać;4) Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy głos zabrało 6 radnych;
5) żaden z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na
temat raportu o stanie gminy;6) z uwagi na powyższe żaden z mieszkańców nie wypowiedział się w
debacie na temat raportu o stanie gminy.Monika Karpierz
Z-ca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Dąbrowicach
-
--
Urząd Gminy Dąbrowice
ul. Nowy Rynek 17
99-352 Dąbrowice
tel. 24 252 25 95
fax. 24 252 25 871. Administratorem danych osobowych w Urzędzie Gminy w Dąbrowicach jest Wójt Gminy Dąbrowice z siedzibą w Dąbrowicach, ul .Nowy Rynek 17 99-352 Dąbrowice, tel. (024) 252 25 87, email: {{ email }}
2. Inspektorem Ochrony Danych jest Pan Grzegorz Szajerka adres e-mail: {{ email }}
3. Ma Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania.
4. Szczegółowe informacje na stronie: http://dabrowice-bip2.alfatv.pl/dokumenty/216