Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
2 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Nieznane |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
odpowiedź na wystąpienie z dnia 3 lutego 2020 r. o udostępnienie informacji publicznej przez None
Ozorków, dnia 10 lutego 2020 roku
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
02-605 Warszawa, ul. Ursynowska 22/2Odpowiadając na Państwa wystąpienie z dnia 3 lutego 2020 r. o
udostępnienie informacji publicznych informuję, iż:1) Rada Miejska w Ozorkowie nie podjęła uchwały w sprawie szczegółowych
wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28aa ustawy
o samorządzie gminnym;2) ww. raport był opracowywany przez pracowników poszczególnych
wydziałów Urzędu Miejskiego w Ozorkowie, którzy składali informacje do
koordynatora;3) społeczność lokalna została poinformowana o możliwości zabrania
głosu na temat treści ww. raportu poprzez oficjalną stronę internetową Gminy
Miasto Ozorków, pismo samorządowe "Wiadomości Ozorkowskie", a także poprzez
wywieszenie informacji na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim.Odpowiadając na zapytania zawarte w punktach 4-6 Państwa wystąpienia
informuję, iż ww. raport był przedmiotem obrad XIV sesji Rady Miejskiej w
Ozorkowie, odbytej w dniu 27 czerwca 2019 roku; protokół z przebiegu obrad
sesji jest dostępny w BIP: WWW.ozorkow.bip.net.pl (ścieżka dostępu: prawo
lokalne - uchwały Rady Miejskiej - uchwały Rady Miejskiej w Ozorkowie w roku
2019 - sesja nr XIV z dnia 27 czerwca 2019 r.), natomiast zapis
multimedialny przebiegu obrad jest dostępny pod adresem:
<https://www.youtube.com/channel/UCtmalSGNZwH050SJBO41iBw>
https://www.youtube.com/channel/UCtmalSGNZwH050SJBO41iBw .Sławomira Skowrońska
Inspektor ds. obsługi Biura Rady Miejskiej w Ozorkowie
Urząd Miejski w Ozorkowie
95-035 Ozorków, ul. Wigury 1
Tel: (42) 710 31 43 lub 509 204 577