Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
3 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Otwarte |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez REGNÓW
Twoja wiadomość
Do: {{ email }}
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 2020-02-03 09:42odczytano w dniu 2020-02-03 10:46.
-
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez None
Działając na podstawie art.13 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2002 r. o
dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2018 r., poz.1330) w odpowiedzi
na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 03.02.2020 r. dot.
raportu o stanie gminy, przesyłam informacje na temat żądanych informacji:1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym?Odp.: Radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy. Przepis art.28 aa ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o
samorządzie gminnym określa procedury związane z raportem o stanie gminy i
nie daje podstawy do uregulowania w formie uchwały takich szczegółowych
wymogów;2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.Odp.: 2a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza;)3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.Odp.: Informację o możliwości zgłaszania mieszkańców do udziału w debacie
nad raportem o stanie gminy zamieszczono na stronie Biuletynu Informacji
Publicznej oraz poinformowano na posiedzeniu sesji Rady Gminy Regnów;4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
Odp.: W debacie nad raportem o stanie gminy żaden radny nie zabrał głosu;
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy?Odp.: Do udziału w debacie nad raportem o stanie gminy nie zgłosił się
żaden mieszkaniec;6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?Odp.: Z uwagi na brak mieszkańców w debacie powyższe pytanie jest
bezprzedmiotowe.Z poważaniem,
Agnieszka Rokicka-Bednarek
Sekretarz Gminy Regnów
{{ email }}
46 813-16-23
------------------------------------------------
Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego w Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 Kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 94/46/WE (Dz.Urz. UE L 119, s.1), tzw. RODO,
informujemy, że Urząd Gminy w Regnowie jest Administratorem Pani/Pana danych
osobowych.
W celu udzielenia Państwu informacji dotyczących Administratora Danych,
Inspektora ochrony danych osobowych, celów i podstaw przetwarzania danych,
odbiorcach danych, okresu przechowywania danych, przysługujących Państwu
prawach, w tym prawie do cofnięcia zgody i prawie sprzeciwu, przygotowaliśmy
dla Państwa specjalną stronę
http://www.bip.ugregnow.pl/382,ochrona-danych-osobowych, na której znajdą
Państwo informacje na wskazany powyżej temat. Prosimy o zapoznanie się ze
wskazanymi informacjami.
W razie jakichkolwiek pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji.