Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
3 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Nieznane |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Treść
-
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez OPOCZNO
Twoja wiadomość
Do: {{ email }}
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 2020-02-03 09:41odczytano w dniu 2020-02-03 11:57.
-
Odpowiedź na wniosek przez None
Dzień dobry!
W załączeniu przesyłam scan odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji
publicznej z dnia 3 lutego 2020r. w sprawie Raportu o stanie Gminy Opoczno.Z poważaniem,
B. Kędziora
Biuro Rady Miejskiej w Opocznie
_____
Bogumiła Kędziora
Inspektor
Biuro Rady MiejskiejGmina Opoczno - Urząd Miejski w Opocznie
ul. Staromiejska 6, 26-300 Opoczno
tel. /+ 48 44/ 786 01 09, fax. /+48 44/ 786 01 11<http://www.opoczno.pl/> www.opoczno.pl
<http://bip.opoczno.pl/> bip.opoczno.pl_____
Realizując wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie chrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE prosimy o zapoznanie się z
udostępnioną na stronie internetowej: <http://bip.opoczno.pl/rodo>
http://bip.opoczno.pl/rodo informacją na temat przetwarzania przez Urząd
Miejski w Opocznie danych osobowych.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Opoczna. Dane
przetwarzane są wyłącznie w celu wykonywania zadań Gminy. Posiada Pani/Pan
prawo dostępu, sprostowania, ograniczenia przetwarzania swoich danych
osobowych.