'

Treść

  • Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

    2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
    a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
    b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
    c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
    d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
    e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
    f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

    3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
    a) nie informowano o tym mieszkańców
    b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
    c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
    d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
    e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
    f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
    g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
    h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

    4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

    5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez GŁOWNO

    To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres sekretariat_um@glowno.pl.

    Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

    Załączniki

  • Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - Gmina Miasta Głowno przez None

    Dzień dobry,

    w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, przesyłam
    poniżej odpowiedzi na poszczególne pytania.

    *1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
    dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
    samorządzie gminnym?*

    Radni Rady Miejskiej w Głownie nie przyjęli uchwały w sprawie
    szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.
    **

    *2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)*
    _a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
    informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) _
    b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
    jego przygotowaniem
    c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
    d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
    gminie osobą/osobami
    e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
    f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

    *3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
    będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
    wszystkie możliwe odpowiedzi):*
    a) nie informowano o tym mieszkańców
    _b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
    Informacji Publicznej_
    c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
    samorząd
    d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
    e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
    wójta/burmistrza/prezydenta
    _f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
    nieprowadzonych przez samorząd_
    g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
    podczas spotkań z mieszkańcami
    h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
    Prosimy o opisanie w jaki.

    *4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
    gminy?*

    Podczas debaty na temat raportu wypowiedziało się dwóch radnych. *
    *

    *5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
    raportu o stanie gminy?*

    Żaden z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na temat
    raportu o stanie gminy.
    **

    *6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
    stanie gminy?*

    Żaden z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie na temat raportu o
    stanie gminy.
    **

    --
    Rafał Jaśkowski
    kierownik
    Referat Promocji i Komunikacji Społecznej

    tel/fax. (42) 719 11 51 w. 213
    e-mail: rjaskowski@glowno.pl

    Urząd Miejski w Głownie
    ul. Młynarska 15
    95-015 Głowno
    www.glowno.pl

    Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim w Głownie jest Burmistrz Głowna z siedzibą w Głownie przy ul. Młynarskiej 15, 95-015 Głowno
    tel./fax: +48 (42) 719-11-51, e-mail: sekretariat@glowno.pl Elektroniczna Skrzynka Podawcza ePuap: /UMGlowno/skrytka
    Szczegółowe informacje pod adresem: http://glowno.bip.net.pl, w zakładce Ochrona danych osobowych