Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
2 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Otwarte |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez LUTUTÓW
Dzień dobry,
w odpowiedzi na państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej
podaję poniżej odpowiedzi:
pytanie 1) Nie
pytanie 2) a)
pytanie 3) b)
pytanie 4) 1 radny
pytanie 5) żaden nie zgłosił się
pytanie 6) żaden mieszkaniecz poważaniem
Katarzyna Pichlak
Urząd Miejski w Lututowiepon., 3 lut 2020 o 09:07 <{{ email }}>
napisał(a):--
Treść tej wiadomości oraz załączniki do niej jest poufna i prawnie
chroniona. Niniejsza wiadomość pocztowa może zawierać informacje poufne
i/lub kierowane tylko do określonego adresata i jest przeznaczona wyłącznie
do użytku podmiotu lub osoby, do której jest adresowana. Jeśli nie jest
Pani/ Pan jej zamierzonym adresatem, prosimy o niezwłoczny kontakt z
nadawcą i usunięcie tej wiadomość wraz z załącznikami. Jeżeli nie jest
Pani/ Pan zamierzonym adresatem niniejszej wiadomości, jej
rozpowszechnianie, kopiowanie, rozprowadzanie lub inne działanie o podobnym
charakterze jest prawnie zabronione. Zastrzeżenie to dotyczy zarówno samej
wiadomości jak i załączników do niej.*OBOWIĄZEK INFORMACYJNY*
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych
osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: *Burmistrz Lututowa - z
siedzibą w Urzędzie Miejskim w Lututowie, ul. Klonowska 8, 98-360 Lututów;
tel. 43 87 140 52; e-mail: **{{ email }}*
<{{ email }}>2) W sprawach związanych z danymi osobowymi proszę kontaktować się z
Inspektorem Ochrony Danych poprzez adres e-mail*: {{ email }}
<{{ email }}>*3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu *udzielanie odpowiedzi
na pismo lub wniosek skierowane drogą elektroniczną* na podstawie przepisu art.
6 ust 1 pkt a cyt. rozporządzenia;4) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do innych podmiotów;
5) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa
trzeciego/organizacji międzynarodowej;6) Pani/Pana dane osobowe zawarte w treści wniosku będą przechowywane przez
okres 5 lat, gdyż zostały zaliczone do kategorii archiwalnej B5;7) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich
sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia
danych, prawo wniesienia sprzeciwu;8) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do UODO, gdy uzna Pani/Pan, iż
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy cyt.
rozporządzenia;9) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem rozpatrzenia
pisma lub wniosku, o którym mowa w pkt 3.Dzień dobry,
w odpowiedzi na państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej
podaję poniżej odpowiedzi:
pytanie 1) Nie
pytanie 2) a)
pytanie 3) b)
pytanie 4) 1 radny
pytanie 5) żaden nie zgłosił się
pytanie 6) żaden mieszkaniecz poważaniem
Katarzyna Pichlak
Urząd Miejski w Lututowiepon., 3 lut 2020 o 09:07 <{{ email }}>
napisał(a):> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog
> Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
> raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
> gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
> jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
> można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
> możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
> Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
> wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
> adres: {{ email }}
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>--
Treść tej wiadomości oraz załączniki do niej jest poufna i prawnie
chroniona. Niniejsza wiadomość pocztowa może zawierać informacje poufne
i/lub kierowane tylko do określonego adresata i jest przeznaczona wyłącznie
do użytku podmiotu lub osoby, do której jest adresowana. Jeśli nie jest
Pani/ Pan jej zamierzonym adresatem, prosimy o niezwłoczny kontakt z
nadawcą i usunięcie tej wiadomość wraz z załącznikami. Jeżeli nie jest
Pani/ Pan zamierzonym adresatem niniejszej wiadomości, jej
rozpowszechnianie, kopiowanie, rozprowadzanie lub inne działanie o podobnym
charakterze jest prawnie zabronione. Zastrzeżenie to dotyczy zarówno samej
wiadomości jak i załączników do niej.*OBOWIĄZEK INFORMACYJNY*
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych
osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: *Burmistrz Lututowa - z
siedzibą w Urzędzie Miejskim w Lututowie, ul. Klonowska 8, 98-360 Lututów;
tel. 43 87 140 52; e-mail: **{{ email }}*
<{{ email }}>2) W sprawach związanych z danymi osobowymi proszę kontaktować się z
Inspektorem Ochrony Danych poprzez adres e-mail*: {{ email }}
<{{ email }}>*3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu *udzielanie odpowiedzi
na pismo lub wniosek skierowane drogą elektroniczną* na podstawie przepisu art.
6 ust 1 pkt a cyt. rozporządzenia;4) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do innych podmiotów;
5) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa
trzeciego/organizacji międzynarodowej;6) Pani/Pana dane osobowe zawarte w treści wniosku będą przechowywane przez
okres 5 lat, gdyż zostały zaliczone do kategorii archiwalnej B5;7) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich
sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia
danych, prawo wniesienia sprzeciwu;8) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do UODO, gdy uzna Pani/Pan, iż
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy cyt.
rozporządzenia;9) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem rozpatrzenia
pisma lub wniosku, o którym mowa w pkt 3.