Treść

  • Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

    2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
    a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
    b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
    c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
    d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
    e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
    f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

    3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
    a) nie informowano o tym mieszkańców
    b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
    c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
    d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
    e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
    f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
    g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
    h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

    4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

    5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • udostępnienie informacji publicznej na wniosek z dnia 3 lutego 2020 BS.1431.8.2020 przez TUSZYN

    Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
    Szanowni Państwo,
    odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej uprzejmie
    informuję, iż udostępniam informację publiczną w następującym zakresie:
    1) Tak;
    2) a;
    3) b;
    4. 3 radnych,
    5. 1 mieszkaniec,
    6. 1 mieszkaniec.

    Z poważaniem
    Beata Krawczyk
    Sekretarz Gminy Tuszyn
    tel.: 42 232 13 83 w. 22.

    Klauzula Informacyjna

    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych w Gminie Tuszyn jest Burmistrz
    Miasta Tuszyna, z siedzibą ul. Piotrkowska 2/4, 95-080 Tuszyn, kontakt mailowy
    pod adresem: tuszyn@tuszyn.info.pl, kontakt telefoniczny 42 614-34-26;

    1. Kontakt z inspektorem ochrony danych możliwy jest pod adresem e-mail:
    iod@tuszyn.info.pl; kontakt listowny na adres: 95-080 Tuszyn ul. Piotrkowska
    2/4; kontakt telefoniczny pod nr: 42 614 34 26 wew. 28;

    1. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c
    ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
    celu udzielenia lub odmowy udzielenia informacji publicznej na podstawie ustawy
    z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;

    4. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą podmioty uczestniczące w
    realizacji zadania, z którymi Gmina Tuszyn podpisała umowę o współpracę oraz
    podmioty uprawnione przez przepisy prawa;

    1. Pana/Pani dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji
    celu dla jakiego zostały zebrane oraz zgodnie z terminami archiwizacji
    określonymi przez ustawy kompetencyjne lub ustawę z dnia 14 czerwca 1960 r.
    Kodeks postępowania administracyjnego, w tym Rozporządzenie Prezesa Rady
    Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej,
    jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i
    zakresu działania archiwów zakładowych;

    2. W związku z przetwarzaniem Pana/Pani danych osobowych przysługują Panu/Pani
    następujące uprawnienia:

    - dostępu do danych osobowych jej dotyczących,

    - żądania ich sprostowania,

    - usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,

    - wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,

    Z zastrzeżeniem odrębnych przepisów, które mogą ograniczyć wszystkie bądź
    poszczególne prawa.

    Z powyższych uprawnień można skorzystać w siedzibie Administratora, pisząc na
    adres AD lub drogą elektroniczną kierując korespondencję na
    adresiod@tuszyn.info.pl;

    1. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - gdy uzna
    Pan/Pani, że przetwarzanie dotyczące danych osobowych narusza przepisy RODO;

    1. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe w ściśle określonym,
    minimalnym zakresie niezbędnym do osiągnięcia celu;

    1. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może
    skutkować brakiem możliwości rozpatrzenia sprawy;

    10. Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą
    profilowane;

    11. Jeżeli administrator planuje dalej przetwarzać dane osobowe w celu innym niż
    cel, w którym dane osobowe zostały zebrane zostanie Pan/Pani o tym
    poinformowany/a.