Instytucja: 

LUTUTÓW

 Monitoring: 

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy

 Liczba listów: 

2

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Otwarte

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

    2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
    a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
    b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
    c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
    d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
    e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
    f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

    3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
    a) nie informowano o tym mieszkańców
    b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
    c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
    d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
    e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
    f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
    g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
    h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

    4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

    5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez LUTUTÓW

    Dzień dobry,
    w odpowiedzi na państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej
    podaję poniżej odpowiedzi:
    pytanie 1) Nie
    pytanie 2) a)
    pytanie 3) b)
    pytanie 4) 1 radny
    pytanie 5) żaden nie zgłosił się
    pytanie 6) żaden mieszkaniec

    z poważaniem
    Katarzyna Pichlak
    Urząd Miejski w Lututowie

    pon., 3 lut 2020 o 09:07 <{{ email }}>
    napisał(a):

    --
    Treść tej wiadomości oraz załączniki do niej jest poufna i prawnie
    chroniona. Niniejsza wiadomość pocztowa może zawierać informacje poufne
    i/lub kierowane tylko do określonego adresata i jest przeznaczona wyłącznie
    do użytku podmiotu lub osoby, do której jest adresowana. Jeśli nie jest
    Pani/ Pan jej zamierzonym adresatem, prosimy o niezwłoczny kontakt z
    nadawcą i usunięcie tej wiadomość wraz z załącznikami. Jeżeli nie jest
    Pani/ Pan zamierzonym adresatem niniejszej wiadomości, jej
    rozpowszechnianie, kopiowanie, rozprowadzanie lub inne działanie o podobnym
    charakterze jest prawnie zabronione. Zastrzeżenie to dotyczy zarówno samej
    wiadomości jak i załączników do niej.

    *OBOWIĄZEK INFORMACYJNY*

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych
    osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:

    1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: *Burmistrz Lututowa - z
    siedzibą w Urzędzie Miejskim w Lututowie, ul. Klonowska 8, 98-360 Lututów;
    tel. 43 87 140 52; e-mail: **{{ email }}*
    <{{ email }}>

    2) W sprawach związanych z danymi osobowymi proszę kontaktować się z
    Inspektorem Ochrony Danych poprzez adres e-mail*: {{ email }}
    <{{ email }}>*

    3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu *udzielanie odpowiedzi
    na pismo lub wniosek skierowane drogą elektroniczną* na podstawie przepisu art.
    6 ust 1 pkt a cyt. rozporządzenia;

    4) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do innych podmiotów;

    5) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa
    trzeciego/organizacji międzynarodowej;

    6) Pani/Pana dane osobowe zawarte w treści wniosku będą przechowywane przez
    okres 5 lat, gdyż zostały zaliczone do kategorii archiwalnej B5;

    7) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich
    sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia
    danych, prawo wniesienia sprzeciwu;

    8) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do UODO, gdy uzna Pani/Pan, iż
    przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy cyt.
    rozporządzenia;

    9) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem rozpatrzenia
    pisma lub wniosku, o którym mowa w pkt 3.