Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
2 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Nieznane |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
Odpowiedź na wniosek o udzieleni informacji publicznej przez SIEMKOWICE
Urząd Gminyw SiemkowicachSiemkowice, dnia 06.02.2020r.
Plac Wolności 1
98-354 Siemkowice
OK.1431.3.2020
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
03.02.2020 r. informuję, że:1) Radni Rady Gminy Siemkowice nie podejmowali uchwały w sprawie
szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy;2) nad raportem pracowali poszczególni pracownicy referatów i składali
informację do Sekretarza i do Wójta Gminy;3) o terminie i sposobie wzięcia udziału w debacie nad raportem,
poinformowano społeczność lokalną na stronie internetowej gminy;4) podczas debaty nad raportem o stanie gminy głos zabrał jeden radny;
5) nie było zgłoszeń mieszkańców do zabrania głosu w debacie nad
raportem o stanie gminy;6) nie odnotowano wypowiedzi mieszkańców w debacie na temat raportu o
stanie gminy.--
Edyta Drab
Inspektor ds. samorządu terytorialnegoUrząd Gminy w Siemkowicach
Plac Wolności 1, 98-354 Siemkowice
tel.(43) 841-72-69
e-mail:{{ email }} <mailto:{{ email }}>
www.gminasiemkowice.pl <http://gminasiemkowice.pl>------------------------------------------------------------------------
/Pomyśl o środowisku. Nie drukuj tej wiadomości, jeśli nie musisz.Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Siemkowice z siedzibą
Plac Wolności 1, 98-354 Siemkowice. Kontakt z Inspektorem ochrony danych
możliwy jest drogą mailową: {{ email }}. Dane będą przetwarzane w
celu odpowiedzi na przesłaną korespondencje. Szczegółowa treść klauzuli
informacyjnej znajduje się w pod danymi kontaktowymi na stronie
internetowej Administratora danych pod adresem:
www.gminasiemkowice.pl/index.php/kontakt
<https://www.gminasiemkowice.pl/index.php/kontakt>Ta wiadomość jest przeznaczona do wyłącznego użytku jej adresata. Jeśli
otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o bezzwłoczne
skontaktowanie się z nadawcą oraz jej usunięcie. Jeśli nie są Państwo
adresatem tej wiadomości, to jej wykorzystanie, w szczególności poprzez
rozpowszechnianie, dystrybucję, powielanie, publikację wiadomości lub
zawartych w niej informacji i/lub dokumentów, jest zabronione. /